Heerlie de peerlie bij het traplopenquote:Op maandag 25 september 2023 07:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ergste spierpijn die je kunt hebben. Zitten en opstaan als een oud opaatje enzo.
Om afgelopen weekend zo snel mogelijk te vergeten?quote:Op maandag 25 september 2023 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju, waarom heb ik mijn agenda zo volgepland?
Zie nu al op tegen de trap naar boven om te kunnen douchen straks.quote:Op maandag 25 september 2023 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie bij het traplopen
Zittend op je kont jezelf omhoog werken danquote:Op maandag 25 september 2023 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie nu al op tegen de trap naar boven om te kunnen douchen straks.
Hoofdstuk 3 uit het boek 'carričre maken met bitterbal'.quote:Op maandag 25 september 2023 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zittend op je kont jezelf omhoog werken dan
Oh ja, die 2 seconden weekendquote:Op maandag 25 september 2023 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om afgelopen weekend zo snel mogelijk te vergeten?
Succes alvastquote:Op maandag 25 september 2023 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie nu al op tegen de trap naar boven om te kunnen douchen straks.
Je bent je eigen wervelwind.quote:Op maandag 25 september 2023 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju, waarom heb ik mijn agenda zo volgepland?
Brb even je autoradio stelen.quote:Op maandag 25 september 2023 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een of andere Q-Park paar minuten lopen van het station.
Oké. Nou veel plezierquote:Op maandag 25 september 2023 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slingequote:Op maandag 25 september 2023 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest voor 5 dagen werk in 4 proppenquote:Op maandag 25 september 2023 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent je eigen wervelwind.
Vergeet niet om KSC in zijn motorkap te krassen. En maak meteen een foto voor de OP.quote:
Ik naar een nummer genaamd Leather Terror.quote:Op maandag 25 september 2023 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik luister atm naar een liedje met de titel: Baklava
Bijna niet van elkaar te onderscheiden, inderdaadquote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik naar een nummer genaamd Leather Terror.
Bijna hetzelfde.
quote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde.
Titel doet mij aan @datismijnmening denken.quote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ehh.quote:Op maandag 25 september 2023 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Titel doet mij aan @:datismijnmening denken.
terecht, werkgevers die stug vol blijven houden aan de 9-5 mentaliteit verdienen een strafquote:
koffieverslaafdenquote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffieapparaat deed het niet, gelijk een collega: ik ga naar huis
Joee groetjes
en foto van de velg makenquote:Op maandag 25 september 2023 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet om KSC in zijn motorkap te krassen. En maak meteen een foto voor de OP.
Tis al bijna het duurste ov in europa las ikquote:Op maandag 25 september 2023 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
terecht, werkgevers die stug vol blijven houden aan de 9-5 mentaliteit verdienen een straf
Die heb ikquote:Op maandag 25 september 2023 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en foto van de velg maken
Was iemand van de Financiële afdeling en die zijn sowieso knettergek.quote:
#Rolladequote:
mja, iedereen moet zijn 10% extra loon wel kunnen krijgenquote:Op maandag 25 september 2023 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis al bijna het duurste ov in europa las ik
Wij zijn ook het duurste met benzine, dacht ik?quote:Op maandag 25 september 2023 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis al bijna het duurste ov in europa las ik
Oh ja alsof dat pas zo is sinds een half jaar.quote:Op maandag 25 september 2023 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, iedereen moet zijn 10% extra loon wel kunnen krijgen
Terechte klachtquote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffieapparaat deed het niet, gelijk een collega: ik ga naar huis
Joee groetjes
Ik ga ook naar huis, want ik kon niet op het woord evaluatie komen.quote:
Scandinavische prijzen maar geen Scandinavische salarissenquote:Op maandag 25 september 2023 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij zijn ook het duurste met benzine, dacht ik?
Carpenter Brutquote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde.
Of Scandinavische werkweken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scandinavische prijzen maar geen Scandinavische salarissen
Scandinavisch klimaat. Hele winter in het donker zitten 🥶quote:Op maandag 25 september 2023 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Scandinavische werkweken.
Ik dacht dat zij minder werkten, maar ik kan er ook naast zitten.
Kan je wel je toffe lampen aandoen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scandinavisch klimaat. Hele winter in het donker zitten 🥶
quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
beter dan zo'n zomer waarbij het nooit nacht wordt.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2023 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Oké nu lopen ze niet lekker meer. Moet denk k maar zooltjes laten aanmeten ofzo. Misschien dat dat helpt
heb je ze wel ingelopen?quote:Op maandag 25 september 2023 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Oké nu lopen ze niet lekker meer. Moet denk k maar zooltjes laten aanmeten ofzo. Misschien dat dat helpt
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 september 2023 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je wel je toffe lampen aandoen.
ik heb ook mijn zwarte nikes aanquote:Op maandag 25 september 2023 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Met die zwarte nikes heb ik het minste last bij lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |