Klinkt dolletjes.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scandinavisch klimaat. Hele winter in het donker zitten 🥶
Boks.quote:Op maandag 25 september 2023 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook mijn zwarte nikes aan
Net als mijn ziel.quote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scandinavisch klimaat. Hele winter in het donker zitten 🥶
Jup.quote:
M'n november is echt te druk.quote:
Ik kon toen helaas niet want ik had doka cursus.quote:Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n november is echt te druk.En ik heb ze vorig jaar gezien.
Ik hoop voor je dat het wat minder bizar vol is. Ze hadden de Melkweg echt volgelepeld, damn.quote:Op maandag 25 september 2023 08:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kon toen helaas niet want ik had doka cursus.
Oh boy. Ach. Het is 013 dit keer.quote:Op maandag 25 september 2023 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het wat minder bizar vol is. Ze hadden de Melkweg echt volgelepeld, damn.
Oh, dan heb je in ieder geval wat betere zichtlijnen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh boy. Ach. Het is 013 dit keer.
nee.quote:
De Equote:
Ow minder gezelligquote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
collega die deze week voor het laatst hier is, is al compleet over de zeik en vertrekt per direct
quote:Op maandag 25 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
collega die deze week voor het laatst hier is, is al compleet over de zeik en vertrekt per direct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |