Ik had het gelezenquote:Op maandag 25 september 2023 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die zijn dicht op maandag ivm personeelstekort
Oh ja dat ook dan jaquote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijf
want hij is blij
Bakkes rolmopsquote:
Teabaggingquote:
Zijn te groot. Verhouding is scheefquote:Op maandag 25 september 2023 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.
Je bent zelfquote:
quote:Op maandag 25 september 2023 10:03 schreef Pheno het volgende:
Je doel van de trainingsring van sporthorloge halen als je zit te kakken. Extra goed gevoel
Heb je iedereen wel?quote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Prikkert is verzonden schatjespatatjes en frietjesmettietjes van me
Hij heeft jou met kleine letters gepakt. Weet niet of het echt hoofdletter gevoelig is, want dan missen er volgens mij wel meer.quote:
Kreeg alleen de melding dat dezwabber z'n inbox vol zat. Voor de rest geen foutmeldingen dus ik ga er vanuit dat alles dan goed gegaan is.quote:
Sodeju wat een lijst.quote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Ruime keuzequote:Op maandag 25 september 2023 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sodeju wat een lijst.
Naja, ingevuld dus
Vond ik ookquote:
Aparte PM voor mij en @Haagsquote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Jullie wilde nietquote:Op maandag 25 september 2023 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aparte PM voor mij en @:haags
Mijn prive telefoon is ook aan het stervenquote:Op maandag 25 september 2023 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werktelefoon besluit maar weer eens om uit zichzelf opnieuw op te starten.
Popi jopie die Zwab.quote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kreeg alleen de melding dat dezwabber z'n inbox vol zat.
Geld kan niet opquote:Op maandag 25 september 2023 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn prive telefoon is ook aan het sterven
Misschien vanavond even een nieuwe kopen
Al heb ik nog een telefoon in de verpakking zitten
Gebruik die danquote:Op maandag 25 september 2023 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn prive telefoon is ook aan het sterven
Misschien vanavond even een nieuwe kopen
Al heb ik nog een telefoon in de verpakking zitten
quote:Op maandag 25 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail voorbij zien komen van een leerling die is aangereden en dat de traumahelikopter er bij moest komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |