Toen was de dag wel om voor mijquote:Op maandag 25 september 2023 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar was je dan? zat om 8 uur klaar
Dat is ook weer overdrevenquote:Op maandag 25 september 2023 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een gedeelde inbox
Maar dat kan ik niet meer, powers al een tijdje kwijt
Why not.quote:
maar altijd de dobbelstenen kwijtquote:Op maandag 25 september 2023 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die had ik vroeger ook.
Samen met een mens-erger-je-niet / dambord.
quote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon proberen. Als het niet lukt krijg je een foutmelding
quote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was de dag wel om voor mij
Het gaat alleen om het verzenden van het linkjequote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why not.
Zolang je maar niet hoeft te reageren met de hele goegemeente.
Dat is wel kak via PM
ICH BIN EIN BERLINER!quote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
ALLES MOET IN 1 KEER GOED GAAN. FALEN WORDT NIET GETOLEREERD
Beter dan doorgemaakt met een blije musquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
voelt nu wel alsof ik blij ben gemaakt met een dooie mus
dat klinkt wel als een epische manier om te gaanquote:Op maandag 25 september 2023 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan doorgemaakt met een blije mus![]()
@:haags
quote:Op maandag 25 september 2023 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat klinkt wel als een epische manier om te gaan
OHHHHHHHHHquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het gaat alleen om het verzenden van het linkje
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijfquote:Op maandag 25 september 2023 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met een mus
Maar jij leeftquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
ALLES MOET IN 1 KEER GOED GAAN. FALEN WORDT NIET GETOLEREERD
Emoten op je lijk.quote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijf
want hij is blij
Hoi, ik ben een appelflap.quote:
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.quote:
die zijn dicht op maandag ivm personeelstekortquote:Op maandag 25 september 2023 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.
Ik had het gelezenquote:Op maandag 25 september 2023 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die zijn dicht op maandag ivm personeelstekort
Oh ja dat ook dan jaquote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijf
want hij is blij
Bakkes rolmopsquote:
Teabaggingquote:
Zijn te groot. Verhouding is scheefquote:Op maandag 25 september 2023 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.
Je bent zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |