Bedoel je 3M?quote:Op maandag 25 september 2023 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke dag in gedachten een blaadje van z'n 3D notepad scheuren.
"Duur"quote:Op maandag 25 september 2023 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, en ik vind de "wat kosten de boodschappen" geen puzzel.
Hadden we vorig jaar al. En het jaar daarvoor ook.quote:Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Recce het volgende:
Misschien bestaat er een soort triviantkalender?
Was er toen meer animo?quote:Op maandag 25 september 2023 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar al. En het jaar daarvoor ook.
Maakt toch niet uit? Iedereen vindt er altijd lekker van alles vanquote:
Een half dopje azijn en een half dopje honing en alles is weer schoon.quote:Op maandag 25 september 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierover bakkeleien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierover bakkeleien![]()
[ afbeelding ]
Rip schoenenquote:Op maandag 25 september 2023 07:02 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan vandaag voor het eerst naar buiten
[ afbeelding ]
Ik heb me er wel prima mee vermaakt hoor.quote:Op maandag 25 september 2023 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog een paar maandjes, dan ben je er vanaf
dat is wel coolquote:
Rotterdam is ook koel las ik netquote:
daar is het altijd 10 graden kouder dan in het zonnige zuidenquote:
Wat gaat er geprikt worden?quote:Op maandag 25 september 2023 09:13 schreef dud0r het volgende:
gezien ik me gisteren totaal bagger voelde en op kwiwibedtijd naar bed ging komt de prikkert vandaag
Wie gaat hij prikken is eerder de vraagquote:
Hmm, hij zei dat de prikkert vandaag komt. Huehue.quote:Op maandag 25 september 2023 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie gaat hij prikken is eerder de vraag
Dat gevoel ken ik, altijd de Randstad. Zelfs mijn werkquote:Op maandag 25 september 2023 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh oké, dat is vast ergens voorbij de Veluwe. Veel te ver voor Tukkers.
Altijd lekker, zo na het weekendquote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ah. Bedankt voor de reminder. Wacht.
quote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou na de afspraak afzeggen.quote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een creditfactuur van -90 euro.quote:Op maandag 25 september 2023 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien krijg ik dan een factuur van -90 euro.
Als je niet afzegt en wel naar de afspraak gaat, krijg je dan alsnog die factuur?quote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat staat er toch?quote:Op maandag 25 september 2023 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je niet afzegt en wel naar de afspraak gaat, krijg je dan alsnog die factuur?
waar was je dan? zat om 8 uur klaarquote:Op zondag 24 september 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu dan ga ik wel even met @:loveislikeakiss ehhh ganzeborden
Verplaatsen en dan afzeggen omdat het dan meer dan 48 uur isquote:Op maandag 25 september 2023 09:36 schreef kwiwi het volgende:
En wat als je 'm verplaatst? Dat is niet afzeggen of helemaal niks laten horen.
Met je ganzenbord?quote:Op maandag 25 september 2023 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar was je dan? zat om 8 uur klaar
quote:Op maandag 25 september 2023 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verplaatsen en dan afzeggen omdat het dan meer dan 48 uur is
Komma.quote:Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
Hoe kan ik een pm naar meerdere mensen sturen
, of ; tussen de namen?
Dit heb ik ze de vorige keer gevraagd.quote:Op maandag 25 september 2023 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je niet afzegt en wel naar de afspraak gaat, krijg je dan alsnog die factuur?
Maak anders een Discord aan?quote:Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
, of ; tussen de namen?
die had ik vroeger ook.quote:Op maandag 25 september 2023 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
op de achterkant staat snakes en ladders
Of een gedeelde inboxquote:Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
, of ; tussen de namen?
Bedankt mevrouw IJsquote:
Bruh nahquote:Op maandag 25 september 2023 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak anders een Discord aan?
gewoon proberen. Als het niet lukt krijg je een foutmeldingquote:Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
, of ; tussen de namen?
Toen was de dag wel om voor mijquote:Op maandag 25 september 2023 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar was je dan? zat om 8 uur klaar
Dat is ook weer overdrevenquote:Op maandag 25 september 2023 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een gedeelde inbox
Maar dat kan ik niet meer, powers al een tijdje kwijt
Why not.quote:
maar altijd de dobbelstenen kwijtquote:Op maandag 25 september 2023 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die had ik vroeger ook.
Samen met een mens-erger-je-niet / dambord.
quote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon proberen. Als het niet lukt krijg je een foutmelding
quote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was de dag wel om voor mij
Het gaat alleen om het verzenden van het linkjequote:Op maandag 25 september 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why not.
Zolang je maar niet hoeft te reageren met de hele goegemeente.
Dat is wel kak via PM
ICH BIN EIN BERLINER!quote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
ALLES MOET IN 1 KEER GOED GAAN. FALEN WORDT NIET GETOLEREERD
Beter dan doorgemaakt met een blije musquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
voelt nu wel alsof ik blij ben gemaakt met een dooie mus
dat klinkt wel als een epische manier om te gaanquote:Op maandag 25 september 2023 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan doorgemaakt met een blije mus![]()
@:haags
quote:Op maandag 25 september 2023 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat klinkt wel als een epische manier om te gaan
OHHHHHHHHHquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het gaat alleen om het verzenden van het linkje
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijfquote:Op maandag 25 september 2023 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met een mus
Maar jij leeftquote:Op maandag 25 september 2023 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
ALLES MOET IN 1 KEER GOED GAAN. FALEN WORDT NIET GETOLEREERD
Emoten op je lijk.quote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijf
want hij is blij
Hoi, ik ben een appelflap.quote:
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.quote:
die zijn dicht op maandag ivm personeelstekortquote:Op maandag 25 september 2023 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.
Ik had het gelezenquote:Op maandag 25 september 2023 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die zijn dicht op maandag ivm personeelstekort
Oh ja dat ook dan jaquote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ook met een vreugde dansje van de mus op mijn dode lijf
want hij is blij
Bakkes rolmopsquote:
Teabaggingquote:
Zijn te groot. Verhouding is scheefquote:Op maandag 25 september 2023 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Bossche Bol. Van Jan de Groot natuurlijk, de rest is slechte namaak.
Je bent zelfquote:
quote:Op maandag 25 september 2023 10:03 schreef Pheno het volgende:
Je doel van de trainingsring van sporthorloge halen als je zit te kakken. Extra goed gevoel
Heb je iedereen wel?quote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Prikkert is verzonden schatjespatatjes en frietjesmettietjes van me
Hij heeft jou met kleine letters gepakt. Weet niet of het echt hoofdletter gevoelig is, want dan missen er volgens mij wel meer.quote:
Kreeg alleen de melding dat dezwabber z'n inbox vol zat. Voor de rest geen foutmeldingen dus ik ga er vanuit dat alles dan goed gegaan is.quote:
Sodeju wat een lijst.quote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Ruime keuzequote:Op maandag 25 september 2023 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sodeju wat een lijst.
Naja, ingevuld dus
Vond ik ookquote:
Aparte PM voor mij en @Haagsquote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef dud0r het volgende:
Jullie wilde nietquote:Op maandag 25 september 2023 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aparte PM voor mij en @:haags
Mijn prive telefoon is ook aan het stervenquote:Op maandag 25 september 2023 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werktelefoon besluit maar weer eens om uit zichzelf opnieuw op te starten.
Popi jopie die Zwab.quote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kreeg alleen de melding dat dezwabber z'n inbox vol zat.
Geld kan niet opquote:Op maandag 25 september 2023 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn prive telefoon is ook aan het sterven
Misschien vanavond even een nieuwe kopen
Al heb ik nog een telefoon in de verpakking zitten
Gebruik die danquote:Op maandag 25 september 2023 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn prive telefoon is ook aan het sterven
Misschien vanavond even een nieuwe kopen
Al heb ik nog een telefoon in de verpakking zitten
quote:Op maandag 25 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail voorbij zien komen van een leerling die is aangereden en dat de traumahelikopter er bij moest komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |