SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
De drone- en vuurwerkshow was wel heel mooi, maar ik heb niet eerder één gezien.quote:
Kerst staat nog op de wenslijst. Drie dagen in een schoolvakantie is best goed te doen, maar ik ga niet in de zomervakantie, eerste keer was in de herfstvakantie, tweede in de voorjaarsvakantie. Ja ok en vroeger een keer met mijn ouders in de zomervakantie, maar daar weet ik weinig van.quote:Op zondag 24 september 2023 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoefde niet in zomervakanties,ik ging vooral op de speciale avonden (jaarpas openstellingen) en dagen (halloween, kerst enzo) verder ben ik geen reiziger, al helemaal niet met het gemierenneuk met vliegen
39 dan?quote:
Nou ja. Niemand hier dacht dat ik 12 was dus dat valt ook wel mee dan.quote:Op zondag 24 september 2023 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja je komt nogal volwassen over in je manier van posten
Aan jouw posts is geen leeftijd te hangen, je kunt 16 zijn, maar ook 60+.quote:Op zondag 24 september 2023 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Niemand hier dacht dat ik 12 was dus dat valt ook wel mee dan.
M'n zus is vier jaar ouder geschat en steeds meer mensen denken dat ik de oudste van ons tweeën ben.quote:Op zondag 24 september 2023 23:13 schreef Elvi het volgende:
Ik word de laatste tijd mijn leeftijd geschat en dat is ook elke keer alsof ik een klap in mn gezicht krijg.
Maar niets daar tussen in!quote:Op zondag 24 september 2023 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aan jouw posts is geen leeftijd te hangen, je kunt 16 zijn, maar ook 60+.
Nee, onmogelijk.quote:
Paar jaar geleden bij de psycholoog kreeg ik het verslag en dan doen ze altijd een stukje over je uiterlijk. "Mevrouw is 37 en zo ziet ze er ook uit"quote:Op zondag 24 september 2023 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is vier jaar ouder geschat en steeds meer mensen denken dat ik de oudste van ons tweeën ben.
Dat is mij al minstens tien jaar niet overkomen.quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Paar jaar geleden bij de psycholoog kreeg ik het verslag en dan doen ze altijd een stukje over je uiterlijk. "Mevrouw is 37 en zo ziet ze er ook uit"
Nou mij kon je gedwongen opnemen hoor
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 24 september 2023 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Paar jaar geleden bij de psycholoog kreeg ik het verslag en dan doen ze altijd een stukje over je uiterlijk. "Mevrouw is 37 en zo ziet ze er ook uit"
Nou mij kon je gedwongen opnemen hoor
ripquote:Op zondag 24 september 2023 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Een van mijn studenten dacht dat ik 45 was. Ik was 29.
in 2021 nog wel geweest volgens mij, toen hadden ze ook al drones bij de avondshow, niet verkeerd maar ben toch meer van het klassieke, dat gezoem van de drones kon ik horen en stoorde mijquote:Op zondag 24 september 2023 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De drone- en vuurwerkshow was wel heel mooi, maar ik heb niet eerder één gezien.
[..]
ook ooit met ouders geweest, toen hadden ze de magical light parade nogquote:Kerst staat nog op de wenslijst. Drie dagen in een schoolvakantie is best goed te doen, maar ik ga niet in de zomervakantie, eerste keer was in de herfstvakantie, tweede in de voorjaarsvakantie. Ja ok en vroeger een keer met mijn ouders in de zomervakantie, maar daar weet ik weinig van.
belgie? duitsland?quote:Ik ben ook niet van het vliegen, maar ik wil wel weer eens een nieuwe plek ontdekken. Maar waar moeten we volgend jaar heen?
ook niet maar stuk warmerquote:
oh.. euhmm... okequote:Op zondag 24 september 2023 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja je komt nogal volwassen over in je manier van posten
dit..quote:Op zondag 24 september 2023 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben slecht in schatten van leeftijden. Of toto-getallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |