Jeetje dimmyquote:Op maandag 25 september 2023 06:35 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff ik ga maar opstaan ofzo
War ben jij er vroeg bij?quote:Op maandag 25 september 2023 06:35 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff ik ga maar opstaan ofzo
Deze hebben ook al zo'n aparte vorm? Is dat hip tegenwoordig, dat je voeten er als kindervoetjes uitzien in schoenen? Of ligt het steeds aan de foto?quote:Op maandag 25 september 2023 07:02 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan vandaag voor het eerst naar buiten
[ afbeelding ]
Er heerst dan ook meestal een kille sfeerquote:
denk de foto kwiwiquote:Op maandag 25 september 2023 07:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze hebben ook al zo'n aparte vorm? Is dat hip tegenwoordig, dat je voeten er als kindervoetjes uitzien in schoenen? Of ligt het steeds aan de foto?
En met een beetje pech word je er koud gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2023 07:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er heerst dan ook meestal een kille sfeer
nou heb je vaak genoeg verteld dat het hier 10 graden kouder is dan bij jou dus je had et wel kunnen wetenquote:Op maandag 25 september 2023 07:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voel me beetje een domme toerist zo in mijn t-shirtje.
Nou veel plezier in de wijde wereld schoentjesquote:Op maandag 25 september 2023 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk de foto kwiwi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 07:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou veel plezier in de wijde wereld schoentjes
met zon bontlaagje in de binnenkant?quote:Op maandag 25 september 2023 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op koud weer, kan ik m'n comfy timberlands weer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |