denk de foto kwiwiquote:Op maandag 25 september 2023 07:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze hebben ook al zo'n aparte vorm? Is dat hip tegenwoordig, dat je voeten er als kindervoetjes uitzien in schoenen? Of ligt het steeds aan de foto?
En met een beetje pech word je er koud gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2023 07:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er heerst dan ook meestal een kille sfeer
nou heb je vaak genoeg verteld dat het hier 10 graden kouder is dan bij jou dus je had et wel kunnen wetenquote:Op maandag 25 september 2023 07:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voel me beetje een domme toerist zo in mijn t-shirtje.
Nou veel plezier in de wijde wereld schoentjesquote:Op maandag 25 september 2023 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk de foto kwiwi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 07:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou veel plezier in de wijde wereld schoentjes
met zon bontlaagje in de binnenkant?quote:Op maandag 25 september 2023 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op koud weer, kan ik m'n comfy timberlands weer aan
Zijn het specifieke winterweer dingen? Want ik loop het hele jaar er mee rond.quote:Op maandag 25 september 2023 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op koud weer, kan ik m'n comfy timberlands weer aan
Ik heb vorige maand ook in een vakantiehuisje gezeten en vond het ook prima. We waren er al eerder geweest en ik zou er volgend jaar ook wel terug willen gaan. Strand op loopafstand enzo.quote:Op maandag 25 september 2023 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wat vind jij mis met landal?
ik kwam voor de rust en kwam zeer uitgerust terug, geen jongeren ofzo, behalve de laatste dag (vrijdag) in zwembad, allemaal oudere stellen of jonge stellen met baby's enzo.
huisje was doodstil, alleen in de ochtend enkel wat gerinkel van een fietsbel door paar kinderen, maar dat was 3 of 4x en daarna weer stil en niet om 9 uur ofzo, eerder half 11.
alles beter dan om half 8 gewekt te worden dag na dag met geboor, gehamer en gedoe
temperatuur was wat minder want die huisjes warmen snel op
zo,hop 400 euro down the drainquote:Op maandag 25 september 2023 07:02 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan vandaag voor het eerst naar buiten
[ afbeelding ]
Sta toch te kijken van die lokale verschillen. Gelukkig zit ik nu weer ergens waar het warm is. Wel bitterballiaans vroeg.quote:Op maandag 25 september 2023 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb je vaak genoeg verteld dat het hier 10 graden kouder is dan bij jou dus je had et wel kunnen weten
en waarom? je moet toch ergens verblijven? jij zit liever in een tent of een hotel?quote:Op maandag 25 september 2023 00:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen vakantieparken, niet Landal in het bijzonder.
Vriendjequote:Op maandag 25 september 2023 07:30 schreef dud0r het volgende:
Is het al weekend? Was weer veel te kort
eerst even 50+ uur bikkelenquote:Op maandag 25 september 2023 07:30 schreef dud0r het volgende:
Is het al weekend? Was weer veel te kort
van boven lijken ze bijna normaalquote:Op maandag 25 september 2023 07:08 schreef bitterbal het volgende:
maar zo van boven zie je kleuren niet.
misschien doe ik volgende jaar weer hetzelfde, maar liefst dan in een nog goedkopere periodequote:Op maandag 25 september 2023 07:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand ook in een vakantiehuisje gezeten en vond het ook prima. We waren er al eerder geweest en ik zou er volgend jaar ook wel terug willen gaan. Strand op loopafstand enzo.
Volgend jaar gaan we nog een midweek naar Volendam met die actie van de Albert Heijn
dat gelukkig nietquote:Op maandag 25 september 2023 07:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker in het rad van @:dr_flash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |