ruikt het ook naar vis?quote:Op maandag 25 september 2023 07:34 schreef LTVDK het volgende:
Zonnetje scheen goed vandaag in de Grote Gleuf
[ afbeelding ]
Nee de kant waar ik was rook het meer naar dennennaaldenquote:
Heb je al beren gezien?quote:Op maandag 25 september 2023 07:34 schreef LTVDK het volgende:
Zonnetje scheen goed vandaag in de Grote Gleuf
[ afbeelding ]
Nee nog steeds nietquote:Op maandag 25 september 2023 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al beren gezien?
Ik vraag dit voor een snack.
Hoiquote:
Dat is me 13 uur teveelquote:
Ja overal die waarschuwingen, prullenbakken met berenbeveiliging en alles, maar de beestjes zelf zie je nooitquote:
Hoe was je weekendquote:Op maandag 25 september 2023 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig kon de collega die gelijk aan staat in de ochtend aan mijn non-verbale communicatie zien dat ik niet over het weekend wilde praten.
Gooi jezelf weg aubquote:
quote:
Misschien worden ze bang van je grmbl geluiden.quote:
Zag ik er zeker niet smakelijk genoeg uitquote:
Ergste spierpijn die je kunt hebben. Zitten en opstaan als een oud opaatje enzo.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beenspierpijn van het trainen
Gisteren magnesiumolie in gemasseerd
Dat hoop ik danquote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag ik er zeker niet smakelijk genoeg uit
Waar sta je dan geparkeerd?quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedkoper wordt het er niet op. Ik ben uiteindelijk ook met de auto gegaan vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |