Nou inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2023 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes
Moeten we vaker doen, uitgaan met NQ
Staat er toevallig ook een pakje batterijen naast?quote:Op zondag 17 september 2023 00:55 schreef Koen66 het volgende:
staat hier in de kast een blikje "Energiedrank"
Zonder suiker (wat prima is), maar ook zonder cafeine en taurine.
Waar komt die energy dan vandaag
quote:Op zondag 17 september 2023 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes
Moeten we vaker doen, uitgaan met NQ
quote:Op zondag 17 september 2023 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Staat er toevallig ook een pakje batterijen naast?
Heel goed. Mijn buren zijn net een paar dagen weg, dus we kunnen hier helemaal losgaan wat mij betreft.quote:Op zondag 17 september 2023 01:00 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Roger_Epiales ik heb nog net voor het weggaan via NQ's mobiel twee pizza's besteld, die komen zo bij jou thuis aan dus ik stel voor dat we de drank daar mee naar toe nemen
Oh misschien nog wat mensen uitnodigen?quote:Op zondag 17 september 2023 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed. Mijn buren zijn net een paar dagen weg, dus we kunnen hier helemaal losgaan wat mij betreft.
Prima, als die dan allemaal nog een flesje drank meenemen zou helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh misschien nog wat mensen uitnodigen?
Hey, wat doe jij met mijn mobiel?quote:Op zondag 17 september 2023 01:00 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Roger_Epiales ik heb nog net voor het weggaan via NQ's mobiel twee pizza's besteld, die komen zo bij jou thuis aan dus ik stel voor dat we de drank daar mee naar toe nemen
Perfect. @NailQueen zou jij een paar flesjes rum mee kunnen nemen? Mag je zelf ook een glaasje!quote:Op zondag 17 september 2023 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, als die dan allemaal nog een flesje drank meenemen zou helemaal mooi zijn.
Sorry, maar naast drank komen er geen zelf meegenomen items mijn huis binnen.quote:
quote:
En er wordt gefouilleerd!quote:Op zondag 17 september 2023 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, maar naast drank komen er geen zelf meegenomen items mijn huis binnen.
Fouilleren bleek niet eens nodig. @NailQueen probeerde zo'n enorme professionele set naar binnen te smokkelen.quote:
Dank je.quote:
Ik fouilleer voor de zekerheid toch even, als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 17 september 2023 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fouilleren bleek niet eens nodig. @:NailQueen probeerde zo'n enorme professionele set naar binnen te smokkelen.
Ding paste niet eens door mijn voordeur.
Als jullie daadwerkelijk denken dat ik zoiets kan meesmokkelen, zijn jullie wel erg van het padje afquote:Op zondag 17 september 2023 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fouilleren bleek niet eens nodig. @:NailQueen probeerde zo'n enorme professionele set naar binnen te smokkelen.
Ding paste niet eens door mijn voordeur.
We denken niet dat je het kán. We denken dat je het probeert.quote:Op zondag 17 september 2023 01:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als jullie daadwerkelijk denken dat ik zoiets kan meesmokkelen, zijn jullie wel erg van het padje af
quote:Op zondag 17 september 2023 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
We denken niet dat je het kán. We denken dat je het probeert.
Ehm, ik weet niet zeker of er op dit moment in Leiden een preventief fouilleren verordening geldt.quote:Op zondag 17 september 2023 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik fouilleer voor de zekerheid toch even, als je het niet erg vindt.
Ik heb niets geprobeerd. Jullie hebben het zelf meegesmokkeld.quote:Op zondag 17 september 2023 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
We denken niet dat je het kán. We denken dat je het probeert.
Op prive terrein zal het toch wel gewoon mogen?quote:Op zondag 17 september 2023 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet zeker of er op dit moment in Leiden een preventief fouilleren verordening geldt.
Anders mag je het alleen als je iemand echt ergens van verdenkt.
Want daar hadden wij nog ruimte voor naast al die gestolen oneigenlijk toegeëigende drank.quote:Op zondag 17 september 2023 01:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb niets geprobeerd. Jullie hebben het zelf meegesmokkeld.
Volgens mij valt dat onder 'vrijwillige fouillering' en mag dat dus alleen als de persoon in kwestie daarmee instemt.quote:Op zondag 17 september 2023 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Op prive terrein zal het toch wel gewoon mogen?
En toch staat die er. Ik heb niets aangeraakt.quote:Op zondag 17 september 2023 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want daar hadden wij nog ruimte voor naast al die gestolen oneigenlijk toegeëigende drank.![]()
Daarbij wil ik zo'n ding nergens in mijn buurt hebben, laat staan in mijn huis.
Hij staat er helemaal niet.quote:Op zondag 17 september 2023 01:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En toch staat die er. Ik heb niets aangeraakt.
Hey, wie heeft Serhat aangezet?quote:Op zondag 17 september 2023 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij staat er helemaal niet.
Niemand?quote:Op zondag 17 september 2023 01:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey, wie heeft Serhat aangezet?
Ja nu snel een ander nummer opzetten he?quote:Op zondag 17 september 2023 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niemand?
Dit nummer draait op dit moment![]()
En dan wil jij beweren dat @:strani en ik te veel gedronken hebben om te zien dat jij probeerde een hele karaokeset naar binnen te smokkelen?
Faithless staat hier al de hele tijd aan.quote:Op zondag 17 september 2023 01:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nu snel een ander nummer opzetten he?
En nogmaals. Ik heb geen idee hoe die karaokeset hier komt. Dat ding kan ik toch nooit dragen? Jullie gingen er in de loungebar er opeens mee zingen.
Ik vraag het morgen wel aan Epiales. Die heeft ook alles gezien.quote:Op zondag 17 september 2023 02:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Faithless staat hier al de hele tijd aan.
Wij hebben niet gezongen.
Zo'n grote karaokeset past niet in mijn huis.
Dat zijn alvast drie feiten, daaraan wil ik nog wel het vermoeden toevoegen dat jij meer kan dragen dan menigeen zou verwachten.
Tja, @Strani vermaakt zich voorlopig wel met fouilleren.quote:
Pardon?quote:Op zondag 17 september 2023 02:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag het morgen wel aan Epiales. Die heeft ook alles gezien.
Rustig jongen, ik deal hier wel mee.quote:Op zondag 17 september 2023 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?
Hou mij buiten jullie onbenullige vetes alstublieft.
Daarbij heb ik net zo'n hekel aan karaoke als Roger, dus aan mij ga je hier niks hebben.
Ja, leuk gezegd, maar ik wordt er nu wel ineens bij betrokken terwijl ik net even lekker in jouw achterhoofd lag te sluimeren.quote:Op zondag 17 september 2023 02:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rustig jongen, ik deal hier wel mee.
Ga daar dan gewoon even lekker naar terug.quote:Op zondag 17 september 2023 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, leuk gezegd, maar ik wordt er nu wel ineens bij betrokken terwijl ik net even lekker in jouw achterhoofd lag te sluimeren.
Oh, had jij ook een paar cocktails meegesmokkeld?quote:Op zondag 17 september 2023 02:10 schreef NailQueen het volgende:
* zet nog wat cocktails en rum op tafel
Voor de mensen die morgen alles teruglezen, NailQueen heeft iets te vaak gedacht 'allora' te hebben gehoord.quote:Op zondag 17 september 2023 02:13 schreef NailQueen het volgende:
Voor de mensen die morgen alles terug lezen. Er is hier karaoke gedaan. Ik heb het zelf gezien. Maar men zit hier nog in de ontkenningsfase. Best aandoenlijk wel![]()
Ik heb vandaag nog helemaal geen Allora gehoordquote:Op zondag 17 september 2023 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen alles teruglezen, NailQueen heeft iets te vaak gedacht 'allora' te hebben gehoord.
If you know, you know.
Onbewust wel, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 02:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal geen Allora gehoord
Ja, met die vroege ochtenden tegenwoordig kan ik weinig meer bijdragen aan de nightsquad, maar het is toch fijn iig in het weekend even mee te kunnen doen.quote:Op zondag 17 september 2023 02:22 schreef NailQueen het volgende:
Wat leuk dat het nachtteam weer bij elkaar is. Dat is lang geleden
Ja, @Strani vermaakt zich wel.quote:Op zondag 17 september 2023 02:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani is nog steeds aan het fouilleren? En waar is Koen eigenlijk gebleven?
Koen was weer eens een keertje op de bank in slaap gevallenquote:Op zondag 17 september 2023 02:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani is nog steeds aan het fouilleren? En waar is Koen eigenlijk gebleven?
Altijd weer die rum...quote:Op zondag 17 september 2023 02:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, @:strani vermaakt zich wel.
Koen heb ik niet meer gezien sinds ik die fles rum op tafel zette.
Volgende keer in een stoel gaan zitten, komt alles goed.quote:Op zondag 17 september 2023 02:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen was weer eens een keertje op de bank in slaap gevallen
Drink jij trouwens liever witte rum, bruine rum, of spiced rum?quote:
Spiced >Bruin > wit.quote:Op zondag 17 september 2023 02:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drink jij trouwens liever witte rum, bruine rum, of spiced rum?
Uiteindelijk slaap ik in iedere positie wel behalve staandquote:Op zondag 17 september 2023 02:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer in een stoel gaan zitten, komt alles goed.
Dat is ook ongeveer mijn voorkeur.quote:Op zondag 17 september 2023 03:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spiced >Bruin > wit.
Maar uiteindelijk komt het allemaal prima op
Succesquote:Op zondag 17 september 2023 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Straks de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. Maar ik lig nog zo lekker in bed.
Nou ja. Joop zei altijd dat je de Tour vanuit bed won. Misschien gaat dat voor badminton wedstrijden ook wel op.quote:Op zondag 17 september 2023 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Straks de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. Maar ik lig nog zo lekker in bed.
Maar Joop werd meestal tweede, en dat is in een badmintonwedstrijd toch een wat teleurstellende eindklassering.quote:Op zondag 17 september 2023 09:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Joop zei altijd dat je de Tour vanuit bed won. Misschien gaat dat voor badminton wedstrijden ook wel op.
In een enkele wedstrijd wel. Maar in een competitie of toernooi zal Luctor er misschien wel voor tekenenquote:Op zondag 17 september 2023 09:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar Joop werd meestal tweede, en dat is in een badmintonwedstrijd toch een wat teleurstellende eindklassering.
Ja, zeker als het toch kwalificatie voor de Champions League oplevert.quote:Op zondag 17 september 2023 09:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
In een enkele wedstrijd wel. Maar in een competitie of toernooi zal Luctor er misschien wel voor tekenen
Dankjewelquote:Op zondag 17 september 2023 09:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Gezellige nacht gehad hier?![]()
Ik had wel mee kunnen doen, ik sliep toch niet echt best
[..]
Succes
Vorig jaar werden we derde, dus tweede zou mooi zijn dan.quote:Op zondag 17 september 2023 09:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
In een enkele wedstrijd wel. Maar in een competitie of toernooi zal Luctor er misschien wel voor tekenen
Ja. Al is dat wel met meerdere voorronden. Dus dan moet die er steeds weer vroeg uit.quote:Op zondag 17 september 2023 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zeker als het toch kwalificatie voor de Champions League oplevert.
quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 10:16 schreef H_T het volgende:
Zo te lezen ben ik gisteren te vroeg naar bed gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Omdat het nog net Domino's stuntweek is had ik pizza bij de lunchquote:
Wij eten ook pizza vanavond, good old Pizza Hawaï van Dr Oekterquote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat het nog net Domino's stuntweek is had ik pizza bij de lunch
Terwijl je toch juist in Italië de echte klassiekers zou verwachten.quote:Op zondag 17 september 2023 14:53 schreef Arizona het volgende:
Ik had een boterham met gebakken ei en een kom melk met chocoladeschelpjes als lunch
[..]
Wij eten ook pizza vanavond, good old Pizza Hawaï van Dr Oekter
In Duitsland gekocht, 2 voor 4 euro. Dus niet meer van die gekkigheden zoals in Italië, dat ze geen Pizza Hawaï verkochten
Ja precies! Ik weet niet wat er is misgegaan in dat land hoorquote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl je toch juist in Italië de echte klassiekers zou verwachten.
Nou, ik heb bij een restaurant in Verona gegeten waar dit WEL op de menukaart stond. Ik kon mijn ogen niet geloven.quote:Op zondag 17 september 2023 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies! Ik weet niet wat er is misgegaan in dat land hoor
@:Nailqueen, mede-Italië-gangster, graag duiding
quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, ik heb bij een restaurant in Verona gegeten waar dit WEL op de menukaart stond. Ik kon mijn ogen niet geloven.
Ah! Je had een echte pizzeria dus, en niet zo'n oplichtingspraktijk voor toeristenquote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, ik heb bij een restaurant in Verona gegeten waar dit WEL op de menukaart stond. Ik kon mijn ogen niet geloven.
En dan net die ene wedstrijd noemen die ze niet gewonnen hebben dit jaar. Gemeen hoor Em!quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 19:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En dan net die ene wedstrijd noemen die ze niet gewonnen hebben dit jaar. Gemeen hoor Em!
Meh, als ik ipv in slaap vallen nog meer aan de rum was gegaan welquote:Op zondag 17 september 2023 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je nog een kater van gisteren?
Stom hequote:
Gaat altijd veel te snel.quote:
A12 blokkeren?quote:Op zondag 17 september 2023 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen we geen actiegroepje starten
Ik zou dan liever soep over een schilderij gooien, veel praktischer.quote:Op maandag 18 september 2023 00:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een historisch monument bekladden?
een snelweg heeft nog voldoende raakvlakken met fossiele industrie en het klimaat, maar bij een monument ben ik nog zoekendequote:Op maandag 18 september 2023 00:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een historisch monument bekladden?
Monumenten zat toch? De meestse zullen niet gebouwd zijn als monument, maar ze zijn het alsnogquote:Op maandag 18 september 2023 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou dan liever soep over een schilderij gooien, veel praktischer.
A12 en historische monumenten moet je helemaal naartoe, soep op een schilderij gooien kan in principe gewoon overal.
Fijn dat het meevaltquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vakantie voorbij, dat is wel drié blikken soep over de a12 waard
![]()
Gelukkig is er weinig werk bijgekomen![]()
Gewoon de klussen en projecten die er al lagen, praktisch geen nieuwe dingen. Met de huidige opdrachten maak ik het wel tot het eind van het jaar, dus dikke prima.
Ik heb nu ook vrij. Ik wacht tot het droog is totdat ik naar de Action ga voor verfbakjequote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het meevaltik heb nu juist wel vrij en zit alsnog af en toe aan werk te denken
. Om daarna snel te proberen te switchen naar dingen die ik kan doen, maar die niet hoeven
. Verder paar kleine klusjes doen en vooral niet te veel
Tijd om de zolder/schuur/kelder/rommelkamer op te gaan ruimen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het meevaltik heb nu juist wel vrij en zit alsnog af en toe aan werk te denken
. Om daarna snel te proberen te switchen naar dingen die ik kan doen, maar die niet hoeven
Eigenlijk welquote:Op maandag 18 september 2023 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd om de zolder/schuur/kelder/rommelkamer op te gaan ruimen.
Stom is dat hèquote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Weekje nu, in november nog een week of twee. Die moet ik nog wel officieel aanvragen overigens. Dan wil ik weer een paar dagen Londenquote:Op maandag 18 september 2023 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stom is dat hè![]()
Ik heb nog nooit zo weinig aan werk gedacht als deze vakantie, ik ben erg trots op mezelf![]()
Gewoon lekker chillen ja! Hoelang heb je vrij?
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op maandag 18 september 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Lidl heeft nu Italiaanse week en voor die gelegenheid staat er GEEN EEN pizza in de folderGeen tonno, geen funghi, niet eens hawaii
Wat leuk dat je naar Londen gaat! Is het dan al inquote:Op maandag 18 september 2023 11:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Weekje nu, in november nog een week of twee. Die moet ik nog wel officieel aanvragen overigens. Dan wil ik weer een paar dagen Londendoen, dus die trip inplannen is ook een van de klusjes voor deze week. En alvast wat puzzelen voor vakantie volgend voorjaar
Heel zwaar leven!
WOESTquote:Op maandag 18 september 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Lidl heeft nu Italiaanse week en voor die gelegenheid staat er GEEN EEN pizza in de folderGeen tonno, geen funghi, niet eens hawaii
Vorige keer dat ik er eind november was stond er al een kerstmarktquote:Op maandag 18 september 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk dat je naar Londen gaat! Is het dan al inkerstsfeer
?
Wij willen nog steeds een keer met dochter met de trein naar Londen als het in kerstsfeer is, maar haar vrije dagen komen niet overeen met betaalbare treinkaartjes
Ja ok, maar toch. Stel ik wil even lekker spontaan protesteren, dan moet ik toch eerst kijken wat voor bouwwerken er zoal om me heen staan en of dat dan wel of geen monumenten zijn. Dan lijkt het mij toch makkelijker om gewoon altijd een paar schilderijtjes van de kringloop en een paar zakken soep in de kofferbak te houden, zodat ik op elk gewenst moment een instant protest op kan zetten.quote:Op maandag 18 september 2023 08:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Monumenten zat toch? De meestse zullen niet gebouwd zijn als monument, maar ze zijn het alsnog
Vol goede moed.quote:
Gemak dient de mens! Je hebt een punt Rozjquote:Op maandag 18 september 2023 13:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch. Stel ik wil even lekker spontaan protesteren, dan moet ik toch eerst kijken wat voor bouwwerken er zoal om me heen staan en of dat dan wel of geen monumenten zijn. Dan lijkt het mij toch makkelijker om gewoon altijd een paar schilderijtjes van de kringloop en een paar zakken soep in de kofferbak te houden, zodat ik op elk gewenst moment een instant protest op kan zetten.
Niet meer zoveel als vroeger. We hebben je nodig Strani!quote:
Elke goede zaterdagnacht dient zo snel mogelijk vergeten te worden NQ.quote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent de zaterdagnacht nu alweer vergeten
Ik ga m'n best doen!!quote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet meer zoveel als vroeger. We hebben je nodig Strani!
Zonde, dat had ons leven echt wel een beetje mooier gemaakt hoorquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef H_T het volgende:
Ik had in de tussentijd kunnen melden dat ik thee dronk, of even Rollercoaster Tycoon ging spelen natuurlijk. Maar dat heb ik allemaal niet gedaan. Ook de regenbui van daarnet liet ik onbenoemd
quote:Op maandag 18 september 2023 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonde, dat had ons leven echt wel een beetje mooier gemaakt hoor
Zeker als er een geweldige karaoke battle plaatsvondquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke goede zaterdagnacht dient zo snel mogelijk vergeten te worden NQ.
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?quote:Op maandag 18 september 2023 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]Het leek me niet heel interessant allemaal. Volgende keer beter
Oh dat klinkt helemáál niet als een goede zaterdagnachtquote:Op maandag 18 september 2023 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker als er een geweldige karaoke battle plaatsvond
Ik weet het nietquote:Op maandag 18 september 2023 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?
Bronquote:De sociologie van Bourdieu (1930-2002) kan gezien worden als een poging om een klassieke tweedeling binnen de sociale wetenschappen te overwinnen: de tweedeling tussen enerzijds subjectivisten, die de maatschappij beschouwen als het resultaat van de denken en handelen van individuele actoren, en anderzijds objectivisten, die het denken en handelen van individuele actoren beschouwen als het resultaat van maatschappelijke structuren. Het centrale concept waarmee de Franse socioloog deze tweedeling te lijf gaat, is habitus: de mentale structuur die individuen tijdens hun groei van zuigeling tot volwassene in een bepaalde sociale omgeving ontwikkelen, de manier waarop zij geneigd zijn de wereld waar te nemen, te waarderen en daarbinnen te handelen. Omdat de habitus binnen een bepaalde sociale omgeving wordt gevormd, zullen individuen met een overeenkomstige sociale achtergrond niet alleen een vergelijkbare habitus ontwikkelen; zij zullen ook geneigd zijn de hen omringende werkelijkheid en hun plaats daarbinnen als vanzelfsprekend te aanvaarden en daarmee de wijze waarop die wereld in elkaar zit, met alle bijbehorende sociale verschillen, in hun denken, oordelen en handelen te reproduceren.
"kan gezien worden"quote:
quote:
Dan zijn we wel goed bezigquote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien is een totaal gebrek aan samenhang meer wat voor deze SC
Alle posts hier zijn toch kwaliteitspostsquote:Op maandag 18 september 2023 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?
Stil.quote:
En dáárom heeft een olifant twee slagtandenquote:Op maandag 18 september 2023 17:59 schreef Strani het volgende:
"Waarop de man zei: Nou dan had ik hem wel in de wasmachine gedaan."
Wij hebben net het eten op.quote:Op maandag 18 september 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
Zojuist de afwasmachine aan het werk gezet.
Nu even FOK!ken.
Ik ga zo uien snijden om even later te bakken, want ik vind gebakken uien lekkerquote:Op maandag 18 september 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
Zojuist de afwasmachine aan het werk gezet.
Nu even FOK!ken.
Eet je nog iets bij de gebakken uien? Ik hou ook heel erg van gebakken uien. Eigenlijk hou ik nog meer van gekarameliseerde uien, maar ja, dat duurt zo lang om te maken, daar heb ik meestal geen tijd voor.quote:Op maandag 18 september 2023 18:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga zo uien snijden om even later te bakken, want ik vind gebakken uien lekker
Sowieso aardappelschijfjes en biefstukpuntjes. Het is inderdaad jammer dat ui karamelisseren zo lang duurt, maar ik heb nu nog wel genoeg tijd ten opzichte van trek om ze lekker lang in de pan te latenquote:Op maandag 18 september 2023 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eet je nog iets bij de gebakken uien? Ik hou ook heel erg van gebakken uien. Eigenlijk hou ik nog meer van gekarameliseerde uien, maar ja, dat duurt zo lang om te maken, daar heb ik meestal geen tijd voor.
Ik zou hier graag vragen over stellen maar ik vrees dat dat een ongewenste samenhang zou bevorderen.quote:Op maandag 18 september 2023 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben net het eten op.
Ik had snijbonen (in de aanbieding bij de Lidl in de app, scheelt 70 cent met de normale prijs!), rundervinkjes en gekookte aardappelen gemaakt. Het was heel lekker! Nu staat hier ook de vaatwasser te draaien.
Zojuist heb ik me omgekleed om te gaan tennissen, ik twijfelde tussen mijn blauw-wit gestreepte shirt en mijn roze shirt. Het is de blauw-witte geworden, die zit nét iets lekkerder. Maar de roze is net iets luchtiger dus vandaar de moeilijke keuze. Alleen is het nog even de vraag of het door kan gaan. Als je buienradar bekijkt, komt er een flinke bui aan, net op het tijdstip dat ik ga tennissen!
Begrijpelijk. Als het leven je citroenen geeft, maak er dan vooral geen limonade van, want dat is bar slecht voor je tanden!quote:Op maandag 18 september 2023 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou hier graag vragen over stellen maar ik vrees dat dat een ongewenste samenhang zou bevorderen.
Maar als je alléén maar onsamenhangende posts hebt, geeft dat juist óók weer een soort van samenhang en dat willen we juist mijden toch?quote:Op maandag 18 september 2023 18:10 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat jullie nu al gevaarlijk dicht tegen een gesprek aan schuren.
Hmm oké daar maak je wel een goed punt. Dus eigenlijk moeten we nu dus gedwongen kwaliteitsposts plaatsen!?quote:Op maandag 18 september 2023 18:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar als je alléén maar onsamenhangende posts hebt, geeft dat juist óók weer een soort van samenhang en dat willen we juist mijden toch?
Mwah het ging wel. Het is nu vooral stilte voor de storm.quote:Op maandag 18 september 2023 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Avond! Moest jij ook weer werken vandaag?Viel het mee?
Meke!quote:
Goedquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke!![]()
Hoe is het?
Edit: en hoe is het met je Ajacied, na gisteren![]()
![]()
quote:
quote:
Toch is het buiten warmer dan vandaag.quote:Op maandag 18 september 2023 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou hier graag vragen over stellen maar ik vrees dat dat een ongewenste samenhang zou bevorderen.
Als jij me weg wilt hebben uit de SC mag je dat ook gewoon zeggen. Kwaliteitsposts zijn echt niet voor iedereen weggelegd hoor!quote:Op maandag 18 september 2023 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké daar maak je wel een goed punt. Dus eigenlijk moeten we nu dus gedwongen kwaliteitsposts plaatsen!?
Nee beer ga nietquote:Op maandag 18 september 2023 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als jij me weg wilt hebben uit de SC mag je dat ook gewoon zeggen. Kwaliteitsposts zijn echt niet voor iedereen weggelegd hoor!Alsof het allemaal zo maakbaar is, kwaliteit!
Daniël.....quote:Op maandag 18 september 2023 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee beer ga niet! Schroevendraaier ethernet bouillonblokje tennisracket vanilleyoghurt!
Ja nou ja ik ben blij dat ik niet nóg minder subtiele hints hoef te geven dan.quote:Op maandag 18 september 2023 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als jij me weg wilt hebben uit de SC mag je dat ook gewoon zeggen. Kwaliteitsposts zijn echt niet voor iedereen weggelegd hoor!Alsof het allemaal zo maakbaar is, kwaliteit!
Heb je die ijsschots en 15.000 gasbranders volgende week woensdag nog nodig?quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben blij dat ik niet nóg minder subtiele hints hoef te geven dan.
Nou die gasbranders heb ik grotendeels zelf al geregeld maar ik kan echt nérgens ijsschotsen meer krijgen. Als jij een adresje weet, graag!quote:Op maandag 18 september 2023 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je die ijsschots en 15.000 gasbranders volgende week woensdag nog nodig?
Harry's IJsservice in Reykjavik heeft me nog nooit teleurgesteld!quote:Op maandag 18 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die gasbranders heb ik grotendeels zelf al geregeld maar ik kan echt nérgens ijsschotsen meer krijgen. Als jij een adresje weet, graag!
Klimaatverandering raakt je op onverwachte momenten, blijkt maar weer eens.quote:Op maandag 18 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die gasbranders heb ik grotendeels zelf al geregeld maar ik kan echt nérgens ijsschotsen meer krijgen. Als jij een adresje weet, graag!
Nou inderdaad, ik heb nu toevallig nog een ijsschots gevonden en omdat jij zo van ijs houdt mag jij er op gaan staan. Ik stuur je straks de exacte coordinatenquote:Op maandag 18 september 2023 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klimaatverandering raakt je op onverwachte momenten, blijkt maar weer eens.
En wat is je gevoel daarbij?quote:Op maandag 18 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lighting it's getting exciting
Vorige keer dat ik daar was stonden ze allemaal scheefquote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Harry's IJsservice in Reykjavik heeft me nog nooit teleurgesteld!
Dat leuke tartanmotiefje maakt wel weer een hoop goedquote:Op maandag 18 september 2023 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik daar was stonden ze allemaal scheef
Maar ik ga wel naar bedquote:Op maandag 18 september 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie de link even niet geloof ik.
Het is een wat rommelige dag hier, zou ik durven zeggen.quote:Op maandag 18 september 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie de link even niet geloof ik.
Zullen we toch op de valreep wat samenhang proberen te creëren?quote:Op maandag 18 september 2023 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een wat rommelige dag hier, zou ik durven zeggen.
Dat is misschien wel een mooi idee.quote:Op maandag 18 september 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we toch op de valreep wat samenhang proberen te creëren?
Sorry, dit moest ik even opzoeken want ik voelde dat er iets niet klopte. En inderdaad, Wikipedia bevestigt dat het wel degelijk óók geldt voor Ted de Braak.quote:Op maandag 18 september 2023 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Je kan ook met de punt naar achter spelen, maar dan krijg je wel ruimte tussen de linies. Al is dat verder niet van toepassing op Ted de Braak.
Dus tochquote:Op maandag 18 september 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, dit moest ik even opzoeken want ik voelde dat er iets niet klopte. En inderdaad, Wikipedia bevestigt dat het wel degelijk óók geldt voor Ted de Braak.
Ik heb ook even overwogen die te laten staanquote:Op maandag 18 september 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
Nou ik vond beslagkok een leuke verwarrende vonst.
Mooi Scrabble-woord wel inderdaad.quote:Op maandag 18 september 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
Nou ik vond beslagkok een leuke verwarrende vonst.
In België ben je bovengemiddeld normaal, moet je maar denken.quote:Op maandag 18 september 2023 23:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga maar eens onder de wol trouwens. Voordat ze het plaatselijke Riagg voor ons bellen.
Trusten BedFred!quote:Op maandag 18 september 2023 23:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga maar eens onder de wol trouwens. Voordat ze het plaatselijke Riagg voor ons bellen.
Ik kwam er laatst ook zo eentje tegen, zo langzaam op de snelweg is eigenlijk gewoon gevaarlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:46 schreef NailQueen het volgende:
Kleine ergenis op de ochtend: op de snelweg rij je 100 km/u. (Of 90 km/u als het niet anders kan). Geen 70/80 zoals de auto die net voor mij reed
Pure genieën aan het werk!quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:43 schreef Em31 het volgende:
Slaperig de laatste pagina van het topic proberen te lezen is niet makkelijk deze keer
[ afbeelding ]
Bibbedieboe, oregano!quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Cee het volgende:
Maar ja, uiteindelijk is het toch pindakaas.
Ik ben uiteindelijk bij een parkeerplaats aan de kant gegaan omdat ik er niet meer tegen kon. Ik zag andere auto's hard op de rem trappen. Dat soort mensen denken veilig bezig te zijn maar hebben geen idee wat voor ontstopping ze aanrichten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst ook zo eentje tegen, zo langzaam op de snelweg is eigenlijk gewoon gevaarlijk
Kon je niet inhalen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk bij een parkeerplaats aan de kant gegaan omdat ik er niet meer tegen kon. Ik zag andere auto's hard op de rem trappen. Dat soort mensen denken veilig bezig te zijn maar hebben geen idee wat voor ontstopping ze aanrichten.
Ook zo fijn, mensen die rustig met 70 gaan invoegen op een 120 weg waar iedereen 120 rijdt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk bij een parkeerplaats aan de kant gegaan omdat ik er niet meer tegen kon. Ik zag andere auto's hard op de rem trappen. Dat soort mensen denken veilig bezig te zijn maar hebben geen idee wat voor ontstopping ze aanrichten.
Zoiets gebeurt me echt veel te vaak bij het invoegen op de snelweg. Daar zit een best scherpe bocht en vervolgens niet echt een heel lange invoegstrook. Oudere mensen die dan daar maar 50 blijven rijden terwijl de vrachtwagens langs je razen. Echt wtf, waarom doen zoveel ouderen dat zichzelf ook aan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook zo fijn, mensen die rustig met 70 gaan invoegen op een 120 weg waar iedereen 120 rijdt.
Roger begint gewoon vroeg genoeg om dat nog te mogen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:00 schreef Em31 het volgende:
Roger rijdt blijkbaar wel als enige in Nederland nog 120.
Dan mag je toch 130?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Roger begint gewoon vroeg genoeg om dat nog te mogen.
Daarom ben ik voor mijn huidige auto voor de variant met de grotere motor gegaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook zo fijn, mensen die rustig met 70 gaan invoegen op een 120 weg waar iedereen 120 rijdt.
A44, die was volgens mij altijd al 120, nu alleen 's nachts en overdag 100.quote:
Het gaat pas mis als er een trager iemand voor je rijdt en jij geen snelheid mindert.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor mijn huidige auto voor de variant met de grotere motor gegaan
Gaat alsnog mis als er voor me een trager iemand rijdt, maar dat ligt dan niet aan mij
Tenzij je nog kunt uitwijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het gaat pas mis als er een trager iemand voor je rijdt en jij geen snelheid mindert.
Ik zie inderdaad dat het nog een optie is, zal wel aan de drukte liggen ofzoquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
A44, die was volgens mij altijd al 120, nu alleen 's nachts en overdag 100.
Als ik me niet vergis iig.
Ik dacht echt dat jij alles wistquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:06 schreef Em31 het volgende:
Oh ik zie het al, zijn ook nog 120 wegen. Wist ik niet.
Je heet dan ook geen A31 natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet als het gaat om snelwegen Strani, helaas.
Brommobielen mogen van mij wel bestaan, maar op een 80-weg is het wel irritant jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:19 schreef Arizona het volgende:
Ik zat vanmorgen op de 80 km weg twee keer achter een brommobiel, die dingen moeten ze ook verbieden
Jeetje, hier moet ik even van bijkomen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet als het gaat om snelwegen Strani, helaas.
Een keer meegemaakt dat iemand met 50 invoegde waar iedereen met 100 voorbij scheurdenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat is de snelste manier om met het OV naar Amsterdam te komen? Kan je dan ook vanuit Friesland naar Almere of moet je helemaal via Amersfoort?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:26 schreef Em31 het volgende:
Ben trouwens ook niet echt een liefhebber van rijden op alles groter dan een tweebaansweg.Ik denk dat je er wel gewoon aan kan wennen als je het vaak doet, maar als ik nu voorbij Almere kom richting Amsterdam vind ik dat zo’n chaos dat ik mezelf nou niet echt de beste rijder vind. Dus dan liever niet voordat ik de persoon ben die de gevaarlijke situaties creëert.
En hoe reageerden die mensen dan allemaal op jou?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een keer meegemaakt dat iemand met 50 invoegde waar iedereen met 100 voorbij scheurden![]()
Als ik naar de Randstad moet, ga ik het liefst met de trein, ik hou ook niet van die drukte en rijd dan ook te onzeker.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:26 schreef Em31 het volgende:
Ben trouwens ook niet echt een liefhebber van rijden op alles groter dan een tweebaansweg.Ik denk dat je er wel gewoon aan kan wennen als je het vaak doet, maar als ik nu voorbij Almere kom richting Amsterdam vind ik dat zo’n chaos dat ik mezelf nou niet echt de beste rijder vind. Dus dan liever niet voordat ik de persoon ben die de gevaarlijke situaties creëert.
Nee nee ze vallen Armenië niet binnen maar een Armeense enclave op (internationaal erkend) eigen grondgebied.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:30 schreef Andromache het volgende:
Dus.... Azerbeidzjan valt Armenië binnen. Dus geen Azerbeidzjan in 2024?
https://nos.nl/artikel/24(...)ave-nagorno-karabach
Ik reed gewoon netjes 130quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe reageerden die mensen dan allemaal op jou?
Heerenveen - Amsterdam Zuid, is prima te doen en zelfs een optie dat je niet over hoeft te stappen. Die gaat niet via Amersfoort, die optie is er wel dan kom je op Centraal aan met meerdere keren overstappen, maar aankomen op Zuid is eigenlijk een stuk idealerquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de snelste manier om met het OV naar Amsterdam te komen? Kan je dan ook vanuit Friesland naar Almere of moet je helemaal via Amersfoort?
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrumquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik naar de Randstad moet, ga ik het liefst met de trein, ik hou ook niet van die drukte en rijd dan ook te onzeker.
Ahh oké! Maar hoe loopt die route dan wel? En hoe lang duurt de rit ongeveer?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heerenveen - Amsterdam Zuid, is prima te doen en zelfs een optie dat je niet over hoeft te stappen. Die gaat niet via Amersfoort, die optie is er wel dan kom je op Centraal aan met meerdere keren overstappen, maar aankomen op Zuid is eigenlijk een stuk idealer
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrum
Heerenveen - Zwolle - Lelystad - Almere - Amsterdam, ongeveer 1:40 zonder overstapquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! Maar hoe loopt die route dan wel? En hoe lang duurt de rit ongeveer?
Ahh oké op die manier. Handigquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heerenveen - Zwolle - Lelystad - Almere - Amsterdam, ongeveer 1:40 zonder overstap
O daar kom ik écht niet met de autoquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrum
Ik vind het erg onoverzichtelijk allemaal, met een hoop fietsen, bussen, trams en anders gespuis. Voeg daar ongeduldige medeweggebruikers aan toe en het is een onprettige ervaringquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
O daar kom ik écht niet met de auto![]()
Zelfs New Mexico niet graag, terwijl hij echt een heel goede chauffeur is.
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké op die manier. HandigNog een hele rit maar het had erger gekund.
De snelste manier om met het OV van mijn huis naar mijn vrijwilligerswerk te komen duurt van deur tot deur ruim twee uur en dan moet ik drie keer overstappen. Met de auto kost het zonder files een uurtjequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…
Naar Schiphol hoef je wel maar 1x over te stappen.
Naar mijn werk: met de auto een kleine 40 minuten, met het OV 1 uur en 20 minuten. Ook het dubbele dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:02 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelste manier om met het OV van mijn huis naar mijn vrijwilligerswerk te komen duurt van deur tot deur ruim twee uur en dan moet ik drie keer overstappen. Met de auto kost het zonder files een uurtje
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoegquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Cyan9 het volgende:
Rijden in de randstad is een vak apart.
Heb je een mooi hoedje op?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:18 schreef Fred_B het volgende:
Dat was een indrukwekkend zwaaimoment hoor
Dat heb ik laatst ook gedaan. Al die fietsers maken het wel lastig jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoeg
Ja je moet het niet elke dag moeten doen lijkt mequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké op die manier. HandigNog een hele rit maar het had erger gekund.
En voetgangers die gewoon doodleuk de straat overstekenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gedaan. Al die fietsers maken het wel lastig ja
Mosterdsoepquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:39 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan mosterdsoep én quiche te maken, met de mosterdsoep voor de rest van de maaltijd
Fris en fruitig ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:43 schreef Em31 het volgende:
Slaperig de laatste pagina van het topic proberen te lezen is niet makkelijk deze keer
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer niet zo veel moeite mee, al heb ik soms wel een dingetje met parkeren daar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoeg
Weet jij waar je de mosterd haalt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:39 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan mosterdsoep én quiche te maken, met de mosterdsoep voor de rest van de maaltijd
Vandaag bij de Dekamarktquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet jij waar je de mosterd haalt?
Al een kwartier geweest zelfs.quote:
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…
Naar Schiphol hoef je wel maar 1x over te stappen.
Bij Oldenzaalquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.
Maar groeten vanuit de Hoge Tatra in Slowakije
Met de trein door Duitsland is ook wel het ultieme recept voor ellende.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.
Maar groeten vanuit de Hoge Tatra in Slowakije