Je heet dan ook geen A31 natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet als het gaat om snelwegen Strani, helaas.
Brommobielen mogen van mij wel bestaan, maar op een 80-weg is het wel irritant jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:19 schreef Arizona het volgende:
Ik zat vanmorgen op de 80 km weg twee keer achter een brommobiel, die dingen moeten ze ook verbieden
Jeetje, hier moet ik even van bijkomen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet als het gaat om snelwegen Strani, helaas.
Een keer meegemaakt dat iemand met 50 invoegde waar iedereen met 100 voorbij scheurdenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook zo fijn, mensen die rustig met 70 gaan invoegen op een 120 weg waar iedereen 120 rijdt.
Wat is de snelste manier om met het OV naar Amsterdam te komen? Kan je dan ook vanuit Friesland naar Almere of moet je helemaal via Amersfoort?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:26 schreef Em31 het volgende:
Ben trouwens ook niet echt een liefhebber van rijden op alles groter dan een tweebaansweg.Ik denk dat je er wel gewoon aan kan wennen als je het vaak doet, maar als ik nu voorbij Almere kom richting Amsterdam vind ik dat zo’n chaos dat ik mezelf nou niet echt de beste rijder vind. Dus dan liever niet voordat ik de persoon ben die de gevaarlijke situaties creëert.
En hoe reageerden die mensen dan allemaal op jou?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een keer meegemaakt dat iemand met 50 invoegde waar iedereen met 100 voorbij scheurden![]()
Als ik naar de Randstad moet, ga ik het liefst met de trein, ik hou ook niet van die drukte en rijd dan ook te onzeker.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:26 schreef Em31 het volgende:
Ben trouwens ook niet echt een liefhebber van rijden op alles groter dan een tweebaansweg.Ik denk dat je er wel gewoon aan kan wennen als je het vaak doet, maar als ik nu voorbij Almere kom richting Amsterdam vind ik dat zo’n chaos dat ik mezelf nou niet echt de beste rijder vind. Dus dan liever niet voordat ik de persoon ben die de gevaarlijke situaties creëert.
Nee nee ze vallen Armenië niet binnen maar een Armeense enclave op (internationaal erkend) eigen grondgebied.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:30 schreef Andromache het volgende:
Dus.... Azerbeidzjan valt Armenië binnen. Dus geen Azerbeidzjan in 2024?
https://nos.nl/artikel/24(...)ave-nagorno-karabach
Ik reed gewoon netjes 130quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe reageerden die mensen dan allemaal op jou?
Heerenveen - Amsterdam Zuid, is prima te doen en zelfs een optie dat je niet over hoeft te stappen. Die gaat niet via Amersfoort, die optie is er wel dan kom je op Centraal aan met meerdere keren overstappen, maar aankomen op Zuid is eigenlijk een stuk idealerquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de snelste manier om met het OV naar Amsterdam te komen? Kan je dan ook vanuit Friesland naar Almere of moet je helemaal via Amersfoort?
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrumquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik naar de Randstad moet, ga ik het liefst met de trein, ik hou ook niet van die drukte en rijd dan ook te onzeker.
Ahh oké! Maar hoe loopt die route dan wel? En hoe lang duurt de rit ongeveer?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heerenveen - Amsterdam Zuid, is prima te doen en zelfs een optie dat je niet over hoeft te stappen. Die gaat niet via Amersfoort, die optie is er wel dan kom je op Centraal aan met meerdere keren overstappen, maar aankomen op Zuid is eigenlijk een stuk idealer
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrum
Heerenveen - Zwolle - Lelystad - Almere - Amsterdam, ongeveer 1:40 zonder overstapquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! Maar hoe loopt die route dan wel? En hoe lang duurt de rit ongeveer?
Ahh oké op die manier. Handigquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heerenveen - Zwolle - Lelystad - Almere - Amsterdam, ongeveer 1:40 zonder overstap
O daar kom ik écht niet met de autoquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrum
Ik vind het erg onoverzichtelijk allemaal, met een hoop fietsen, bussen, trams en anders gespuis. Voeg daar ongeduldige medeweggebruikers aan toe en het is een onprettige ervaringquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
O daar kom ik écht niet met de auto![]()
Zelfs New Mexico niet graag, terwijl hij echt een heel goede chauffeur is.
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké op die manier. HandigNog een hele rit maar het had erger gekund.
De snelste manier om met het OV van mijn huis naar mijn vrijwilligerswerk te komen duurt van deur tot deur ruim twee uur en dan moet ik drie keer overstappen. Met de auto kost het zonder files een uurtjequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…
Naar Schiphol hoef je wel maar 1x over te stappen.
Naar mijn werk: met de auto een kleine 40 minuten, met het OV 1 uur en 20 minuten. Ook het dubbele dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:02 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelste manier om met het OV van mijn huis naar mijn vrijwilligerswerk te komen duurt van deur tot deur ruim twee uur en dan moet ik drie keer overstappen. Met de auto kost het zonder files een uurtje
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoegquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Cyan9 het volgende:
Rijden in de randstad is een vak apart.
Heb je een mooi hoedje op?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:18 schreef Fred_B het volgende:
Dat was een indrukwekkend zwaaimoment hoor
Dat heb ik laatst ook gedaan. Al die fietsers maken het wel lastig jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoeg
Ja je moet het niet elke dag moeten doen lijkt mequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké op die manier. HandigNog een hele rit maar het had erger gekund.
En voetgangers die gewoon doodleuk de straat overstekenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gedaan. Al die fietsers maken het wel lastig ja
Mosterdsoepquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:39 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan mosterdsoep én quiche te maken, met de mosterdsoep voor de rest van de maaltijd
Fris en fruitig ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:43 schreef Em31 het volgende:
Slaperig de laatste pagina van het topic proberen te lezen is niet makkelijk deze keer
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer niet zo veel moeite mee, al heb ik soms wel een dingetje met parkeren daar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoeg
Weet jij waar je de mosterd haalt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:39 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan mosterdsoep én quiche te maken, met de mosterdsoep voor de rest van de maaltijd
Vandaag bij de Dekamarktquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet jij waar je de mosterd haalt?
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…
Naar Schiphol hoef je wel maar 1x over te stappen.
Bij Oldenzaalquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.
Maar groeten vanuit de Hoge Tatra in Slowakije
Met de trein door Duitsland is ook wel het ultieme recept voor ellende.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.
Er werd om de zoveel minuten in drie talen omgeroepen dat de deuren toch echt gesloten moesten blijven.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij OldenzaalJe had zo even uit kunnen stappen voor een kopje koffie bij mij
![]()
Wat balen zeg van je eerste reisdag. Maar je bent er nu, genieten![]()
Het gaat wel vaker mis bij de grensovergang met de treinen. De trein van Bielefeld naar Hengelo rijdt ook heel vaak niet, of maar een deel, en dan is Bad Bentheim inderdaad vaak het eindstation.
Oeiquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |