Monumenten zat toch? De meestse zullen niet gebouwd zijn als monument, maar ze zijn het alsnogquote:Op maandag 18 september 2023 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou dan liever soep over een schilderij gooien, veel praktischer.
A12 en historische monumenten moet je helemaal naartoe, soep op een schilderij gooien kan in principe gewoon overal.
Fijn dat het meevaltquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vakantie voorbij, dat is wel drié blikken soep over de a12 waard
![]()
Gelukkig is er weinig werk bijgekomen![]()
Gewoon de klussen en projecten die er al lagen, praktisch geen nieuwe dingen. Met de huidige opdrachten maak ik het wel tot het eind van het jaar, dus dikke prima.
Ik heb nu ook vrij. Ik wacht tot het droog is totdat ik naar de Action ga voor verfbakjequote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het meevaltik heb nu juist wel vrij en zit alsnog af en toe aan werk te denken
. Om daarna snel te proberen te switchen naar dingen die ik kan doen, maar die niet hoeven
. Verder paar kleine klusjes doen en vooral niet te veel
Tijd om de zolder/schuur/kelder/rommelkamer op te gaan ruimen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het meevaltik heb nu juist wel vrij en zit alsnog af en toe aan werk te denken
. Om daarna snel te proberen te switchen naar dingen die ik kan doen, maar die niet hoeven
Eigenlijk welquote:Op maandag 18 september 2023 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd om de zolder/schuur/kelder/rommelkamer op te gaan ruimen.
Stom is dat hèquote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Weekje nu, in november nog een week of twee. Die moet ik nog wel officieel aanvragen overigens. Dan wil ik weer een paar dagen Londenquote:Op maandag 18 september 2023 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stom is dat hè![]()
Ik heb nog nooit zo weinig aan werk gedacht als deze vakantie, ik ben erg trots op mezelf![]()
Gewoon lekker chillen ja! Hoelang heb je vrij?
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op maandag 18 september 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Lidl heeft nu Italiaanse week en voor die gelegenheid staat er GEEN EEN pizza in de folderGeen tonno, geen funghi, niet eens hawaii
Wat leuk dat je naar Londen gaat! Is het dan al inquote:Op maandag 18 september 2023 11:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Weekje nu, in november nog een week of twee. Die moet ik nog wel officieel aanvragen overigens. Dan wil ik weer een paar dagen Londendoen, dus die trip inplannen is ook een van de klusjes voor deze week. En alvast wat puzzelen voor vakantie volgend voorjaar
Heel zwaar leven!
WOESTquote:Op maandag 18 september 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Lidl heeft nu Italiaanse week en voor die gelegenheid staat er GEEN EEN pizza in de folderGeen tonno, geen funghi, niet eens hawaii
Vorige keer dat ik er eind november was stond er al een kerstmarktquote:Op maandag 18 september 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk dat je naar Londen gaat! Is het dan al inkerstsfeer
?
Wij willen nog steeds een keer met dochter met de trein naar Londen als het in kerstsfeer is, maar haar vrije dagen komen niet overeen met betaalbare treinkaartjes
Ik heb net vakantiequote:
Ja ok, maar toch. Stel ik wil even lekker spontaan protesteren, dan moet ik toch eerst kijken wat voor bouwwerken er zoal om me heen staan en of dat dan wel of geen monumenten zijn. Dan lijkt het mij toch makkelijker om gewoon altijd een paar schilderijtjes van de kringloop en een paar zakken soep in de kofferbak te houden, zodat ik op elk gewenst moment een instant protest op kan zetten.quote:Op maandag 18 september 2023 08:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Monumenten zat toch? De meestse zullen niet gebouwd zijn als monument, maar ze zijn het alsnog
Gemak dient de mens! Je hebt een punt Rozjquote:Op maandag 18 september 2023 13:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch. Stel ik wil even lekker spontaan protesteren, dan moet ik toch eerst kijken wat voor bouwwerken er zoal om me heen staan en of dat dan wel of geen monumenten zijn. Dan lijkt het mij toch makkelijker om gewoon altijd een paar schilderijtjes van de kringloop en een paar zakken soep in de kofferbak te houden, zodat ik op elk gewenst moment een instant protest op kan zetten.
Niet meer zoveel als vroeger. We hebben je nodig Strani!quote:
Elke goede zaterdagnacht dient zo snel mogelijk vergeten te worden NQ.quote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent de zaterdagnacht nu alweer vergeten
Ik ga m'n best doen!!quote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet meer zoveel als vroeger. We hebben je nodig Strani!
Zonde, dat had ons leven echt wel een beetje mooier gemaakt hoorquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef H_T het volgende:
Ik had in de tussentijd kunnen melden dat ik thee dronk, of even Rollercoaster Tycoon ging spelen natuurlijk. Maar dat heb ik allemaal niet gedaan. Ook de regenbui van daarnet liet ik onbenoemd
quote:Op maandag 18 september 2023 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonde, dat had ons leven echt wel een beetje mooier gemaakt hoor
Zeker als er een geweldige karaoke battle plaatsvondquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke goede zaterdagnacht dient zo snel mogelijk vergeten te worden NQ.
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?quote:Op maandag 18 september 2023 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]Het leek me niet heel interessant allemaal. Volgende keer beter
Oh dat klinkt helemáál niet als een goede zaterdagnachtquote:Op maandag 18 september 2023 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker als er een geweldige karaoke battle plaatsvond
Ik weet het nietquote:Op maandag 18 september 2023 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?
Bronquote:De sociologie van Bourdieu (1930-2002) kan gezien worden als een poging om een klassieke tweedeling binnen de sociale wetenschappen te overwinnen: de tweedeling tussen enerzijds subjectivisten, die de maatschappij beschouwen als het resultaat van de denken en handelen van individuele actoren, en anderzijds objectivisten, die het denken en handelen van individuele actoren beschouwen als het resultaat van maatschappelijke structuren. Het centrale concept waarmee de Franse socioloog deze tweedeling te lijf gaat, is habitus: de mentale structuur die individuen tijdens hun groei van zuigeling tot volwassene in een bepaalde sociale omgeving ontwikkelen, de manier waarop zij geneigd zijn de wereld waar te nemen, te waarderen en daarbinnen te handelen. Omdat de habitus binnen een bepaalde sociale omgeving wordt gevormd, zullen individuen met een overeenkomstige sociale achtergrond niet alleen een vergelijkbare habitus ontwikkelen; zij zullen ook geneigd zijn de hen omringende werkelijkheid en hun plaats daarbinnen als vanzelfsprekend te aanvaarden en daarmee de wijze waarop die wereld in elkaar zit, met alle bijbehorende sociale verschillen, in hun denken, oordelen en handelen te reproduceren.
"kan gezien worden"quote:
quote:
Dan zijn we wel goed bezigquote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien is een totaal gebrek aan samenhang meer wat voor deze SC
Alle posts hier zijn toch kwaliteitspostsquote:Op maandag 18 september 2023 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?
Stil.quote:
En dáárom heeft een olifant twee slagtandenquote:Op maandag 18 september 2023 17:59 schreef Strani het volgende:
"Waarop de man zei: Nou dan had ik hem wel in de wasmachine gedaan."
Wij hebben net het eten op.quote:Op maandag 18 september 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
Zojuist de afwasmachine aan het werk gezet.
Nu even FOK!ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |