Omdat het nog net Domino's stuntweek is had ik pizza bij de lunchquote:
Wij eten ook pizza vanavond, good old Pizza Hawaï van Dr Oekterquote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat het nog net Domino's stuntweek is had ik pizza bij de lunch
Terwijl je toch juist in Italië de echte klassiekers zou verwachten.quote:Op zondag 17 september 2023 14:53 schreef Arizona het volgende:
Ik had een boterham met gebakken ei en een kom melk met chocoladeschelpjes als lunch
[..]
Wij eten ook pizza vanavond, good old Pizza Hawaï van Dr Oekter
In Duitsland gekocht, 2 voor 4 euro. Dus niet meer van die gekkigheden zoals in Italië, dat ze geen Pizza Hawaï verkochten
Ja precies! Ik weet niet wat er is misgegaan in dat land hoorquote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl je toch juist in Italië de echte klassiekers zou verwachten.
Nou, ik heb bij een restaurant in Verona gegeten waar dit WEL op de menukaart stond. Ik kon mijn ogen niet geloven.quote:Op zondag 17 september 2023 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies! Ik weet niet wat er is misgegaan in dat land hoor
@:Nailqueen, mede-Italië-gangster, graag duiding
quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, ik heb bij een restaurant in Verona gegeten waar dit WEL op de menukaart stond. Ik kon mijn ogen niet geloven.
Ah! Je had een echte pizzeria dus, en niet zo'n oplichtingspraktijk voor toeristenquote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, ik heb bij een restaurant in Verona gegeten waar dit WEL op de menukaart stond. Ik kon mijn ogen niet geloven.
En dan net die ene wedstrijd noemen die ze niet gewonnen hebben dit jaar. Gemeen hoor Em!quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 19:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En dan net die ene wedstrijd noemen die ze niet gewonnen hebben dit jaar. Gemeen hoor Em!
Meh, als ik ipv in slaap vallen nog meer aan de rum was gegaan welquote:Op zondag 17 september 2023 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je nog een kater van gisteren?
Stom hequote:
A12 blokkeren?quote:Op zondag 17 september 2023 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen we geen actiegroepje starten
Ik zou dan liever soep over een schilderij gooien, veel praktischer.quote:Op maandag 18 september 2023 00:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een historisch monument bekladden?
een snelweg heeft nog voldoende raakvlakken met fossiele industrie en het klimaat, maar bij een monument ben ik nog zoekendequote:Op maandag 18 september 2023 00:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een historisch monument bekladden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |