SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 18-09-2023 16:13:51 ]![]()
En mijn eigen flauwe "grappen" terug lezen, nee, daar bedank ik voor. Maar net wel dit topic nog even door gelezen, wat een triestheid. En dat door 1 persoon.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh shit, gemiste kans.
Ja, lees alles terug vanaf DTS topic 1, voor de zekerheid![]()
We hebben het allemaal gehoord, misschien tijd dat je iets anders gaat doen.quote:Gewoon negeren en niet te veel olie op het vuur gooienquote:![]()
![]()
Jammer inderdaad dat mensen zo onredelijk reageren op 1 persoon die erbij komt. Inclusiviteit is ver te zoekenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn eigen flauwe "grappen" terug lezen, nee, daar bedank ik voor. Maar net wel dit topic nog even door gelezen, wat een triestheid. En dat door 1 persoon.![]()
Geschiedenis herhaalt zich, want bij al zijn vorige kloons verpest hij de sfeer hier.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn eigen flauwe "grappen" terug lezen, nee, daar bedank ik voor. Maar net wel dit topic nog even door gelezen, wat een triestheid. En dat door 1 persoon.
En niet alleen hier, maar ook op skribbl en shellshockUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vraag me wel echt af hoe jullie in het echte leven zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben het allemaal gehoord, misschien tijd dat je iets anders gaat doen.
[..]
Gewoon negeren en niet te veel olie op het vuur gooien![]()
Je hebt je zegje gedaan. En nu? Blijf je het herhalen dat mensen je niet mogen?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat mensen zo onredelijk reageren op 1 persoon die erbij komt. Inclusiviteit is ver te zoeken![]()
Vooral skribbl ja. Gelukkig bleef hij meestal maar een ronde of 2quote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geschiedenis herhaalt zich, want bij al zijn vorige kloons verpest hij de sfeer hier.
En niet alleen hier, maar ook op skribbl en shellshock![]()
Oh ik ken maar één ander account, zijn er meer van?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geschiedenis herhaalt zich, want bij al zijn vorige kloons verpest hij de sfeer hier.
En niet alleen hier, maar ook op skribbl en shellshock![]()
Nee dat doe jij o.a. wel, mooi hé om zo te levenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt je zegje gedaan. En nu? Blijf je het herhalen dat mensen je niet mogen?![]()
![]()
Ja nog een behoorlijk aantalquote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik ken maar één ander account, zijn er meer van?Uw ADH vitamine Worst
Tsja, sommige personen zijn in en in triestig sneuquote:Op woensdag 13 september 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn eigen flauwe "grappen" terug lezen, nee, daar bedank ik voor. Maar net wel dit topic nog even door gelezen, wat een triestheid. En dat door 1 persoon.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja nog een behoorlijk aantal![]()
![]()
Jij zegt het!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, sommige personen zijn in en in triestig sneu![]()
Kun je ook gezellig meeposten of is negatief aandacht vragen meer jouw ding?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nee dat doe jij o.a. wel, mooi hé om zo te leven![]()
Lijkt me vrij duidelijk, maar voor de simpele ziel die jij bent hier nog een keer heel duidelijk: hier posten!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef JeWa100 het volgende:
Nou ja ik vraag het voor de 7e keer. Wat heb ik hier in de laatste 2 uur verkeerd gedaan?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Uit het niets belerend komen doen alsof je beter bent en dan ook met je gedrag in het verleden. Snap je het nog steeds niet?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef JeWa100 het volgende:
Nou ja ik vraag het voor de 7e keer. Wat heb ik hier in de laatste 2 uur verkeerd gedaan?Uw ADH vitamine Worst
Negeer hem gewoon. Hij geniet van negatieve aandacht en als iedereen hem negeert, dan gaat hij snel genoeg wegquote:Op woensdag 13 september 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk, maar voor de simpele ziel die jij bent hier nog een keer heel duidelijk: hier posten!![]()
Kan jij als moderator niet gewoon ingrijpen als iemand ongepast reageert? Want dat lijkt niet het geval te zijn. Je eerste gedachte is nu om mij aan te pakken. Maar ieder ander (inclusief jij nu) reageert ongepast gezien hoe ik en anderen gereageerd hebben de laatste 2 uurquote:Op woensdag 13 september 2023 00:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kun je ook gezellig meeposten of is negatief aandacht vragen meer jouw ding?![]()
Dat zeg ik toch netquote:Op woensdag 13 september 2023 00:25 schreef Jippie het volgende:
Jongens, meisjes is negeren een optie?![]()
![]()
Dat zei ik een uur geleden ook al.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:25 schreef Jippie het volgende:
![]()
Is gewoon je taak doen een optie?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:25 schreef Jippie het volgende:
Maar jij bent dan ook een verstandige paddestoelquote:Op woensdag 13 september 2023 00:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zei ik een uur geleden ook al.![]()
![]()
Is dat 'Blokkeren' ?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:25 schreef Jippie het volgende:
Dat nu wel gedaan, ja. Maar helaas werkt dat niet andersom ;')
Kan ik een technisch verzoek indienen?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Weer zit je een ander te vertellen wat ze moeten doen, snap je niet hoe irritant dat is. Zal jou eens op je werk vertellen hoe het hoortquote:Op woensdag 13 september 2023 00:24 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Kan jij als moderator niet gewoon ingrijpen als iemand ongepast reageert? Want dat lijkt niet het geval te zijn. Je eerste gedachte is nu om mij aan te pakken. Maar ieder ander (inclusief jij nu) reageert ongepast gezien hoe ik en anderen gereageerd hebben de laatste 2 uurUw ADH vitamine Worst
Negeren als in niet reageren.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat 'Blokkeren' ?![]()
Kan ik een technisch verzoek indienen?![]()
![]()
Ja mooie functie van een aboquote:Op woensdag 13 september 2023 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan ik een technisch verzoek indienen?Uw ADH vitamine Worst
Vul jij even niet voor mij in wat ik denk of zou moeten denken.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:24 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Kan jij als moderator niet gewoon ingrijpen als iemand ongepast reageert? Want dat lijkt niet het geval te zijn. Je eerste gedachte is nu om mij aan te pakken. Maar ieder ander (inclusief jij nu) reageert ongepast gezien hoe ik en anderen gereageerd hebben de laatste 2 uur![]()
Als je gelijk hebt met wat je zegt is dat geen probleem.. dat doen collega's ook en ik bij hen soms. Dat heet gewoon werken en samenwerken..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weer zit je een ander te vertellen wat ze moeten doen, snap je niet hoe irritant dat is. Zal jou eens op je werk vertellen hoe het hoort![]()
Soms.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een verstandige paddestoel![]()
![]()
Maakt het jou wat uit dat hij leest wat jij schrijft?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan ik een technisch verzoek indienen?![]()
Als jij dat eruit haalt..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vul jij even niet voor mij in wat ik denk of zou moeten denken.![]()
Dat voorstel had ik 1 uur geleden al gedaanquote:Op woensdag 13 september 2023 00:25 schreef Jippie het volgende:
Jongens, meisjes is negeren een optie?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:26 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Is gewoon je taak doen een optie?![]()
Je reactie geeft aan dat je juist het belangrijkste wat ik meld negeert. Dus ja dat impliceert dat je het niet doetquote:![]()
JeWaquote:Op woensdag 13 september 2023 00:29 schreef Jippie het volgende:
Wie heeft er geen abo en kan niemand negeren?![]()
![]()
Wat bedoel je? Ik heb geen abbonement en kan niemand negeren..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:29 schreef Jippie het volgende:
Wie heeft er geen abo en kan niemand negeren?![]()
Zo te zien iedreen die in dit topic heeft mee gereageerd.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:29 schreef Jippie het volgende:
Wie heeft er geen abo en kan niemand negeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En weer vul je het voor mij in, je verzwelgt in je eigen hang naar aandacht. Post gewoon luchtig mee in plaats van ieder te analyseren en jezelf als lijdend voorwerp neer te zetten.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:29 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Je reactie geeft aan dat je juist het belangrijkste wat ik meld negeert. Dus ja dat impliceert dat je het niet doet![]()
Ik heb nu geen aboquote:Op woensdag 13 september 2023 00:29 schreef Jippie het volgende:
Wie heeft er geen abo en kan niemand negeren?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2023 00:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zei ik een uur geleden ook al.Stoer hoor, beetje opscheppen. Maar ik riep het in 2019 al!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat voorstel had ik 1 uur geleden al gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:55 schreef devzero het volgende:
gewoon negeren als hij je niet aanstaat![]()
quote:Op woensdag 13 september 2023 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Stoer hoor, beetje opscheppen. Maar ik riep het in 2019 al!
[..]
Baas boven baas
Ik kan dan wel weer aardig mensen negeren in dit topic, want ik ben echt niet van plan alles te lezenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Of je reageert gewoon inhoudelijk op wat ik zei in plaats van het vervallen in dit soort gedragquote:Op woensdag 13 september 2023 00:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
En weer vul je het voor mij in, je verzwelgt in je eigen hang naar aandacht. Post gewoon luchtig mee in plaats van ieder te analyseren en jezelf als lijdend voorwerp neer te zetten.![]()
Dan gooi je er drie euro tegenaan en je kan mensen negeren voor 30 dagen.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:31 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb geen abbonement en kan niemand negeren..![]()
Waarom zou ik zo zwak willen zijn dat ik mensen ga negeren?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan gooi je er drie euro tegenaan en je kan mensen negeren voor 30 dagen.![]()
You are the bestquote:Op woensdag 13 september 2023 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Stoer hoor, beetje opscheppen. Maar ik riep het in 2019 al!
[..]
Nope ik kom hier om te Bolkenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:32 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon inhoudelijk op wat ik zei in plaats van het vervallen in dit soort gedrag![]()
Hardnekkig...quote:
Lekker stofzuigen - niet?
Maar ik laat jullie beste mensen nu wel met rust voor deze nacht. Morgen weer op tijd op jammer genoeg, fijne nacht gewenst allemaal en geen zorgen, morgen ben ik er weer![]()
Proef ik daar een angst dat mensen je gaan negeren? Ik vind negeren zelf de oplossing voor mensen waar je je aan ergert.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:33 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo zwak willen zijn dat ik mensen ga negeren?![]()
Bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blok.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fijne nacht, ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:35 schreef JeWa100 het volgende:
Maar ik laat jullie beste mensen nu wel met rust voor deze nacht. Morgen weer op tijd op jammer genoeg, fijne nacht gewenst allemaal en geen zorgen, morgen ben ik er weer![]()
Ik vraag het me af.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:35 schreef JeWa100 het volgende:
Maar ik laat jullie beste mensen nu wel met rust voor deze nacht. Morgen weer op tijd op jammer genoeg, fijne nacht gewenst allemaal en geen zorgen, morgen ben ik er weerMaar welterusten.
![]()
![]()
Moet hier ook nog gebeurenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hardnekkig...
Lekker stofzuigen - niet?![]()
![]()
quote:
Nou ik weet niet wat jij proeft. Ik ervaar alle dreigementen hier over negeren vooral als een zwaktebod. Je bent geestelijk niet sterk genoeg om iemand echt te kunnen negeren, vaak genoeg wel sterk genoeg om maar te schelden en te schelden. Ik denk dat het voor veel mensen gewoon een oplossing is om maar niet normaal te leren omgaan met iets wat ze niet zintquote:Op woensdag 13 september 2023 00:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Proef ik daar een angst dat mensen je gaan negeren? Ik vind negeren zelf de oplossing voor mensen waar je je aan ergert.![]()
Wat dan? Ik ben de hele tijd netjes geweest, als er mensen gebanned gaan worden dan zijn het andere mensen hierquote:Op woensdag 13 september 2023 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.Maar welterusten.
![]()
Al aangepast. K^{%{#]< mobielquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hihi - dacht al zoietsquote:![]()
Was meteen weer Bolkje terug![]()
Negeren is een zinvolle oplossing om efficiënt met je bolk tijd om te gaan. Welterustenbolkquote:Op woensdag 13 september 2023 00:37 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat jij proeft. Ik ervaar alle dreigementen hier over negeren vooral als een zwaktebod. Je bent geestelijk niet sterk genoeg om iemand echt te kunnen negeren, vaak genoeg wel sterk genoeg om maar te schelden en te schelden. Ik denk dat het voor veel mensen gewoon een oplossing is om maar niet normaal te leren omgaan met iets wat ze niet zint![]()
Hou eens op met je pseudomoddeninteressantdoenerijquote:Op woensdag 13 september 2023 00:38 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben de hele tijd netjes geweest, als er mensen gebanned gaan worden dan zijn het andere mensen hier![]()
Ik going naar de wc en nu heb ik Purrense kittens bij mijn voetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hou eens op met je pseudomoddeninteressantdoenerijquote:Op woensdag 13 september 2023 00:38 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben de hele tijd netjes geweest, als er mensen gebanned gaan worden dan zijn het andere mensen hierLief hé, ik had hier weer een dode muis van een ooit lief purrende kittenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik going naar de wc en nu heb ik Purrense kittens bij mijn voeten![]()
![]()
Mijn zus haar kat deed dat nooit
Tot ze zwanger werd
Toen kreeg ze vanaf de vier maanden iedere dag een dood beestjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar zit je als je zwanger bent helemaal niet op te wachten..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn zus haar kat deed dat nooit
Tot ze zwanger werd
Toen kreeg ze vanaf de vier maanden iedere dag een dood beestje![]()
Smakelijk!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:46 schreef devzero het volgende:
Tijd om te eten. Ik zuig wel na afloop![]()
![]()
Als je niet zwanger bent ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar zit je als je zwanger bent helemaal niet op te wachten..![]()
![]()
Dat is lief - dank voor het buurtenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:49 schreef Jippie het volgende:
Ik ga nog even naar voren, wens jullie allemaal veel puntjes toe![]()
Nee, maar wel lief dat de kat probeert te helpenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar zit je als je zwanger bent helemaal niet op te wachten..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah, er zijn alweer puntjes te verkrijgen
Nadat je voor bent geweestquote:Op woensdag 13 september 2023 00:49 schreef Jippie het volgende:
Ik ga nog even naar voren, wens jullie allemaal veel puntjes toe
Moet je nog even naar achter
En dan van links
Naar rechtsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede oplossing tegen dode beestjes in huis: nimmer een kat aanschaffen
Het lijken de Snollebollekes welquote:Op woensdag 13 september 2023 00:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nadat je voor bent geweest
Moet je nog even naar achter
En dan van links
Naar rechts![]()
Snollebollekesquote:![]()
Zijn eigenlijk alleen leuk als je zo dronken bent dat het tijd word om naar huis te gaan
Volkoren puntjes met worst en sausquote:Op woensdag 13 september 2023 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, er zijn alweer puntjes te verkrijgen
Uw ADH vitamine Worst
Ow.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee die doen alleen links en rechts
Wel een dikke sappige worst met gebakken uitjes en mosterdquote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volkoren puntjes met worst en saus
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maarquote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volkoren puntjes met worst en saus![]()
![]()
![]()
* Sally eet geen brood
quote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een dikke sappige worst met gebakken uitjes en mosterd
Uw ADH vitamine Worst
Hema heeft dan nog wel een flinke worst in de aanbieding met in huis geklopte roomsausquote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maar![]()
![]()
![]()
* Sally eet geen brood
Zeker kha dieetquote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maar![]()
![]()
![]()
* Sally eet geen broodUw ADH vitamine Worst
Wilde net al typen...quote:Op woensdag 13 september 2023 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema heeft dan nog wel een flinke worst in de aanbieding met in huis geklopte roomsaus
"inB4..."![]()
Hoe voorspelbaar toch weer ditvooral van DerRabbit
Tsja, zulke ballen voor open goal trap ik er altijd inquote:Op woensdag 13 september 2023 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde net al typen...
"inB4..."![]()
Hoe voorspelbaar toch weer ditvooral van DerRabbit
quote:![]()
Ja!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 13 september 2023 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan mag je Tom kha Kai eten![]()
Maar ik zou het niet zo pittig maken
ja sorry - kan er niet goed tegenquote:![]()
Jij smakelijk, uiteraard![]()
Valt wel meequote:Op woensdag 13 september 2023 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt echt een pittigheid obsessie of niet
Pittig tiepje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2023 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met kort rood geverfd kapsel
En een kekke paarse brilquote:Op woensdag 13 september 2023 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met kort rood geverfd kapsel
Ah - daar is Willempie.,quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BollukOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vroeger was het zo makkelijk. Als je de leerstof op de middelbare school te makkelijk vond, dan ging je je gewoon vervelen in de klas of propjes schieten naar anderen. Nu hebben ze allemaal tablet/chromebooks en gaan ze dingen als gebarentaal en andere talen als Frans leren
Hoe was je biologie test?
Antwoord in gebarentaal![]()
![]()
Al die nieuwetijdsekinderen van tegenwoordig, die weten niet meer goede poetsen en kwajongens streken zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 01:16 schreef devzero het volgende:
Vroeger was het zo makkelijk. Als je de leerstof op de middelbare school te makkelijk vond, dan ging je je gewoon vervelen in de klas of propjes schieten naar anderen. Nu hebben ze allemaal tablet/chromebooks en gaan ze dingen als gebarentaal en andere talen als Frans leren
Antwoord in gebarentaal![]()
quote:
TERUG bolkquote:
Haaaaaaiiiiiiquote:
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?quote:Op woensdag 13 september 2023 01:16 schreef devzero het volgende:
Antwoord in gebarentaal
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vóórbolk.quote:
Zijdelingse rechtse linker maar dan 3 keer verkeerd rechtsom gedraaide bolkquote:
Daar zijn ze hier echt enorm streng in, voor je het weet moet je het jaar overdoen. Of je nou 10en haalt of niet. Daarnaast, iemand die gebarentaal en frans voor de lol leert, gaat echt niet een les missen...quote:Op woensdag 13 september 2023 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?![]()
Rechtsdraaiende Roeryoghurt Wolk!quote:Op woensdag 13 september 2023 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijdelingse rechtse linker maar dan 3 keer verkeerd rechtsom gedraaide bolk
idd.quote:
Bolk.
Met hoofdletter.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dealen?quote:Op woensdag 13 september 2023 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?Uw ADH vitamine Worst
quote:
Sommigen zijn eenmaal geboren ondernemers en passen niet in een schoolsysteemquote:Uw ADH vitamine Worst
Nee, gewoon een beetje rondhangen in de aula, de stad in, bij een andere school in de buurt ouwehoeren met meisjes. Toen kon dat nog. Scholen van nu zijn een beetje eng. Teveel controle.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
NA weer gedonder vroeger op de avond gaat DTS dicht voor onbepaalde tijfd. Eerst orde oo zaken stellen. Zoek maar een andere hobbyYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Vanavond, rond de klok van 21:00, wordt DTS heropend.![]()
Voor een laatste keer.
Een eerstvolgende sluiting zal permanent zijn.![]()
Wat gaat er veranderen?![]()
- Users zullen vanaf nu nagenoeg alleen maar positief posten.
- De geboden zullen nauwgezet opgevolgd worden.
- Iemand een ban aansmeren door continu uitlokken/sneren = zelf een ban krijgen.
- Er volgt altijd een waarschuwing voorafgaande aan consequenties. Of je het eens bent met een waarschuwing, doet er niet toe. Een waarschuwing houdt in: pas je postgedrag aan. Klaar.
- Gezamenlijke afspraken maken om iemand aan te pakken/een hak te zetten/whatever = gezamenlijk een ban.
- Ga geen eigen rechter spelen of blijven reageren op sfeerverziekende posts, maar plaats een tr/stuur een dm en NEGEER.
- De enige mod in onz/dts is ondergetekende. De overige blauwen zijn users in dts. In extreme gevallen mogen ze ingrijpen, dit komt nauwelijks voor.
En de spelregels dan?![]()
Die blijven hetzelfde. Daar verandert niets aan.
Neem rustig de tijd om bovenstaande goed in je op te nemen en mede-dts'ers er op te wijzen.
En dan ... veel dts-plezier!
-xxx- SwJ
[ Bericht 2% gewijzigd door SwJ op 04-11-2023 08:35:50 ]F.K.A. SuperwormJim![]()
Yvonne goed gebolkt
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Weer thuis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helleuh ende succesYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Ja.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Yv, megabolkkoninginquote:
Voorlopig weer klaar met reizen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Donderdag even heen en weer naar Oslo voor het werk en over twee weken naar Gdansk om daar wat bier te gaan drinken.quote:Op maandag 18 september 2023 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorlopig weer klaar met reizen?
Daarna is het 4 maanden tot de volgende geboekte reis.I'm surrounded by morons!
Ik lach me rotquote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
I j hebt nog wat in het verschiet, equote:Op maandag 18 september 2023 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Donderdag even heen en weer naar Oslo voor het werk en over twee weken naar Gdansk om daar wat bier te gaan drinken.
Daarna is het 4 maanden tot de volgende geboekte reis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer gaan we weer eens bier (of wat anders) drinken?quote:I'm surrounded by morons!
Er komt nog wel meer bij...quote:Op maandag 18 september 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I j hebt nog wat in het verschiet, eI'm surrounded by morons!
Proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dát moet nog blijken..quote:Op maandag 18 september 2023 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
Fijn dat een risico nu geëlimineerd is![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-09-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. yvonne / 8082 / +0 / +0 / 6 / 6
2. Dotteke / 759 / +0 / +0 / 1520 / 1937
3. Dr.Mikey / 665 / +0 / +0 / 1396 / 1788
4. Fogel / 665 / +0 / +0 / 687 / 994
5. _UserName_ / 592 / +0 / +0 / 532 / 721
6. TheStigsDutchCousin / 493 / +0 / +0 / 1456 / 1736
7. devzero / 435 / +0 / +0 / 552 / 734
8. HappyCharly / 374 / +0 / +0 / 1483 / 1750
9. DerRabbit / 373 / +0 / +0 / 1109 / 1239
10. Sally / 367 / +0 / +0 / 709 / 926
11. SwJ / 299 / +0 / +292 / 38 / 44
12. DJMO / 266 / +0 / +0 / 703 / 887
13. PLY / 250 / +0 / +0 / 898 / 1035
14. maily / 250 / +0 / +0 / 1083 / 1240
15. hemarookworst / 233 / +0 / +0 / 661 / 813
16. loveislikeakiss / 232 / +0 / +0 / 561 / 679
17. Mazikeen / 202 / +0 / +0 / 444 / 564
18. aloa / 168 / +0 / +0 / 389 / 465
19. ieniminimuis / 166 / +0 / +0 / 597 / 717
20. greysbones / 161 / +0 / +0 / 928 / 1014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik kom er aan.quote:Op maandag 18 september 2023 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Gemarineerde vleugels in de oven![]()
Laat ik daar nu niet bang voor zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wacht even na mij jongens ik sta nog niet eens in de top 75, geef me een punt uit solidariteitVeel dank en digitale knuffel als ruilertje.
![]()
Hey Tomquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-09-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. yvonne / 8082 / +0 / +0 / 6 / 6
2. Dotteke / 759 / +0 / +0 / 1520 / 1937
3. Dr.Mikey / 665 / +0 / +0 / 1396 / 1788
4. Fogel / 665 / +0 / +0 / 687 / 994
5. _UserName_ / 592 / +0 / +0 / 532 / 721
6. TheStigsDutchCousin / 493 / +0 / +0 / 1456 / 1736
7. devzero / 435 / +0 / +0 / 552 / 734
8. HappyCharly / 374 / +0 / +0 / 1483 / 1750
9. DerRabbit / 373 / +0 / +0 / 1109 / 1239
10. Sally / 367 / +0 / +0 / 709 / 926
11. SwJ / 299 / +0 / +292 / 38 / 44
12. DJMO / 266 / +0 / +0 / 703 / 887
13. PLY / 250 / +0 / +0 / 898 / 1035
14. maily / 250 / +0 / +0 / 1083 / 1240
15. hemarookworst / 233 / +0 / +0 / 661 / 813
16. loveislikeakiss / 232 / +0 / +0 / 561 / 679
17. Mazikeen / 202 / +0 / +0 / 444 / 564
18. aloa / 168 / +0 / +0 / 389 / 465
19. ieniminimuis / 166 / +0 / +0 / 597 / 717
20. greysbones / 161 / +0 / +0 / 928 / 1014Ik heb je gemist schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat vind ik ook een vervelende net als dezequote:Op maandag 18 september 2023 21:29 schreef TomDooley het volgende:
Dat stomme emoticontje met die middelvingers haha
Ja die is ook precies datzelfde niveauquote:Op maandag 18 september 2023 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een vervelende net als deze![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2023 21:33 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ja die is ook precies datzelfde niveau
F.K.A. SuperwormJim![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2023 21:33 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ja die is ook precies datzelfde niveau![]()
![]()
Ik heb dezelfde lijst waar ik niet in sta dus twee keer bekeken hier door ohhhh @zucht, sorry ik moest je aanroepen.quote:![]()
Oh zo'n leuk lied, had ik verhaal al eens verteld?quote:(Al twintig keer volgens mij haha)
![]()
Hee!quote:I'm surrounded by morons!
Donderdag ga ik achterlijk vroeg opstaan om punten te scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
En heb je nog iets op je rok geborduurd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kon deze al heel lang, ben in de 60quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Oh zo'n leuk lied, had ik verhaal al eens verteld?(Al twintig keer volgens mij haha)
ouders draaide hem vaak
![]()
![]()
Maziquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Fogel het volgende:
Donderdag ga ik achterlijk vroeg opstaan om punten te scoren.Ik hou je in de gaten. Vanuit dromeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed planquote:Op maandag 18 september 2023 21:38 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten. Vanuit dromeland.Zou ik liever ook doen.
quote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Fogel het volgende:
Donderdag ga ik achterlijk vroeg opstaan om punten te scoren.Kan je mooi punten pakken en dan hopen op WiFi in het vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat tof! Ik ben ongeveer de helft in leeftijd, maar kwam het ooit per ongeluk tegen, rond die tijd ook hier ingeschreven, moest een naam verzinnen en dat kwam in me op. Hoop dat je even zo leuk herinneringsmoment hebt gehad aan vroeger.quote:Op maandag 18 september 2023 21:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Kon deze al heel lang, ben in de 60ouders draaide hem vaak
![]()
Hehe, ja, misschien ook. De vorige 5 vluchten had in WIFI maar kon niet bolken. Slecht geregeldquote:Op maandag 18 september 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je mooi punten pakken en dan hopen op WiFi in het vliegtuig
Zonder meerquote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Wat tof! Ik ben ongeveer de helft in leeftijd, maar kwam het ooit per ongeluk tegen, rond die tijd ook hier ingeschreven, moest een naam verzinnen en dat kwam in me op. Hoop dat je even zo leuk herinneringsmoment hebt gehad aan vroeger.![]()
![]()
Door al dat gedoe sta ik niet eens meer in de Top 50
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Oh nee, het moest positief hè...![]()
Ik bedoel: wat spannend, die stand. Geheid sta ik op plek #51. Een eervolle positie.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat was balen, nu heeft het geen zin meer Yvonne wordt niet meer ingehaaldquote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, ja, misschien ook. De vorige 5 vluchten had in WIFI maar kon niet bolken. Slecht geregeld
Nee, want ik weet niet of het mooi vind. Had een een proefje gedaan hoe het zou staan om het katoengaren erop te naaien.quote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heb je nog iets op je rok geborduurd?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dusssss booollllkuuuuuquote:Op maandag 18 september 2023 21:41 schreef Homijn het volgende:
Door al dat gedoe sta ik niet eens meer in de Top 50![]()
Ik had door Yvs slotje heen kunnen bolkenquote:Op maandag 18 september 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was balen, nu heeft het geen zin meer Yvonne wordt niet meer ingehaald
Van heeeeeeel vroeger ja.quote:Op maandag 18 september 2023 21:43 schreef TomDooley het volgende:
Ken je dat, ineens zo'n trek in ontbijtkoek met een laagje boter?I'm surrounded by morons!
Je kan het wel opeten.I'm surrounded by morons!
Jaaaaquote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef TomDooley het volgende:
En dat ie dan valt met de boterkant op de grond?![]()
![]()
Altijd fijn te weten dat iemand het kan delenquote:Als je op jezelfd reageert, tellen de punten dan op of ben ik mezelf aan het verkloten nu hier?
![]()
![]()
Geen zelfbolk doen iddquote:Op maandag 18 september 2023 21:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Altijd fijn te weten dat iemand het kan delenAls je op jezelfd reageert, tellen de punten dan op of ben ik mezelf aan het verkloten nu hier?
![]()
quote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef TomDooley het volgende:
En dat ie dan valt met de boterkant op de grond?
Je moet nooit op je zelf reagerenquote:Op maandag 18 september 2023 21:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Altijd fijn te weten dat iemand het kan delenAls je op jezelfd reageert, tellen de punten dan op of ben ik mezelf aan het verkloten nu hier?
Tussen een post moet precies 1 minuut zitten dan heb je 1 puntWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan ook een flinke laag roomboter... en eerste die zachte plakkerige kant opeten, dan pas de restquote:Op maandag 18 september 2023 21:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
![]()
Zelfbolk is de lekkerste bolk
Dan sta ik nog steeds op nulquote:Op maandag 18 september 2023 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet nooit op je zelf reageren
Tussen een post moet precies 1 minuut zitten dan heb je 1 punt![]()
![]()
Geen idee kan je wel boven in de OP zien daar staat een lijst. \Maar inschattende denk ik dat de teller op 0 staat. Vooral omdat je zelf achter elkaar postquote:
O j hebt nu een punt verdiend zie ik, de 0 is er afquote:Op maandag 18 september 2023 21:48 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Nog een, godzijdankWordt een gezellig ontbijkoekboterkantlaag clubje zo
Iedereen aan de zelfbolk
Ik doe wel even een Fogel Bolkquote:
Yes!!!!quote:Op maandag 18 september 2023 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O j hebt nu een punt verdiend zie ik, de 0 is er af![]()
Kleine dingen maken gelukkig!
![]()
Nou, vooruit dan maar. Heb wel dat ene puntje erbij dat ik graag wildequote:
Hier moet ik gepost hebben!
Zal later wel eens die ingewikkelde regels en geboden uitzoeken.
Tvp dus
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Grote dingen ookquote:Op maandag 18 september 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Yes!!!!![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amyquote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Tvp dus
Klein beginnen en groots eindigenquote:Op maandag 18 september 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Yes!!!!![]()
* Fogel gooit popcornquote:I'm surrounded by morons!
Zei je vrouw/vriendin datquote:Op maandag 18 september 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Yes!!!!![]()
![]()
Helloquote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Tvp dus.
quote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Heb wel dat ene puntje erbij dat ik graag wilde
Regel 1: Gezellig mee posten.quote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Tvp dus
Regel 2: lees regel 1 opnieuw!
Then your good to go![]()
That's the spirit. Die houden we er in Dottekequote:Op maandag 18 september 2023 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klein beginnen en groots eindigen![]()
![]()
Zei je vriend dat ookquote:![]()
![]()
Solly but no solly
Ftfyquote:Op maandag 18 september 2023 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zei je vriend dat ook![]()
![]()
Sally but no sallyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier zit je beter in de buurt.quote:Op maandag 18 september 2023 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zei je vriend dat ook![]()
![]()
Solly but no solly![]()
Goede samenvatting op zichquote:Op maandag 18 september 2023 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regel 1: Gezellig mee posten.
Regel 2: lees regel 1 opnieuw!
Then your good to go![]()
Hey Moonquote:
Ach ja, wellicht dat ik een kans maak nu ik de hele dag thuis zitquote:
Ik denk dat dat wel een goede eerste les is overal op FOK! en niet enkel hier in DTS, maar dat ter zijde.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan maak je zeker een kansquote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach ja, wellicht dat ik een kans maak nu ik de hele dag thuis zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
echt heeeejquote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Zal later wel eens die ingewikkelde regels en geboden uitzoeken.eee
Tvp dusDo what you love, love what you do!![]()
Op mij?quote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach ja, wellicht dat ik een kans maak nu ik de hele dag thuis zit
O hoe komt dat dat je de hele dat thuis zit, niet ziek hopelijk?quote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach ja, wellicht dat ik een kans maak nu ik de hele dag thuis zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de kroeg werkt het ook... (posten/praten)quote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een goede eerste les is overal op FOK! en niet enkel hier in DTS, maar dat ter zijde.I'm surrounded by morons!
Overspannen. Dit leek me wel een rustgevend topicquote:Op maandag 18 september 2023 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe komt dat dat je de hele dat thuis zit, niet ziek hopelijk?
Vanaf volgende week mag ik weer 2 uur werken, kijk er naar uit en zie er tegenop
Misschien wel het leven in het algemeenquote:Op maandag 18 september 2023 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de kroeg werkt het ook... (posten/praten)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Succes en veel plezier dan maar vanaf volgende weekquote:Op maandag 18 september 2023 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Overspannen. Dit leek me wel een rustgevend topic
Vanaf volgende week mag ik weer 2 uur werken, kijk er naar uit en zie er tegenop
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed uitrusten, denk echt aan jezelf, en dat laatste is logisch, probeer aan de kant van het uitkijken naar te blijvenquote:Op maandag 18 september 2023 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Overspannen. Dit leek me wel een rustgevend topic
Vanaf volgende week mag ik weer 2 uur werken, kijk er naar uit en zie er tegenop![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: