quote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Heb wel dat ene puntje erbij dat ik graag wilde
Regel 1: Gezellig mee posten.quote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier moet ik gepost hebben!
Zal later wel eens die ingewikkelde regels en geboden uitzoeken.
Tvp dus
That's the spirit. Die houden we er in Dottekequote:Op maandag 18 september 2023 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klein beginnen en groots eindigen
Zei je vriend dat ookquote:
Ftfyquote:Op maandag 18 september 2023 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zei je vriend dat ook![]()
![]()
Sally but no sally
Hier zit je beter in de buurt.quote:Op maandag 18 september 2023 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zei je vriend dat ook![]()
![]()
Solly but no solly
Goede samenvatting op zichquote:Op maandag 18 september 2023 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regel 1: Gezellig mee posten.
Regel 2: lees regel 1 opnieuw!
Then your good to go![]()
Hey Moonquote:
Ach ja, wellicht dat ik een kans maak nu ik de hele dag thuis zitquote:
Ik denk dat dat wel een goede eerste les is overal op FOK! en niet enkel hier in DTS, maar dat ter zijde.quote:
Dan maak je zeker een kansquote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach ja, wellicht dat ik een kans maak nu ik de hele dag thuis zit
echt heeeejquote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier moet ik gepost hebben!
Zal later wel eens die ingewikkelde regels en geboden uitzoeken.eee
Tvp dus
Op mij?quote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
O hoe komt dat dat je de hele dat thuis zit, niet ziek hopelijk?quote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In de kroeg werkt het ook... (posten/praten)quote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een goede eerste les is overal op FOK! en niet enkel hier in DTS, maar dat ter zijde.
Overspannen. Dit leek me wel een rustgevend topicquote:Op maandag 18 september 2023 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe komt dat dat je de hele dat thuis zit, niet ziek hopelijk?
Misschien wel het leven in het algemeenquote:Op maandag 18 september 2023 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de kroeg werkt het ook... (posten/praten)
Succes en veel plezier dan maar vanaf volgende weekquote:Op maandag 18 september 2023 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Overspannen. Dit leek me wel een rustgevend topic
Vanaf volgende week mag ik weer 2 uur werken, kijk er naar uit en zie er tegenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |