Jaaaaquote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef TomDooley het volgende:
En dat ie dan valt met de boterkant op de grond?
Altijd fijn te weten dat iemand het kan delenquote:
Geen zelfbolk doen iddquote:Op maandag 18 september 2023 21:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Altijd fijn te weten dat iemand het kan delenAls je op jezelfd reageert, tellen de punten dan op of ben ik mezelf aan het verkloten nu hier?
quote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef TomDooley het volgende:
En dat ie dan valt met de boterkant op de grond?
Je moet nooit op je zelf reagerenquote:Op maandag 18 september 2023 21:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Altijd fijn te weten dat iemand het kan delenAls je op jezelfd reageert, tellen de punten dan op of ben ik mezelf aan het verkloten nu hier?
En dan ook een flinke laag roomboter... en eerste die zachte plakkerige kant opeten, dan pas de restquote:Op maandag 18 september 2023 21:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds op nulquote:Op maandag 18 september 2023 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet nooit op je zelf reageren
Tussen een post moet precies 1 minuut zitten dan heb je 1 punt
Geen idee kan je wel boven in de OP zien daar staat een lijst. \Maar inschattende denk ik dat de teller op 0 staat. Vooral omdat je zelf achter elkaar postquote:
O j hebt nu een punt verdiend zie ik, de 0 is er afquote:Op maandag 18 september 2023 21:48 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Nog een, godzijdankWordt een gezellig ontbijkoekboterkantlaag clubje zo
Ik doe wel even een Fogel Bolkquote:
Yes!!!!quote:Op maandag 18 september 2023 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O j hebt nu een punt verdiend zie ik, de 0 is er af
Nou, vooruit dan maar. Heb wel dat ene puntje erbij dat ik graag wildequote:
Grote dingen ookquote:Op maandag 18 september 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Yes!!!!![]()
Kleine dingen maken gelukkig!
Amyquote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier moet ik gepost hebben!
Zal later wel eens die ingewikkelde regels en geboden uitzoeken.
Tvp dus
Klein beginnen en groots eindigenquote:Op maandag 18 september 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Yes!!!!![]()
* Fogel gooit popcornquote:
Zei je vrouw/vriendin datquote:Op maandag 18 september 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Yes!!!!![]()
Helloquote:Op maandag 18 september 2023 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier moet ik gepost hebben!
Zal later wel eens die ingewikkelde regels en geboden uitzoeken.
Tvp dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |