quote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Fogel het volgende:
Donderdag ga ik achterlijk vroeg opstaan om punten te scoren.Ik hou je in de gaten. Vanuit dromeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed planquote:Op maandag 18 september 2023 21:38 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten. Vanuit dromeland.
quote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Fogel het volgende:
Donderdag ga ik achterlijk vroeg opstaan om punten te scoren.Kan je mooi punten pakken en dan hopen op WiFi in het vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wat tof! Ik ben ongeveer de helft in leeftijd, maar kwam het ooit per ongeluk tegen, rond die tijd ook hier ingeschreven, moest een naam verzinnen en dat kwam in me op. Hoop dat je even zo leuk herinneringsmoment hebt gehad aan vroeger.quote:Op maandag 18 september 2023 21:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Kon deze al heel lang, ben in de 60ouders draaide hem vaak
Hehe, ja, misschien ook. De vorige 5 vluchten had in WIFI maar kon niet bolken. Slecht geregeldquote:Op maandag 18 september 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je mooi punten pakken en dan hopen op WiFi in het vliegtuig
Zonder meerquote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Wat tof! Ik ben ongeveer de helft in leeftijd, maar kwam het ooit per ongeluk tegen, rond die tijd ook hier ingeschreven, moest een naam verzinnen en dat kwam in me op. Hoop dat je even zo leuk herinneringsmoment hebt gehad aan vroeger.
Dat was balen, nu heeft het geen zin meer Yvonne wordt niet meer ingehaaldquote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, ja, misschien ook. De vorige 5 vluchten had in WIFI maar kon niet bolken. Slecht geregeld
Nee, want ik weet niet of het mooi vind. Had een een proefje gedaan hoe het zou staan om het katoengaren erop te naaien.quote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heb je nog iets op je rok geborduurd?
Dusssss booollllkuuuuuquote:Op maandag 18 september 2023 21:41 schreef Homijn het volgende:
Door al dat gedoe sta ik niet eens meer in de Top 50
Ik had door Yvs slotje heen kunnen bolkenquote:Op maandag 18 september 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was balen, nu heeft het geen zin meer Yvonne wordt niet meer ingehaald
Van heeeeeeel vroeger ja.quote:Op maandag 18 september 2023 21:43 schreef TomDooley het volgende:
Ken je dat, ineens zo'n trek in ontbijtkoek met een laagje boter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |