SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Geen TT beste TT."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Geen quote gezienquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Als ik toch eens punten zou krijgen voor elke keer dat jullie een gebod over traden. PfoeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En TheeThee?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Naar binnen regent. Bijdehandjequote:Op dinsdag 12 september 2023 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het binnen regent zou ik best raar staan te kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Tijd voor bed
"Omae wa mou shindeiru."
Oke sorryquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
9. Gij zult niet miepen over het kapen van een topic![]()
Geen TT is gebrek aan inspiratie is gebrek aan fantasie is een saai leven. Er is geen hoop meer.quote:![]()
Slaap lekker 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boeiend.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik had geen plannen om te exploderen overigens.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Exploderende vrouwen? En ik mag natuurlijk weer de vloer dwijlenTrotste mama van Ambar
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mss ga ik wel liefhebben zoals semtex dat doetTrotste mama van Ambar
BhhhhtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heyyyyyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Do you wanna, do you wanna
Do you wanna make love to me?
I know you wanna, I know you wanna
I know you wanna make love to meTrotste mama van Ambar
kaboooom!!!quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Do you wanna, do you wanna
Do you wanna make love to me?
I know you wanna, I know you wanna
I know you wanna make love to me![]()
Ja hoor. Iedereen moet iedereen waar hij of zij zich aan stoort lekker negeren en elkaar met rust latenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:19 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Heb je nog wel een reactie waarom mensen mij moeten negeren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zeg je dat dan niet tegen iedereen elke keer als iemand zich stoort?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. Iedereen moet iedereen waar hij of zij zich aan stoort lekker negeren en elkaar met rust laten![]()
Heeeey Oldtimerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat zeg ik zo vaak. Nu ook tegen jou. Als je je stoort aan mensen gewoon negeren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet tegen iedereen elke keer als iemand zich stoort?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Laat maar gaan dot, hij jaagt jou ook op de kast met zijn zieke geest, gewoon eng gefrustreerd ventjequote:Op dinsdag 12 september 2023 23:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak. Nu ook tegen jou. Als je je stoort aan mensen gewoon negeren.![]()
Nee hier kom je niet op deze manier mee weg, wat je nu zegt is gewoon niet waar. De hele toon van het bericht was al voldoende, maar als je echt gaat stellen dat mensen anderen maar moeten negeren vanwege niks dan is dat juist nog een stuk ergerquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak. Nu ook tegen jou. Als je je stoort aan mensen gewoon negeren.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Laat maar gaan dot, hij jaagt jou ook op de kast met zijn zieke geest, gewoon eng gefrustreerd ventjeBen wel wat gewend hoor. Hij krijgt mij niet op de kast
@Dotteke dat mag hij dus wel zeggen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Laat maar gaan dot, hij jaagt jou ook op de kast met zijn zieke geest, gewoon eng gefrustreerd ventje![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nee hier kom je niet op deze manier mee weg, wat je nu zegt is gewoon niet waar. De hele toon van het bericht was al voldoende, maar als je echt gaat stellen dat mensen anderen maar moeten negeren vanwege niks dan is dat juist nog een stuk erger
Negeren ben je wel goed in.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak. Nu ook tegen jou. Als je je stoort aan mensen gewoon negeren.
![]()
![]()
Ik lig ....quote:
Op de bank...
Onder.....
Een dekentje.....
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 23:28:16 ]![]()
Ik verbaas me wel over het niveau hier.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je heb toch een zieke geest knul? Met je kanker faken? Of niet? Zoek hulp, en ga je familie lastig vallen ipv ons stumperdquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:27 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
@:dotteke dat mag hij dus wel zeggen?![]()
Jij ook al...?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik verbaas me wel over het niveau hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:29 schreef Shii het volgende:
Sinds de geboden gaat het niet echt beter.![]()
![]()
Met kloontjes is het altijd kut met peren...quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:29 schreef Shii het volgende:
Sinds de geboden gaat het niet echt beter.
De geboden zijn abracadabra voor hun![]()
Nope, niet echt he...?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:29 schreef Shii het volgende:
Sinds de geboden gaat het niet echt beter.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
NoorderlichtbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ben niet diegene die hier altijd maar een showtje van maakt over kanker. Dat ben jij o.a. Elke keer maar weer het aangrijpen voor jezelf, om je beter te voelen en weer kanker te gebruiken voor je eigen show, eigen genoegdoeningquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Je heb toch een zieke geest knul? Met je kanker faken? Of niet? Zoek hulp, en ga je familie lastig vallen ipv ons stumperd![]()
Je ziet nu noorderlicht?quote:
Da's wel mooi![]()
Niet nu, want ik ben binnen. Minuut of tien geleden wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Je ziet nu noorderlicht?
Da's wel mooi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet alleen voor kloontjes.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Met kloontjes is het altijd kut met peren...
De geboden zijn abracadabra voor hun![]()
Is goed met je phoenix-godquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:31 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die hier altijd maar een showtje van maakt over kanker. Dat ben jij o.a. Elke keer maar weer het aangrijpen voor jezelf, om je beter te voelen en weer kanker te gebruiken voor je eigen show, eigen genoegdoening![]()
![]()
![]()
Eh.. hij spreekt je aan op iets wat je gedaan hebt, vind dat niet dat hij het voor zn eigen genoegdoening gebruikt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:31 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die hier altijd maar een showtje van maakt over kanker. Dat ben jij o.a. Elke keer maar weer het aangrijpen voor jezelf, om je beter te voelen en weer kanker te gebruiken voor je eigen show, eigen genoegdoening
Maar goed, ik kruip wel in mn hok.
Zal me niks verbazen als morgen DTS weer op slot zit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als morgen DTS weer op slot zit.![]()
Ik zet niet vaak een tr.
Maar het is wel weer zo ver
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 23:35:32 ]![]()
Ja - ergens wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mensen zoals hij halen het elke keer maar weer aan. Dat doen ze echt niet voor een betere wereld. Dat is puur voor henzelf. lekker ergens over klagen, geen schaamte erover dat het om kanker zelfs gaat voor hen, nee lekker elke keer maar aanhalen en zich er beter door voelen. Dat is wat ik ziek vindquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh.. hij spreekt je aan op iets wat je gedaan hebt, vind dat niet dat hij het voor zn eigen genoegdoening gebruikt.
Maar goed, ik kruip wel in mn hok.
Zal me niks verbazen als morgen DTS weer op slot zit.![]()
O mooiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je bij de wat eerdere posts ook wat gezet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:34 schreef Mazikeen het volgende:
Ik zit niet vaak een tr.
Maar het is wel weer zo ver![]()
Lachwekkend - echt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond
Trotste mama van Ambar
Lees maar wat ik gisteravond - vol typefouten volgens jou - aan je zei in dm.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:34 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Mensen zoals hij halen het elke keer maar weer aan. Dat doen ze echt niet voor een betere wereld. Dat is puur voor henzelf. lekker ergens over klagen, geen schaamte erover dat het om kanker zelfs gaat voor hen, nee lekker elke keer maar aanhalen en zich er beter door voelen. Dat is wat ik ziek vind
Je blijft het toch wel houden. Zeker wat dit soort dingen zijn mensen niet echt vergevingsgezind.
Kan je kut vinden, maar je hebt het wel gedaan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
@devzero?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond![]()
Ik heb denk ik 2 tr gezet. Paar weken terug en nu.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je bij de wat eerdere posts ook wat gezet?![]()
Lachwekkend - echt.
Ij zeg toch, ik zet zelden een tr....
![]()
Dotje is niet het ergstequote:Op dinsdag 12 september 2023 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Klaar wel mee met die Dotteketopiconzin![]()
Nah, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond
Jullie eten vlees waar veel dieren voor lijden. Ik eet dat minimaal en anders met 3 sterren of biologisch. Wat is nou erger? Dat jullie honderen dieren onnodig laten lijden of wat ik heb gedaan? Als je er eerlijk naar kijkt, en dat is maar 1 voorbeeldquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Lees maar wat ik gisteravond - vol typefouten volgens jou - aan je zei in dm.
Je blijft het toch wel houden. Zeker wat dit soort dingen zijn mensen niet echt vergevingsgezind.
Kan je kut vinden, maar je hebt het wel gedaan.![]()
KLOBquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
HÉLE rare vergelijkingquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:37 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Jullie eten vlees waar veel dieren voor lijden. Ik eet dat minimaal en anders met 3 sterren of biologisch. Wat is nou erger? Dat jullie honderen dieren onnodig laten lijden of wat ik heb gedaan? Als je er eerlijk naar kijkt, en dat is maar 1 voorbeeld
Wat een gejammer hier zeg. Zou er bijna van aan de drank gaan.I'm surrounded by morons!
Doe normaal. Dot doet het niet voor de punten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Klaar wel mee met die Dotteketopiconzin
Ze kletst gewoon gezellig mee. Ze is er nou eenmaal vroeg. En als je vroeg bent krijg je punten...![]()
Gauw vol ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Shii het volgende:
Als we nu allemaal alleen even smilies posten, zou een gedoe schelen.![]()
![]()
Daarom sta ik hoog deze maandquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Doe normaal. Dot doet het niet voor de punten.
Ze kletst gewoon gezellig mee. Ze is er nou eenmaal vroeg. En als je vroeg bent krijg je punten...
Zou de boel bijna even dicht gooien. Maar helaas ben geen mod hierquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Fogel het volgende:
Wat een gejammer hier zeg. Zou er bijna van aan de drank gaan.
Gedaan werkt niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Fogel het volgende:
Wat een gejammer hier zeg. Zou er bijna van aan de drank gaan.Trotste mama van Ambar
Het punt dat je probeert te maken met dat mensen jou nog steeds uitkotsen en erop aanspreken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:39 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom? Die dieren lijden niet juist in de praktijk?
En dat je lekker negatief bent hier in het topic.
zuig-zuig.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik mag niet. Anders had ik het ook wel gedaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Fogel het volgende:
Wat een gejammer hier zeg. Zou er bijna van aan de drank gaan.![]()
Waarom dicht gooien?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou de boel bijna even dicht gooien. Maar helaas ben geen mod hier![]()
Bijna aan de drank gaan werkt niet?quote:
Heb je aan de drank gaan getest?I'm surrounded by morons!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dus je negeert compleet wat ik uitlegde.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Het punt dat je probeert te maken met dat mensen jou nog steeds uitkotsen en erop aanspreken.
En dat je lekker negatief bent hier in het topic.
zuig-zuig.![]()
Wtf is jeWa die gek die kanker heeft gefaked????
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 23:42:28 ]![]()
Dan kan jij je ook niet meer ergeren aan mensen die je nog steeds aanspreken op wat je hebt uitgespookt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja kanker heeft mij gefaald jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:41 schreef Mazikeen het volgende:
Wtf is jeWa die gek die kanker heeft gefaald????![]()
Ja en het dan raar vinden dat ze hem niet mogenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:41 schreef Mazikeen het volgende:
Wtf is jeWa die gek die kanker heeft gefaald????Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat maakt mij niet zoveel uit. Het hypocriete van mensen hier is wat storend is. Zowel mod als usersquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kan jij je ook niet meer ergeren aan mensen die je nog steeds aanspreken op wat je hebt uitgespookt.![]()
Als je autocorrectie het niet had aangepast - gefaket, jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:41 schreef Mazikeen het volgende:
Wtf is jeWa die gek die kanker heeft gefaald????
Zo, morgen is dit weer paar uren gesloten. Gelukkig genoeg te doen morgen.Uw ADH vitamine Worst
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en het dan raar vinden dat ze hem niet mogen![]()
Ha-Ha.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet zoveel uit. Het hypocriete van mensen hier is wat storend is. Zowel mod als users
Wie is er hier hypocriet...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik was echt allang weggeweest.
Daarover gesproken: mijn bed roeptTrotste mama van Ambar
Ik ga het nog 1 keer uitleggen. Iemand maakt een grapje. Of iemand laat honderden dieren in hun leven lang lijden en koopt het vlees voor een euro goedkoper. Wie is slechter?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gefaked mongool.
En dan raar vinden dat niemand je mag hier.???![]()
Ben bang dat het niet bij een paar uren blijft.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, morgen is dit weer paar uren gesloten. Gelukkig genoeg te doen morgen.![]()
Zeg dat je bed stil moet zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was echt allang weggeweest.
Daarover gesproken: mijn bed roeptI'm surrounded by morons!
Doe volwassen en netjesquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je dat expliciet zeggen lamlul![]()
Wtf waarom zit iemand die kanker faket nog op dit forum?? Die hoort toch een levenslange ban te hebben??
Echt hoor![]()
![]()
Kom me niet vertellen wat ik moet doen of hoe ik me moet gedragen. Typisch jij weer met je vingertje wijzenquote:Uw ADH vitamine Worst
Hahahahaaaaquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Doe normaal. Dot doet het niet voor de punten.
Ze kletst gewoon gezellig mee. Ze is er nou eenmaal vroeg. En als je vroeg bent krijg je punten...![]()
![]()
Hou toch een keer op joh, jullie zijn echt een langspeelplaat die telkens maar hetzelfde typtquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:45 schreef Mazikeen het volgende:
Wtf waarom zit iemand die kanker faket nog op dit forum?? Die hoort toch een levenslange ban te hebben??
Echt hoor![]()
doet koptelefoon af.
Hey het regent nog steeds
Trotste mama van Ambar
Iemand die kanker faket....quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:43 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ik ga het nog 1 keer uitleggen. Iemand maakt een grapje. Of iemand laat honderden dieren in hun leven lang lijden en koopt het vlees voor een euro goedkoper. Wie is slechter?
Dan ben je echt een fucking debiel.![]()
Oke geen eerlijk antwoord dus, ik begrijp wel waarom nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iemand die kanker faket....
Dan ben je echt een fucking debiel.![]()
Echt al jouw posts zijn in de vorm van hoe we moeten gedragen en in belerende vorm.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:45 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Hou toch een keer op joh, jullie zijn echt een langspeelplaat die telkens maar hetzelfde typtUw ADH vitamine Worst
Nee... waarom fake je die shit? Wtf jonguh.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:46 schreef JeWa100 het volgende:
Nou kunnen jullie je ego nu even los laten van mij? Net doen alsof ik niet besta? Dank jullie wel
En dan normaal doen tegen je?![]()
![]()
Ja niet heel raar toch gezien hoe jullie reageren dag na dag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt al jouw posts zijn in de vorm van hoe we moeten gedragen en in belerende vorm.![]()
We zitten hier gewoon lekker te praten en dan komt er een of ander lamlul met doe dit die dat, gek he dat we je niet moetenUw ADH vitamine Worst
Ik was gewoon nieuwsgierig of mensen aan zouden geven me te gaan missen etc. Veel gaven dat wel aan trouwensquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee... waarom fake je die shit? Wtf jonguh.
En dan normaal doen tegen je?![]()
Alles aan anderen verwijten zonder naar jezelf kijken, gooi jezelf weg ofzoUw ADH vitamine Worst
Ja en waarom denk je dat we zo reageren?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:47 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja niet heel raar toch gezien hoe jullie reageren dag na dag?
Zoveel mensen hebben iemand verloren aan kanker en jij faket die shit gwqoon..
Sorry maar dan ben je gewoon een fucking triest mannetje..![]()
Ja - ik ga je wens opvolgen, net doen alsof je niet bestaat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:46 schreef JeWa100 het volgende:
Nou kunnen jullie je ego nu even los laten van mij? Net doen alsof ik niet besta? Dank jullie welOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom zo'n drang om andere mensen neer te halen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
Alles aan anderen verwijten zonder naar jezelf kijken, gooi jezelf weg ofzo![]()
Ja dat heb je al gezegd, heel knap van je, laten we gewoon positief verder gaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en waarom denk je dat we zo reageren?
Zoveel mensen hebben iemand verloren aan kanker en jij faket die shit gwqoon..
Sorry maar dan ben je gewoon een fucking triest mannetje..![]()
Bestond hij maar echt niet. Weer een probleem.minder op deze wereld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - ik ga je wens opvolgen, net doen alsof je niet bestaat.![]()
Ik kan niet positief zijn over iemand die kanker faketquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja dat heb je al gezegd, heel knap van je, laten we gewoon positief verder gaan![]()
Je moest eens weten wat ik naar me toe kreeg gister toen ik het waagde een dm naar hem te sturen (in 1e instantie om hem te waarschuwen ergens niet over te beginnen naar iemand anders).......quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
We zitten hier gewoon lekker te praten en dan komt er een of ander lamlul met doe dit die dat, gek he dat we je niet moeten
Over belerend gesproken.
Dacht dat ik erg was![]()
Zo, doodsverwensing, en je bent maar zo trots op hoe je bentquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bestond hij maar echt niet. Weer een probleem.minder op deze wereld.![]()
Ja dankzij @JeWa100quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef aloa het volgende:
Ik gok dat dts morgen dicht is.
Het was ooit leuk![]()
Doe met hem mee, gooi jezelf wegquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:49 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zo'n drang om andere mensen neer te halen?
Uw ADH vitamine Worst
Oke nou dan ben je negatief over mij maar dan kan je dat alsnog gewoon bij jezelf houden in plaats van maar dit topic / spel te verpesten door je haatquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan niet positief zijn over iemand die kanker faket![]()
Nou zo erg is het nou ook weer niet. Het is maar een user op een forum.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bestond hij maar echt niet. Weer een probleem.minder op deze wereld.![]()
Je overdrijft nu nogal en dat weet je zelf ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik naar me toe kreeg gister toen ik het waagde een dm naar hem te sturen (in 1e instantie om hem te waarschuwen ergens niet over te beginnen naar iemand anders).......
Over belerend gesproken.
Dacht dat ik erg was![]()
![]()
Kerstballen ook al. Vanmiddag bij de action.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:46 schreef Shii het volgende:
De pepernoten liggen weer in de winkel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry - maar wie overdreef er nou in de dm naar mij retourquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:52 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Je overdrijft nu nogal en dat weet je zelf ook![]()
Seriously.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
* Fogel gaat een fles rum zoekenI'm surrounded by morons!
Sterkte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee jij moet vooral trots op jezelf zijn met je kanker faken...quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Zo, doodsverwensing, en je bent maar zo trots op hoe je bent![]()
Er is iemand die geniet van deze discussie. Snap niet dat jullie dat niet inzien en maar blijven discussiëren. Negeer toch gewoon en doorrr.....![]()
DM kan je ook rapporterenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik naar me toe kreeg gister toen ik het waagde een dm naar hem te sturen (in 1e instantie om hem te waarschuwen ergens niet over te beginnen naar iemand anders).......
Over belerend gesproken.
Dacht dat ik erg was
Uw ADH vitamine Worst
Oke nou ja ik doe maar net alsof ik dit niet gezien heb. Blijkbaar ben je pissig maar dat betekent niet dat je alles maar kan zeggen hé. Ik neem echter aan dat je dronken bent en daarom dit zegtquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry - maar wie overdreef er nou in de dm naar mij retour![]()
Seriously.
Idd: was je maar aan die k*tk*nker gestorven![]()
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kerstballen ook al. Vanmiddag bij de action.
Om 3 uur weer wakker en dan de hele godganse dag weer op FOK!![]()
Kan je het zelfde riedeltje nog 10 keer herhalen op verschillende manieren denk je om jezelf beter te voelen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee jij moet vooral trots op jezelf zijn met je kanker faken...![]()
Ow - thnx.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Serieuze vraag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Om 3 uur weer wakker en dan de hele godganse dag weer op FOK!![]()
Echt snap niet waar het beleid van FOK is hier???
Iemand die kanker faket gewoon nog laten posten
Triest wel... als dit fok is...![]()
![]()
Nee, absoluut niet dronken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:54 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Oke nou ja ik doe maar net alsof ik dit niet gezien heb. Blijkbaar ben je pissig maar dat betekent niet dat je alles maar kan zeggen hé. Ik neem echter aan dat je dronken bent en daarom dit zegt
Ik was echt serieus met mn WTF vannacht - met wat je allemaal "eiste"![]()
Alleen omdat ik één typefout maakte - en jij een afko niet begreep?!?!?!
Dacht het niet meneer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou om eerlijk te zijn geniet ik hier niet van. Elke keer is het dit soort geneuzel. Maar als je het over je heen laat komen helpt het niks, ze blijven het toch maar doen elke keer maar weer. Dus je mag dan best wel ook aangeven hoe je er zelf naar kijkt, geeft even discussie maar niet voor eeuwig in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:53 schreef Shii het volgende:
Er is iemand die geniet van deze discussie. Snap niet dat jullie dat niet inzien en maar blijven discussiëren. Negeer toch gewoon en doorrr.....![]()
Jullie reacties zijn nog veel erger zoals ik ernaar kijk. En ik denk dat zij dat ook wel zo zien. Waar zijn jullie mee bezig joh?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:55 schreef Mazikeen het volgende:
Je kan ook zeggen doei ik post hier niet meer, ik blijf weg opgelost.Uw ADH vitamine Worst
Sally en dronkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:54 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Oke nou ja ik doe maar net alsof ik dit niet gezien heb. Blijkbaar ben je pissig maar dat betekent niet dat je alles maar kan zeggen hé. Ik neem echter aan dat je dronken bent en daarom dit zegtzolang ken ik haar nog niet, maar iedereen weet dat sally niet dronken kan zijn
![]()
![]()
je bent toch hier nieuw gekomen, je bentquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:55 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn geniet ik hier niet van. Elke keer is het dit soort geneuzel. Maar als je het over je heen laat komen helpt het niks, ze blijven het toch maar doen elke keer maar weer. Dus je mag dan best wel ook aangeven hoe je er zelf naar kijkt, geeft even discussie maar niet voor eeuwig in ieder geval
toch ver achter![]()
Serieuze vraag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Om 3 uur weer wakker en dan de hele godganse dag weer op FOK!Dat beleid is wel triest ja.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:55 schreef Mazikeen het volgende:
Sjonge, DTS zuigt momenteel harder dan een pomp van de brandweer
Stoer.. Ik weet niet wat je nu wil? Je reageerde stom, ik reageerde netjes, je mag daar melding van maken als je dat wil..quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet dronken.
Ik was echt serieus met mn WTF vannacht - met wat je allemaal "eiste"![]()
Alleen omdat ik één typefout maakte - en jij een afko niet begreep?!?!?!
Dacht het niet meneer.![]()
Ja precies laten we nou gewoon weer ouderwets zeuren om de punten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent toch hier nieuw gekomen, je bent
toch ver achter![]()
![]()
Oke..quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sally en dronkenzolang ken ik haar nog niet, maar iedereen weet dat sally niet dronken kan zijn
![]()
Onze reacties zijn erger dan kanker faken???quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:56 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Jullie reacties zijn nog veel erger zoals ik ernaar kijk. En ik denk dat zij dat ook wel zo zien. Waar zijn jullie mee bezig joh?![]()
![]()
Is het volle maan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:58 schreef Fogel het volgende:
Sjonge, DTS zuigt momenteel harder dan een pomp van de brandweer![]()
![]()
Beterquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies laten we nou gewoon weer ouderwets zeuren om de punten.![]()
![]()
bben bang dat het nu niet meer kan. dat moet je vrijwel meteen doen - als ze in beeld staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zoals ik ernaar kijk wel ja. Ik leefde daarin in 1 dag. Jullie zitten meer dan een jaar erna nog geestelijk er schade van te hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Onze reacties zijn erger dan kanker faken???![]()
OP dit soort momenten hou ik wel van marioquote:
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2023 00:00:38 ]![]()
Je kan ze terugkijken hoor en een screenshot maken en dat toesturenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
bben bang dat het nu niet meer kan. dat moet je vrijwel meteen doen - als ze in beeld staan.![]()
Zit ook geen kwaad inquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef Mazikeen het volgende:
Op dit soort momenten hou ik wel van mario![]()
![]()
Je kan de betreffende mod wel zeggen dat iemand je lastigvalt of aanvalt in dm.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
bben bang dat het nu niet meer kan. dat moet je vrijwel meteen doen - als ze in beeld staan.![]()
Dm.fok.nlquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
bben bang dat het nu niet meer kan. dat moet je vrijwel meteen doen - als ze in beeld staan.I'm surrounded by morons!
https://dm.fok.nl/
Kan je precies zien wat ik typte en ze dat opsturen.
Maar jij weet ook wel dat het flauwekul is dat je zegt dat ik wat ergs tegen jou zei, ook weer gewoon gelogen, wees eerlijk![]()
Ja misschien omdat sommige hun geliefde hebben verloren aan kanker???quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Zoals ik ernaar kijk wel ja. Ik leefde daarin in 1 dag. Jullie zitten meer dan een jaar erna nog geestelijk er schade van te hebben
Echt hoor...![]()
Ja en die honderden dieren die wouden graag dood.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja misschien omdat sommige hun geliefde hebben verloren aan kanker???
Echt hoor...
Echt hoor...![]()
Geen idee, wel noorderlicht.quote:I'm surrounded by morons!
Je vergelijking slaat nergens op.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:01 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja en die honderden dieren die wouden graag dood.
Echt hoor...
Jij faket kanker....
Wat hebben die dieren daar mee te maken?![]()
Het noorderlichtbeleid?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:02 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat is het beleid met betrekking tot mij?I'm surrounded by morons!
Die dieren gaan echt dood. Maar goed ik begrijp dat je niet echt begrijpt wat voor implicaties dat heeft.. Die dieren zijn geen mensen wat betreft intelligentie maar zijn zelfbewust om niet dood te willen gaan. Maar die worden zonder moeite afgeslacht. Maar een grap is veel erger natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2023 00:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat nergens op.
Jij faket kanker....
Wat hebben die dieren daar mee te maken?![]()
Dus jij bent vegetariër?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:03 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Die dieren gaan echt dood. Maar goed ik begrijp dat je niet echt begrijpt wat voor implicaties dat heeft.. Die dieren zijn geen mensen wat betreft intelligentie maar zijn zelfbewust om niet dood te willen gaan. Maar die worden zonder moeite afgeslacht. Maar een grap is veel erger natuurlijk![]()
Nou ja ik ben wel serieus. Moet ik aangepakt worden als ik over de scheef ga en gaan jullie tot die tijd iedereen maar een pardon geven die te erg reageert op mij of?quote:![]()
Ja daarom hebben vrouwen een quotum nodig om in het management te zittenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:04 schreef Mazikeen het volgende:
Als ik de baas was van FOK dan had ik het wel geweten![]()
Dus jij vind kanker faken een leuke grap?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:03 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Die dieren gaan echt dood. Maar goed ik begrijp dat je niet echt begrijpt wat voor implicaties dat heeft.. Die dieren zijn geen mensen wat betreft intelligentie maar zijn zelfbewust om niet dood te willen gaan. Maar die worden zonder moeite afgeslacht. Maar een grap is veel erger natuurlijk
Echt jij bent echt niet goed in je bovenkamer he? Iq van een fucking borrelnoot heb je
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2023 00:06:19 ]![]()
Nee zoals ik al aangaf, maar ik eet weinig vlees en als ik vlees eet is het 3 sterren of biologisch (biologisch betekent in principe hetzelfde)quote:![]()
Ik reageerde stom? in de dm?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:58 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Stoer.. Ik weet niet wat je nu wil? Je reageerde stom, ik reageerde netjes, je mag daar melding van maken als je dat wil..
Ik zei alleen dat je wel kan verwachten dat je nog vaak excuses zou moeten aanbieden.
Met 1 letter die miste, en de afkorting "wrs" die jij - waarschijnlijk- niet begreep.
En dat 'eiste' je dat ik mn tekst zou herschrijven zodat jij erop kon reageren.
Echt. How Come.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oke nou ja, ik ben niet de slimstequote:Op woensdag 13 september 2023 00:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus jij vind kanker faken een leuke grap?
Echt jij bent echt niet goed in je bovenkamer he? Iq van een ficking borrelnoot heb je![]()
Iedereen die zich niet aan de policy en eventuele aanvullende regels voor een forum/topic houd kan een reactie verwachten. Heeft niks met jou specifiek te maken.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:04 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel serieus. Moet ik aangepakt worden als ik over de scheef ga en gaan jullie tot die tijd iedereen maar een pardon geven die te erg reageert op mij of?I'm surrounded by morons!
En wat zei ik dan? En nee dat hoef je hier niet te zeggen want dm's openbaren mag niet. Maar je weet zelf toch ook wel dat er niks aan de hand was. Terwijl je hier doet alsof ik je aanviel ofzo..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik reageerde stom? in de dm?
Ik zei alleen dat je wel kan verwachten dat je nog vaak excuses zou moeten aanbieden.
Met 1 letter die miste, en de afkorting "wrs" die jij - waarschijnlijk- niet begreep.
Echt. How Come.![]()
Nee dat blijkt.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:06 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Oke nou ja, ik ben niet de slimste![]()
Nou ja dan ervaar ik liever die reacties van moderator's/Fa's dan dat jullie users maar alles laten zeggen onder het mom dat het mag ofzo..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen die zich niet aan de policy en eventuele aanvullende regels voor een forum/topic houd kan een reactie verwachten. Heeft niks met jou specifiek te maken.![]()
Ik ga ook niet de vloer met je aanvegenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had geen plannen om te exploderen overigens.![]()
![]()
Ja anders is het niet meer stiekem.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen meestal pas na afloop![]()
![]()
Trap er niet in!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik reageerde stom? in de dm?
Echt. How Come.![]()
Ik ga slapen...
Tot morgen, of niet. Wie weet heb ik een ban. Maar kan dit soort dingen echt niet hebben
Kanker faken. Wat een tyfus mongool.
Trusten![]()
![]()
Als je graag volledige censuur wil kan ik andere landen dan Nederland aanradenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:08 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou ja dan ervaar ik liever die reacties van moderator's/Fa's dan dat jullie users maar alles laten zeggen onder het mom dat het mag ofzo..
Plaats gewoon een TR als je het ergens niet mee eens bent, kan een ONZ mod daar eens naar kijken. Zelfs crew krijgt bans voor kutgedrag, dus tja.I'm surrounded by morons!
Nou wat je hebt gezegd is niet banwaardig naar mijn idee dus als je een ban zou krijgen zou ik melden dat ik dat onterecht vindquote:Op woensdag 13 september 2023 00:10 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga slapen...
Tot morgen, of niet. Wie weet heb ik een ban. Maar kan dit soort dingen echt niet hebben
Kanker faken. Wat een tyfus mongool.
Trusten![]()
Ja had al in onzin fb wat dingen geplaatstquote:Op woensdag 13 september 2023 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je graag volledige censuur wil kan ik andere landen dan Nederland aanraden
Plaats gewoon een TR als je het ergens niet mee eens bent, kan een ONZ mod daar eens naar kijken. Zelfs crew krijgt bans voor kutgedrag, dus tja.![]()
Ik ben hier eigenlijk om te bolken. Kunnen jullie niet gewoon allemaal even stil blijven?I'm surrounded by morons!
Het antwoord is nee.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:12 schreef devzero het volgende:
Ik zit op pagina 11. Maar ik weet niet of ik wil terug lezenI'm surrounded by morons!
De vraag stellen is hem beantwoorden meestalquote:Op woensdag 13 september 2023 00:12 schreef devzero het volgende:
Ik zit op pagina 11. Maar ik weet niet of ik wil terug lezen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Samenvatting, veel haat naar mij, ik reageer netjes naar hen, krijg nog meer haatquote:Op woensdag 13 september 2023 00:12 schreef devzero het volgende:
Ik zit op pagina 11. Maar ik weet niet of ik wil terug lezen![]()
Knijnbolkquote:Op woensdag 13 september 2023 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden meestalI'm surrounded by morons!
Oh shit, gemiste kans.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben ik wel even stil en kun jij punten pakken
Ja, lees alles terug vanaf DTS topic 1, voor de zekerheid
Omdat je kanker hebt gefaketquote:Op woensdag 13 september 2023 00:13 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Samenvatting, veel haat naar mij, ik reageer netjes naar hen, krijg nog meer haat
Daarom die haat naar jou ja![]()
Kan je me vergeven?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omdat je kanker hebt gefaket
Daarom die haat naar jou ja![]()
Nee. Iemand die kanker faket kan ik never nooit niet vergevenn.quote:
Die iemand is het laagste van het laagste op deze aardbol
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2023 00:15:51 ]![]()
Dan kan ik je vanaf nu negeren want met jou is dan toch nooit meer te pratenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee. Iemand die kanker faket kan ik never nooit niet vergeten.
Die iemand is het laagste van het laagste op deze aardbol![]()
Daar moet een rookworst in!quote:I'm surrounded by morons!
Van de hema?quote:I'm surrounded by morons!
Goed plan. Of je kan ook gewoon wegblijven. Je bent hier namelijk niet echt gewenstquote:Op woensdag 13 september 2023 00:16 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dan kan ik je vanaf nu negeren want met jou is dan toch nooit meer te praten![]()
Toch wel klote. Stel je hebt beide armen niet meer. Dan kan je je niet trekken. Dan ben je gewoon afhankelijk van een ander.![]()
Dat boeit mij niksquote:Op woensdag 13 september 2023 00:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je bent hier namelijk niet echt gewenst![]()
dat heb ik niet metgekregtquote:Op woensdag 13 september 2023 00:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee. Iemand die kanker faket kan ik never nooit niet vergevenn.
Die iemand is het laagste van het laagste op deze aardbol![]()
Gelukkig heb jij je grote duim nog.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:17 schreef JeWa100 het volgende:
Toch wel klote. Stel je hebt beide armen niet meer. Dan kan je je niet trekken. Dan ben je gewoon afhankelijk van een ander.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: