nee dann gaat op slotquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien eens wat TR's gaan zetten.
Wat ik normaal vind bepaal ik zelf wel. Jouw gedrag hier stoot iedereen tegen de borst. En ik zeg er wat van. Dus kruip niet in die slachtofferrol, want dat ben je niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:52 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Misschien gewoon normaal doen? In plaats van te denken dat wat je zegt normaal is
Jij kan ook gewoon normaal.doenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:52 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Misschien gewoon normaal doen? In plaats van te denken dat wat je zegt normaal is
Dat is niet eens zo heel slecht.quote:
Wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik normaal vind bepaal ik zelf wel. Jouw gedrag hier stoot iedereen tegen de borst. En ik zeg er wat van. Dus kruip niet in die slachtofferrol, want dat ben je niet.
Waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon normaal.doen
Je komt altijd het topic binnenvallen met gezeik
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo heel slecht.
GMTAquote:
Negeer hem gewoon, tis een sociopaat.. Snappen jullie dat eens!quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat??
En misschien moet jij je gewoon niet met mij bemoeien en je bek houden.
Nu wel ja...
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo heel slecht.
Vort slapen jijquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond t grappig. Dotteke topic spel![]()
En nu ga ik slapen
Oh ja, ik heb nog extra functies.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon, tis een sociopaat.. Snappen jullie dat eens!
Je bent continue aan het uitlokken. Doe gewoon normaal en post gezellig mee.quote:
quote:
Waar?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je bent continue aan het uitlokken. Doe gewoon normaal en post gezellig mee.
Ga vooral niet mensen beschuldigen van dingen...
Doei
[..]
JA IK BEN ER KLAAR MEE!!!
kut kloontjes...
Adios
Het weer gaat lekker hier jaquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond t grappig. Dotteke topic spel![]()
En nu ga ik slapen
Nu heeft hij zijn zin maz, blijf gewoon joh.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je bent continue aan het uitlokken. Doe gewoon normaal en post gezellig mee.
Ga vooral niet mensen beschuldigen van dingen...
Doei
[..]
JA IK BEN ER KLAAR MEE!!!
kut kloontjes...
Adios
Ja ik krijg de hele tijd te horen dat ik het topic negatief binnenstorm, negatief bijdraag. Ik kan 5 keer dan vragen waar dat zo is maar niemand kan vertellen waar dat zo was. Is gewoon onderbuik gevoel, als het raar loopt is dat altijd omdat zij raar gaan doenquote:
Ik heb er geen last meer vanquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja altijd als dat geval hier in topic komt.
Nee mweehhh. Heel de dag niet geweest bijna. En dan beschuldig worden voor iets door een kutkloon.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Nu heeft hij zijn zin maz, blijf gewoon joh.
Wat ik zei had geen betrekking op jou..Maar dat was wel duidelijk lijkt mij, maar oke..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee mweehhh. Heel de dag niet geweest bijna. En dan beschuldig worden voor iets door een kutkloon.
Geen zin in
Hier nog steeds regen en onweerquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer gaat lekker hier ja
Toen hadden ze hun ballen nog.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Een andere vraag: hoezo konden de mannen in de jaren 80 zo hoog zingen?
Negeren is de beste methode. Gewoon gezellig door posten. 😘quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja altijd als dat geval hier in topic komt.
Hier is het nu droger.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er geen last meer van
Dit soort reacties van jou zijn toch gewoon ongepast? Wat heb ik daarvoor verkeerd gedaan in jouw ogen?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Negeren is de beste methode. Gewoon gezellig door posten. 😘
Geblokkeerd zeker? Goed plan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er geen last meer van
Mooi verhaal wel. Ik moest een traantje latenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:57 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja ik krijg de hele tijd te horen dat ik het topic negatief binnenstorm, negatief bijdraag. Ik kan 5 keer dan vragen waar dat zo is maar niemand kan vertellen waar dat zo was. Is gewoon onderbuik gevoel, als het raar loopt is dat altijd omdat zij raar gaan doen
weet je nog die strakke broeken?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Een andere vraag: hoezo konden de mannen in de jaren 80 zo hoog zingen?
Ik bij de zelfscan bij controle maar er is geen medewerker in de buurtquote:
Koelt het lekker af kan je alles dicht houden omdat het binnen regentquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het nu droger.
Jij bent een moderator, wat heb ik verkeerd gedaan dat je dit zegt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overhangende balkonsquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koelt het lekker af kan je alles dicht houden omdat het binnen regent
En users negeren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen last vanquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geblokkeerd zeker? Goed plan.
Maar als iemand die kloon quote dan zie je het als nog
Als het binnen regent zou ik best raar staan te kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koelt het lekker af kan je alles dicht houden omdat het binnen regent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |