SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DJMO zit naast je?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
`heb je het nog over die koequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O teken je die danquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:11 schreef 2xHenk het volgende:
Ik moet hem in tweeen versturen, kan niet op één fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je moet aan Jippie vragen of ze iets verder van je af gaat staanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik moet hem in tweeen versturen, kan niet op één foto![]()
Ipv op 2 cm
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik moet hem in tweeen versturen, kan niet op één foto![]()
wie is happie?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:15 schreef 2xHenk het volgende:
Ik krijg niet eens reactie op mijn DM naar HappieTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet aan Jippie vragen of ze iets verder van je af gaat staan
Ipv op 2 cm![]()
![]()
![]()
Kook niequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:15 schreef 2xHenk het volgende:
Ik krijg niet eens reactie op mijn DM naar HappieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je met de dickpicquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:15 schreef 2xHenk het volgende:
Ik krijg niet eens reactie op mijn DM naar Happie![]()
Behoorlijk wat goals al gevallenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Moeten wel winnen idd, heb select ingevuldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zit te switchenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Behoorlijk wat goals al gevallen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Over pica's gesproken...
@:DJMO hoe kort is je haar geworden? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:21 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vakantieproof ;)![]()
Ja maar zij hebben meer puntjes en minder bolk
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je bent moe of heb je zin in een piemel?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben je geil of wil je een koekje?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent moe of heb je zin in een piemel?Trotste mama van Ambar
Doe maar een koekjequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neem jij die maar ruigequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent moe of heb je zin in een piemel?![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-09-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 755 / +65 / +31 / 1489 / 1902
2. Fogel / 665 / +46 / +17 / 662 / 968
3. Dr.Mikey / 653 / +1 / +23 / 1407 / 1788
4. _UserName_ / 592 / +87 / +71 / 532 / 721
5. TheStigsDutchCousin / 492 / +46 / +42 / 1426 / 1704
6. devzero / 424 / +107 / +50 / 518 / 693
7. DerRabbit / 367 / +50 / +26 / 1081 / 1207
8. HappyCharly / 358 / +5 / +26 / 1468 / 1729
9. Sally / 343 / +34 / +12 / 672 / 877
10. DJMO / 266 / +3 / +27 / 705 / 887
11. PLY / 247 / +15 / +7 / 864 / 1001
12. maily / 245 / +3 / +14 / 1067 / 1223
13. loveislikeakiss / 227 / +17 / +0 / 554 / 669
14. hemarookworst / 226 / +20 / +45 / 627 / 772
15. Mazikeen / 197 / +1 / +15 / 377 / 495
16. aloa / 164 / +78 / +31 / 356 / 431
17. ieniminimuis / 164 / +18 / +12 / 564 / 680
18. greysbones / 160 / +12 / +31 / 919 / 1004
19. KillemWieft / 146 / +3 / +4 / 112 / 210
20. Rob / 141 / +23 / +12 / 275 / 332SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Alleen zwaaien he?quote:Torrie is van mij
Trotste mama van Ambar
Okquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:32 schreef Rob het volgende:
Die virusscanners van zijn tegenwoordig wel heeeeeel geavanceerd zeg...
Ik hap
Want ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En toennnnnquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:32 schreef Rob het volgende:
Zoek ik een plaatje om te verzenden.....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik voel wat aankomenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:33 schreef Rob het volgende:
zegt de virusscanner .... virus gedetecteerd...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien moet je er een antibiotica filtertje overheen gooienquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:33 schreef Rob het volgende:
Chlamydia gespot..
Dus geen dicpic te versturenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je er een antibiotica filtertje overheen gooien![]()
![]()
![]()
Lekker op tijd je bed in dan een keer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker op tijd je bed in dan een keer?Trust nobody![]()
Ligt er maar net aan wat je 'op tijd' noemt :"Pquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist dat je dat ging zeggenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja als je zo moe bent en nu ook zegt hoofdpijn te hebben dan toch lekken in bed gaan liggen en je rust pakkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist dat je dat ging zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben ook geen ster in het foto's posten via forumquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aww snap ik wel hoor
wel jammer, was heel benieuwd!![]()
![]()
`Moet je ook niet doe hoor of alleen van de achterkantquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ben ook geen ster in het foto's posten via forum
Kan opzich wel hoor, maar weet me god niet hoe dat ook werktquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Moet je ook niet doe hoor of alleen van de achterkant.. en ja miss beter pirve
![]()
![]()
Dan ook moet je voorzichtig zijn want ze kunnen alles doorsturen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kan opzich wel hoor, maar weet me god niet hoe dat ook werkt.. en ja miss beter pirve
bachata man!quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Paar uurtjes dansen en dat is ook zo over. Tango of salsa?
Trust nobody![]()
Mag wel in DM hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ben ook geen ster in het foto's posten via forum
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ja, wel op tijd naar bed gaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist dat je dat ging zeggen![]()
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:37 schreef Rob het volgende:
[..]
niet naar een beeldscherm kijken dus..
op de tast DTSenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoor![]()
![]()
ALs je zo moe bent en koppijn hebt wel zo verstandig. Van mij mag ze d hele nacht op blijven was een goed bedoeld adviesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De bolkmeester in actie
In Limburg weer flink wat regen en ondergelopen straten ppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindelijk zwaar moeilijk level spider uitgespeeld mag ik niet door naar het volgende level want niet genoeg punten
Trotste mama van Ambar
Je hebt vakantie dus tijd om nog een keer te doen
en die sturen een telex retour... de gaatjes stroken zijn tastbaarquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoor![]()
Alleen dotteke en ply weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Rob het volgende:
[..]
en die sturen een telex retour... de gaatjes stroken zijn tastbaar![]()
![]()
O jee Heerquote:is in beeld
Doe maar wild. Haren los en dansen maarquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een gin tonicje open trekken![]()
ja want die zijn oudquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen dotteke en ply weten waar je het over hebt
Trust nobody![]()
Proostquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een gin tonicje open trekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Let's dance to Joy Division and celebrate the irony
Everything is going wrong, but we're so happy
Let's dance to Joy Division and raise our glass to the ceiling
'Cause this could all go so wrong, but we're so happy
Yeah, we're so happyTrotste mama van Ambar
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik maak hier maar mijn lijflied van denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Let's dance to Joy Division and celebrate the irony
Everything is going wrong, but we're so happy
Let's dance to Joy Division and raise our glass to the ceiling
'Cause this could all go so wrong, but we're so happy
Yeah, we're so happyTrotste mama van Ambar
![]()
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Het is een erg catchy nummer van de wombats. Wel oudquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak hier maar mijn lijflied van denk ik![]()
Klobquote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
MazibolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
We zijn ondertussen oud dus het magquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een erg catchy nummer van de wombats. Wel oudTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zijn ondertussen oud dus het mag![]()
![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Mickey that is so not right!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mazibolkquote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Over kapen nooit gezeur toch?
Altijd gezeik om die kutpunten
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 22:32:31 ]![]()
Voor sommige ja
@mario390 bijvoorbeeld. En username en mikey
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 22:34:06 ]![]()
Niet normaal.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:32 schreef Mazikeen het volgende:
Altijd gezeik om die kutpunten![]()
Ik heb vandaag nog een heel catchy nummer geplaatst die heel oud isquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een erg catchy nummer van de wombats. Wel oud
Wim Sonneveld - Poen (1955)Uw ADH vitamine Worst
Laten we niet gaan provoceren, ik sta trouwens 40ste nu zie ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
Voor sommige ja
@:mario390 bijvoorbeeld. En username en mikey
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 22:34:44 ]![]()
Nou gefeliciteerd hoor. Wil je mijn punten ook?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:34 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Laten we niet gaan provoceren, ik sta trouwens 40ste nu zie ik
Marioquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 22:37:17 ]![]()
Ja ik je jouw punten ook..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd hoor. Ik je mijn punten ook?![]()
Hoe is dit in hemelsnaam provocerenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:34 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Laten we niet gaan provoceren, ik sta trouwens 40ste nu zie ik![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Hij komt niet uit Nederland he...quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ben jij Duits of wat is het? Je praatte altijd heel slecht Nederlands
En ik vind dat hij het nog redelijk goed doet ook![]()
gejankzakquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:32 schreef Mazikeen het volgende:
Altijd gezeik om die kutpunten![]()
![]()
Nou ja het benoemen van users die extra veel om punten geven en waarschijnlijk extra vaak in de problemen komen kan toch leiden tot weer gedoe. Beter gewoon dat soort dingen achterwege laten voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is dit in hemelsnaam provoceren![]()
Correctie.... 3quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Er is maar één die het wel boeit![]()
Ja dat vraag ik dus soort van..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij komt niet uit Nederland he...
En ik vind dat hij het nog redelijk goed doet ook![]()
Tja sommigequote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is dit in hemelsnaam provoceren![]()
![]()
Negeer dat belerende betweterige stuk vretenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is dit in hemelsnaam provocerenUw ADH vitamine Worst
Ja tochquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Negeer dat belerende betweterige stuk vreten![]()
![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Nou nouquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Negeer dat belerende betweterige stuk vreten![]()
Hahahshaquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is meer het Dotteketopicspel geworden
@Dotteke
Nieuwe naam!Trust nobody![]()
Als maar gezellig is, fuck die puntenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is meer het Dotteketopicspel geworden![]()
![]()
Kan wel hoop inquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dat is wat jij gaat doen![]()
![]()
Precies, gewoon lekker posten en zoquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Als maar gezellig is, fuck die punten
"Omae wa mou shindeiru."
Ben je daarom nummer 11?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Als maar gezellig is, fuck die punten![]()
Of zoals mario het zo mooi verwoordt: schuif die maar waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Als maar gezellig is, fuck die puntenUw ADH vitamine Worst
Dan moet je niet op een scherm kijken of analoog dts'enquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om te slapen![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Zowaarquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om te slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leuk..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahsha
@:Dotteke
Nieuwe naam!![]()
Ik ga ook zo eens naar bed denk ik."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ze speelt niet voor de punten hoor. Dat zijn mario, username en mikeyquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is meer het Dotteketopicspel geworden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 22:47:08 ]![]()
Nog vrij morgenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga ook zo eens naar bed denk ik.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga ook zo eens naar bed denk ik.Jij bent wispelturiger dan mijn exenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker posten en zo![]()
Ik hoef niet naar Rotterdam morgenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
En jij..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze speelt niet voor de punten hoor. Dat zijn mario, username en mario![]()
Nee leg foon zo weg..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet je niet op een scherm kijken of analoog dts'enTrust nobody![]()
Klopt, ze wil niet winnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze speelt niet voor de punten hoor. Dat zijn mario, username en mario![]()
![]()
En misschien moet jij je gewoon niet met mij bemoeien en je bek houden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:46 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent wispelturiger dan mijn exen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Je staat nummer 15, je bent hier vaak genoeg wel niet waar, niet dat dat erg is, maar ga het niet zo ontkennenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag niet geweest hier![]()
![]()
DaDan heb je nog behoorlijk wat bolkjes in te halen!quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag niet geweest hierOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oeeh stoerquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En misschien moet jij je gewoon niet met mij bemoeien en je bek houden.![]()
Ik heb 510 postsquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:48 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Je staat nummer 15, je bent hier vaak genoeg wel niet waar, niet dat dat erg is, maar ga het niet zo ontkennendie punten komen gewoon aanwaaien. Ik bolk regelmatig mijzelf.
![]()
Misschien eens wat TR's gaan zetten."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
En waar zeg ik dat??quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:51 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die zegt dat anderen hun bek moeten houden
En misschien moet jij je gewoon niet met mij bemoeien en je bek houden.
Nu wel ja...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 22:52:28 ]![]()
Misschien gewoon normaal doen? In plaats van te denken dat wat je zegt normaal isquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien eens wat TR's gaan zetten.![]()
Je lokt het wel uit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:51 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die zegt dat anderen hun bek moeten houden![]()
Ik weet wie het zegtquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahsha
@:Dotteke
Nieuwe naam!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dann gaat op slotquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien eens wat TR's gaan zetten.![]()
Wat ik normaal vind bepaal ik zelf wel. Jouw gedrag hier stoot iedereen tegen de borst. En ik zeg er wat van. Dus kruip niet in die slachtofferrol, want dat ben je niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:52 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Misschien gewoon normaal doen? In plaats van te denken dat wat je zegt normaal is"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jij kan ook gewoon normaal.doenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:52 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Misschien gewoon normaal doen? In plaats van te denken dat wat je zegt normaal is
Je komt altijd het topic binnenvallen met gezeik![]()
Dat is niet eens zo heel slecht.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik normaal vind bepaal ik zelf wel. Jouw gedrag hier stoot iedereen tegen de borst. En ik zeg er wat van. Dus kruip niet in die slachtofferrol, want dat ben je niet.![]()
Waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon normaal.doen
Je komt altijd het topic binnenvallen met gezeik![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo heel slecht.GMTAquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Negeer hem gewoon, tis een sociopaat.. Snappen jullie dat eens!quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat??
En misschien moet jij je gewoon niet met mij bemoeien en je bek houden.
Nu wel ja...![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo heel slecht.![]()
![]()
Vort slapen jijquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond t grappig. Dotteke topic spel![]()
En nu ga ik slapen![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik heb nog extra functies.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon, tis een sociopaat.. Snappen jullie dat eens!
En done."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Je bent continue aan het uitlokken. Doe gewoon normaal en post gezellig mee.quote:
Ga vooral niet mensen beschuldigen van dingen...
Doeiquote:
JA IK BEN ER KLAAR MEE!!!
kut kloontjes...
Adios
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 22:55:50 ]![]()
Gaat weer lekker hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je bent continue aan het uitlokken. Doe gewoon normaal en post gezellig mee.
Doei
[..]
kut kloontjes...
Adios![]()
Het weer gaat lekker hier jaquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond t grappig. Dotteke topic spel![]()
En nu ga ik slapen
Slaap wel.![]()
Nu heeft hij zijn zin maz, blijf gewoon joh.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je bent continue aan het uitlokken. Doe gewoon normaal en post gezellig mee.
Doei
[..]
kut kloontjes...
Adios![]()
Ja ik krijg de hele tijd te horen dat ik het topic negatief binnenstorm, negatief bijdraag. Ik kan 5 keer dan vragen waar dat zo is maar niemand kan vertellen waar dat zo was. Is gewoon onderbuik gevoel, als het raar loopt is dat altijd omdat zij raar gaan doenquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 22:58:17 ]![]()
Ik heb er geen last meer vanquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja altijd als dat geval hier in topic komt.
"Omae wa mou shindeiru."
Nee mweehhh. Heel de dag niet geweest bijna. En dan beschuldig worden voor iets door een kutkloon.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Nu heeft hij zijn zin maz, blijf gewoon joh.
Geen zin in![]()
![]()
Wat ik zei had geen betrekking op jou..Maar dat was wel duidelijk lijkt mij, maar oke..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee mweehhh. Heel de dag niet geweest bijna. En dan beschuldig worden voor iets door een kutkloon.
Geen zin in![]()
Hier nog steeds regen en onweerquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer gaat lekker hier jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een andere vraag: hoezo konden de mannen in de jaren 80 zo hoog zingen?Trotste mama van Ambar
Toen hadden ze hun ballen nog.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Een andere vraag: hoezo konden de mannen in de jaren 80 zo hoog zingen?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Negeren is de beste methode. Gewoon gezellig door posten. 😘quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja altijd als dat geval hier in topic komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verhip het regent hier ook. Ik zit met koptelefoon opTrotste mama van Ambar
Hier is het nu droger.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er geen last meer vanDit soort reacties van jou zijn toch gewoon ongepast? Wat heb ik daarvoor verkeerd gedaan in jouw ogen?quote:![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Negeren is de beste methode. Gewoon gezellig door posten. 😘
"Omae wa mou shindeiru."
Geblokkeerd zeker? Goed plan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er geen last meer van
Maar als iemand die kloon quote dan zie je het als nog![]()
![]()
Mooi verhaal wel. Ik moest een traantje latenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:57 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja ik krijg de hele tijd te horen dat ik het topic negatief binnenstorm, negatief bijdraag. Ik kan 5 keer dan vragen waar dat zo is maar niemand kan vertellen waar dat zo was. Is gewoon onderbuik gevoel, als het raar loopt is dat altijd omdat zij raar gaan doen![]()
![]()
got me feelin
It Never was part of me
You got me reelin
Right into the heart of me
Don t keep me waitin
Cos I need your body tonight
I got me thinkin
My life it was endin
And when I was sinkin
I found me a friend and now
You got me singin
I need you inside me tonight - oh
When I think of you
I feel like flyin
Like a dream come true
Bad times are dying
When I think of you
I need your body tonightdat ik hier naar mocht luisteren toen ik jong was
Trotste mama van Ambar
weet je nog die strakke broeken?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Een andere vraag: hoezo konden de mannen in de jaren 80 zo hoog zingen?![]()
![]()
Ik bij de zelfscan bij controle maar er is geen medewerker in de buurtquote:Uw ADH vitamine Worst
Koelt het lekker af kan je alles dicht houden omdat het binnen regentquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het nu droger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent een moderator, wat heb ik verkeerd gedaan dat je dit zegt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Negeren is de beste methode. Gewoon gezellig door posten. 😘![]()
Overhangende balkonsquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koelt het lekker af kan je alles dicht houden omdat het binnen regent
Trotste mama van Ambar
En users negeren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Negeren is de beste methode. Gewoon gezellig door posten. 😘![]()
Geen last vanquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geblokkeerd zeker? Goed plan.
Maar als iemand die kloon quote dan zie je het als nog
"Omae wa mou shindeiru."
Als het binnen regent zou ik best raar staan te kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koelt het lekker af kan je alles dicht houden omdat het binnen regent
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: