Ja, wel op tijd naar bed gaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist dat je dat ging zeggen
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:37 schreef Rob het volgende:
[..]
niet naar een beeldscherm kijken dus..
op de tast DTSen
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoor
ALs je zo moe bent en koppijn hebt wel zo verstandig. Van mij mag ze d hele nacht op blijven was een goed bedoeld adviesquote:
en die sturen een telex retour... de gaatjes stroken zijn tastbaarquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoor
Alleen dotteke en ply weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Rob het volgende:
[..]
en die sturen een telex retour... de gaatjes stroken zijn tastbaar
O jee Heerquote:
Doe maar wild. Haren los en dansen maarquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een gin tonicje open trekken
ja want die zijn oudquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen dotteke en ply weten waar je het over hebt
Proostquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een gin tonicje open trekken
Ik maak hier maar mijn lijflied van denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Let's dance to Joy Division and celebrate the irony
Everything is going wrong, but we're so happy
Let's dance to Joy Division and raise our glass to the ceiling
'Cause this could all go so wrong, but we're so happy
Yeah, we're so happy
quote:
Het is een erg catchy nummer van de wombats. Wel oudquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak hier maar mijn lijflied van denk ik
Klobquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |