Lekker op tijd je bed in dan een keer?quote:
ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker op tijd je bed in dan een keer?
Ligt er maar net aan wat je 'op tijd' noemt :"Pquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist dat je dat ging zeggen
Ja als je zo moe bent en nu ook zegt hoofdpijn te hebben dan toch lekken in bed gaan liggen en je rust pakkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ben ook geen ster in het foto's posten via forumquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aww snap ik wel hoor
wel jammer, was heel benieuwd!
`Moet je ook niet doe hoor of alleen van de achterkantquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ben ook geen ster in het foto's posten via forum
Kan opzich wel hoor, maar weet me god niet hoe dat ook werktquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Moet je ook niet doe hoor of alleen van de achterkant
Dan ook moet je voorzichtig zijn want ze kunnen alles doorsturen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kan opzich wel hoor, maar weet me god niet hoe dat ook werkt.. en ja miss beter pirve
bachata man!quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Paar uurtjes dansen en dat is ook zo over. Tango of salsa?
Mag wel in DM hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ben ook geen ster in het foto's posten via forum
Ja, wel op tijd naar bed gaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:37 schreef Rob het volgende:
[..]
niet naar een beeldscherm kijken dus..
op de tast DTSen
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoor
ALs je zo moe bent en koppijn hebt wel zo verstandig. Van mij mag ze d hele nacht op blijven was een goed bedoeld adviesquote:
en die sturen een telex retour... de gaatjes stroken zijn tastbaarquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een fax sturen naar DTS hoofdpostkantoor
Alleen dotteke en ply weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Rob het volgende:
[..]
en die sturen een telex retour... de gaatjes stroken zijn tastbaar
O jee Heerquote:
Doe maar wild. Haren los en dansen maarquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een gin tonicje open trekken
ja want die zijn oudquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen dotteke en ply weten waar je het over hebt
Proostquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een gin tonicje open trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |