SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
En nog verderquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Je bent er ook niet veelquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik was er niet vannacht dus ook geen idee wie er allemaal warenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was de hele nacht ,het was niks
te maken
ik word nog meer spelers einladenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben vannacht ook hierquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was de hele nacht ,het was niks
te maken
ik word nog meer spelers einladen![]()
Dat wil je elke keerquote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wil je elke keer![]()
![]()
Jij over elke vrouwelijke fok userquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wil je elke keer
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paul?quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij over elke vrouwelijke fok user![]()
Dromen mag...quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij over elke vrouwelijke fok user![]()
Ja wie nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wil je elke keer![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weer zo harde?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook in het echte leven, maar dit is FOK!![]()
Hey Bondagequote:
Alleen als dat afgesproken is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij knopt ze allemaal aan elkaar![]()
![]()
Nog een poging
Helleu D&H&H
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Niet vrijwillig geeft zo’n gedoe hčquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen als dat afgesproken is natuurlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat het niet eens omquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet vrijwillig geeft zo’n gedoe hčDoe het alleen met mensen die het ook echt willen en het liefst zelf met de vraag bij mij komen.
![]()
Bondagequote:Op dinsdag 12 september 2023 19:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat het niet eens omDoe het alleen met mensen die het ook echt willen en het liefst zelf met de vraag bij mij komen.
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Lekker ijs!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Een .357?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:07 schreef bondage het volgende:
Goed idee, ik ga een magnum uit de vriezer halen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Puur?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:07 schreef bondage het volgende:
Goed idee, ik ga een magnum uit de vriezer halen![]()
Puur is beter iddquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, puur vind ik lekker. Melk lust ik wel maar niet favoriet.![]()
![]()
Topconditie heeft zequote:Ben je nou met hem aan het flirtenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Njommmmmquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:07 schreef bondage het volgende:
Goed idee, ik ga een magnum uit de vriezer halen
Dat zei je tegen stig ook alquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Topconditie heeft ze
[..]
Ben je nou met hem aan het flirten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, niet dat ik weet!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
`Heb ook altijd puur. Maar… kreeg vorige week een reep 100% puur dat was due niet lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, puur vind ik lekker. Melk lust ik wel maar niet favoriet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
100%?
"Omae wa mou shindeiru."
Coke?iequote:Op dinsdag 12 september 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
Ik heb volgens mij nog cookie dough ijs![]()
Bolk, maar dan in L33t-taalquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zou graag reageren maar geen idee wat daar staat![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zou graag reageren maar geen idee wat daar staatquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 19:44:40 ]![]()
https://www.wikihow.com/Read-and-Write-in-1337quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet niet wat L33t-taal is![]()
Hey HCquote:
†:-:/\/\/|< `/[]|_|quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
https://www.wikihow.com/Read-and-Write-in-1337Trust nobody![]()
Beetje de dag doorgekomen met je vermoeidheid?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
net als gisterenquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje de dag doorgekomen met je vermoeidheid?
ik heb een AAAAAAAN-stand, dan stort ik gewoon pas later in
heel efficiënt
dus voel me nog prima
Trust nobody![]()
Dan heb je niet goed genoeg gezopen door de dag heenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Moet je drinken!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Waarom laat je het dan zover komen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
net als gisteren
ik heb een AAAAAAAN-stand, dan stort ik gewoon pas later in
heel efficiënt
dus voel me nog primaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Don't stop, never give up
Hold your head high and reach the top
Let the world see what you have got
Bring it all back to youTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goede vraag dit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan zover komen?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Morgen, maar heb een onderzoek afm moeten zeggen omdat ik te veel hoest en te benauwd ben. `moest wel eerste en coornatest doen voor ik naar het ziekenhuis ga, dus een gedaan en die was negatief gelukkigquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
hoe gaat het met jou Dot? Nog nieuws vd onderzoeken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
gelukkig geen corona!quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen, maar heb een onderzoek afvoeren zeggen omdat ik te veel hoest en te benauwd ben. `moest wel eerste en coornatest doen voor ik naar het ziekenhuis ga, dus een gedaan en die was negatief gelukkig
succes alvast met het onderzoek morgenTrust nobody![]()
O jee dat beloofd wat voor morgen ``zo maar snel een lekkere warme douche nemen danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I believe in Bolking the F'ing Living F out of you
Romantischquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
I believe in Bolking the F'ing Living F out of you![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Is wel heel anders dan de muziek die hij met Simon maaktequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zolang er maar eenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
I believe in Bolking the F'ing Living F out of youachter staat
Trust nobody![]()
Dan is het zeer lievevolquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zolang er maar eenachter staat
![]()
ik vind t leuk!quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel heel anders dan de muziek die hij met Simon maakte
Trust nobody![]()
Die ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zolang er maar eenachter staat
"Omae wa mou shindeiru."
Zet er dan ook meteen eenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden.achter
![]()
Ik heb ze wel vaker nummers in het ENgels horen zingen meestal van iemand anders. Ze zijn niet slecht.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu zingt ie alleen, nieuwe carrieremovequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze wel vaker nummers in het ENgels horen zingen meestal van iemand anders. Ze zijn niet slecht.
vidn het echt heel leuk nummerTrust nobody![]()
Ja weet dat hij solo is gegaan, hopelijk voor hem slaat het aan bij de mensen\Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Why thank you.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Sexbomb, sexbomb, you're my sexbomb"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Oh, I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah, I wanna dance with somebody
With somebody who loves me
Trotste mama van Ambar
Dansles niets voor jou
Gek zegt ze tegen mij
Nee nee. Dan had er wel gestaan: ik dans thuis wel, gek.quote:
Trotste mama van Ambar
Het komt hier met bakken de lucht uit zeg, al een half uur Jammer koelt het af moet je de ramen dicht doen omdat het anders binnen regent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Het komt hier met bakken de lucht uit zeg, al een half uur Jammer koelt het af moet je de ramen dicht doen omdat het anders binnen regent.![]()
![]()
Altijd willen doen, is er nooit van gekomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trekt net langs de Veluwe heen zie ik.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Het komt hier met bakken de lucht uit zeg, al een half uur Jammer koelt het af moet je de ramen dicht doen omdat het anders binnen regent.Trotste mama van Ambar
Stond op al die tenen iedere keer bij die vrouwenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd willen doen, is er nooit van gekomen![]()
![]()
![]()
Best leuk hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Stond op al die tenen iedere keer bij die vrouwen![]()
Om de basis te kennenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1 2 chachachaquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best leuk hoor
Om de basis te kennen
Trust nobody![]()
Even wachten tot de b ui over is en dan lekker alles weer openquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trekt net langs de Veluwe heen zie ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote maat schoenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Stond op al die tenen iedere keer bij die vrouwen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen brons zilver of goud behaalt ?los dansen ging mij beter af
![]()
![]()
Ik denk @SwJ binnenkort met een 12e gebod komt: geen songteksten plaatsen
It's going down, I'm yelling TIMBERTrotste mama van Ambar
Ik welquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
damn dat heb ik nooit geleerd![]()
Verplicht een jaar op vrijdagavond naar de dansschool
Ik kan het wel op bruiloften geleerd. Mocht altijd graag dansenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
damn dat heb ik nooit geleerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
you better movequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk @:swj binnenkort met een 12e gebod komt: geen songteksten plaatsen
It's going down, I'm yelling TIMBER
Trust nobody![]()
awwwquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Verplicht een jaar op vrijdagavond naar de dansschool
ga je dan nu nog weleens dansen met je man?Trust nobody![]()
OP een bruiloft zat ik bijna nooit op de stoel , altijd dansenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stijldansen op bruiloften, doet iemand dat nog?Trotste mama van Ambar
Nee want die kan niet dansenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
awww
ga je dan nu nog weleens dansen met je man?
neequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Stijldansen op bruiloften, doet iemand dat nog?Trust nobody![]()
Mooi om te zien welquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Stijldansen op bruiloften, doet iemand dat nog?![]()
Vroeger had je van die recepties met een slechte coverband en dan werd er dus netjes stijlgedanst.Trotste mama van Ambar
En toen ik een klein meisje was mocht ik dan op de schoenen van mijn vader staan en gingen we dansenTrotste mama van Ambar
Ik heb het nu over mijn jonge jaren nu heb je tegenwoordig DJs die draaien op een bruiloftquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Stijldansen op bruiloften, doet iemand dat nog?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En toen ik een klein meisje was mocht ik dan op de schoenen van mijn vader staan en gingen we dansen![]()
![]()
Trust nobody![]()
Dansles is er nog steeds toch?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
misschien kunnen we het weer terugbrengen
ik wil dat wel leren...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oke. Mijn vader heeft nog heel lang op dansles gezeten, vroeger heel wat bekers gewonnen met wedstrijd dansen, toen hij wat ouder werd (70) is hij weer op dansles gegaan gewoon om te dansenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja wel
niet meer zo gewoon als vroegerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger wel eens gedaan. Moest ik doenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Had je die net ook al nietquote:
Ze is gewoon in haar sas met het nummerquote:Trotste mama van Ambar
ach wat schattigquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Mijn vader heeft nog heel lang op dansles gezeten, vroeger heel wat bekers gewonnen met wedstrijd dansen, toen hij wat ouder werd (70) is hij weer op dansles gegaan gewoon om te dansen![]()
Trust nobody![]()
`Hij kom dansen tot het allerlaatst\`quote:
Op zijn crematie kwam er bij de muziek die gedraaid werd ook een stel dansenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vind jive het mooist om te zienquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Mijn vader heeft nog heel lang op dansles gezeten, vroeger heel wat bekers gewonnen met wedstrijd dansen, toen hij wat ouder werd (70) is hij weer op dansles gegaan gewoon om te dansen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Hij kom dansen tot het allerlaatst\`
Op zijn crematie kwam er bij de muziek die gedraaid werd ook een stel dansen
Trust nobody![]()
leuk!quote:
wel topconditie voor nodig, ze staan eignelijk de hele tijd te springen...Trust nobody![]()
Laatst had iemand zijn scooter met aanraak alarm onder de eik gezetDe boom laat een paar eikels vallen per dag, dus dat alarm ging een paar keer per dag af. Erg gezellig
Trotste mama van Ambar
Je hebt dmquote:
Zeker topconditie, denk dat ik na een minuut al een fietspomp nodig hebquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
leuk!
wel topconditie voor nodig, ze staan eignelijk de hele tijd te springen...![]()
![]()
Knap he. Vind het ook altijd mooi om tv naar te kijken. ``op `you tube staan heel veel hele goede dansers heb wel eens met een open mond zitten kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker danquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst had iemand zijn scooter met aanraak alarm onder de eik gezetDe boom laat een paar eikels vallen per dag, dus dat alarm ging een paar keer per dag af. Erg gezellig
Ben veel te bang voor Jippiequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gaan jullie op een dansdate?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe de grijze dans!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Je moet wel conditie hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker topconditie, denk dat ik na een minuut al een fietspomp nodig heb
Zo het dondert hier lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb jullie net ook allemaal DM gestuurd
Bij jou wel jaquote:
"Omae wa mou shindeiru."
LEUGENSquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb jullie net ook allemaal DM gestuurd
"Omae wa mou shindeiru."
awww dat vind ik ecgt heeeeel schattigquote:Trust nobody![]()
Hier wat spetters.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
awww dat vind ik ecgt heeeeel schattig![]()
![]()
Nietusquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb jullie net ook allemaal DM gestuurdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, ik heb geleerd dat ik niet mag liegenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
neenee
het goede antwoord is:
ik zag het te laat maar komt goed
"Omae wa mou shindeiru."
Nick Schilder op Armadaquote:
Uw ADH vitamine Worst
Liefquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dm je wel
Dan krijg je echt een dm
"Omae wa mou shindeiru."
En weer een knal en net flinke plensbuien heb nu net een raam weer een stukje openkunnen doen en ik ruik de frisse lucht en voel de koelte heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
neenee
het goede antwoord is:
ik zag het te laat maar komt goed
Straks gaan een van de trance producers deze track remixen, krijg je Nick Schilder op ASOTUw ADH vitamine Worst
Plaag me niet zoquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weer een knal en net flinke plensbuien heb nu net een raam weer een stukje openkunnen doen en ik ruik de frisse lucht en voel de koelte heerlijk
"Omae wa mou shindeiru."
En doen hequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dm je wel
Dan krijg je echt een dm![]()
![]()
![]()
Ik heb echt met verbazing zitten luisterenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
Straks gaan een van de trance producers deze track remixen, krijg je Nick Schilder op ASOT
Dat het nick schilder wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
A gossiequote:stoute Dot
Als ze er daar al niet dagelijks 450 van binnen krijgtquote:![]()
Armin had ooit eentje van Kensington geremixed en toen hoorde je het regelmatig op zijn sets en op ASOT, de horror was die periode.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb echt met verbazing zitten luisteren
Dat het nick schilder wasUw ADH vitamine Worst
i vond het een lekker nummerquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb echt met verbazing zitten luisteren
Dat het nick schilder was
en toen hoorde ik pas dat het nick schilder wasTrust nobody![]()
En die was zeker 4 keer zo groot als die van jouquote:![]()
Als je geen dick heet, moet je ook geen pick versturen. maar das logschOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
ey!quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die was zeker 4 keer zo groot als die van jou
Trust nobody![]()
Pics or the dick didn't happenquote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Een pick is een tandenstokerquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Als je geen dick heet, moet je ook geen pick versturen. maar das logschThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die moet je dan ook alleen versturen als je dick heetquote:
It didn’tquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pics or the dick didn't happen
Op een onverwacht moment!quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als je dat echt had gedaan was het zoveel stoerder
en de rest: lief![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: