O oke. Mijn vader heeft nog heel lang op dansles gezeten, vroeger heel wat bekers gewonnen met wedstrijd dansen, toen hij wat ouder werd (70) is hij weer op dansles gegaan gewoon om te dansenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja wel
niet meer zo gewoon als vroeger
Vroeger wel eens gedaan. Moest ik doenquote:
Had je die net ook al nietquote:
Ze is gewoon in haar sas met het nummerquote:
ach wat schattigquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Mijn vader heeft nog heel lang op dansles gezeten, vroeger heel wat bekers gewonnen met wedstrijd dansen, toen hij wat ouder werd (70) is hij weer op dansles gegaan gewoon om te dansen
`Hij kom dansen tot het allerlaatst\`quote:
vind jive het mooist om te zienquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Mijn vader heeft nog heel lang op dansles gezeten, vroeger heel wat bekers gewonnen met wedstrijd dansen, toen hij wat ouder werd (70) is hij weer op dansles gegaan gewoon om te dansen
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Hij kom dansen tot het allerlaatst\`
Op zijn crematie kwam er bij de muziek die gedraaid werd ook een stel dansen
leuk!quote:
Je hebt dmquote:
Zeker topconditie, denk dat ik na een minuut al een fietspomp nodig hebquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
leuk!
wel topconditie voor nodig, ze staan eignelijk de hele tijd te springen...
Knap he. Vind het ook altijd mooi om tv naar te kijken. ``op `you tube staan heel veel hele goede dansers heb wel eens met een open mond zitten kijkenquote:
O lekker danquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst had iemand zijn scooter met aanraak alarm onder de eik gezetDe boom laat een paar eikels vallen per dag, dus dat alarm ging een paar keer per dag af. Erg gezellig
Ben veel te bang voor Jippiequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gaan jullie op een dansdate?
Doe de grijze dans!quote:
Je moet wel conditie hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker topconditie, denk dat ik na een minuut al een fietspomp nodig heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |