Goede vraag dit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan zover komen?
Morgen, maar heb een onderzoek afm moeten zeggen omdat ik te veel hoest en te benauwd ben. `moest wel eerste en coornatest doen voor ik naar het ziekenhuis ga, dus een gedaan en die was negatief gelukkigquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
hoe gaat het met jou Dot? Nog nieuws vd onderzoeken?
quote:
gelukkig geen corona!quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen, maar heb een onderzoek afvoeren zeggen omdat ik te veel hoest en te benauwd ben. `moest wel eerste en coornatest doen voor ik naar het ziekenhuis ga, dus een gedaan en die was negatief gelukkig
O jee dat beloofd wat voor morgen ``zo maar snel een lekkere warme douche nemen danquote:
Romantischquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
I believe in Bolking the F'ing Living F out of you
Is wel heel anders dan de muziek die hij met Simon maaktequote:
zolang er maar eenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
I believe in Bolking the F'ing Living F out of you
Dan is het zeer lievevolquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zolang er maar eenachter staat
ik vind t leuk!quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel heel anders dan de muziek die hij met Simon maakte
Die ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zolang er maar eenachter staat
Zet er dan ook meteen eenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden.
Ik heb ze wel vaker nummers in het ENgels horen zingen meestal van iemand anders. Ze zijn niet slecht.quote:
nu zingt ie alleen, nieuwe carrieremovequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze wel vaker nummers in het ENgels horen zingen meestal van iemand anders. Ze zijn niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |