Goede vraag dit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan zover komen?
Morgen, maar heb een onderzoek afm moeten zeggen omdat ik te veel hoest en te benauwd ben. `moest wel eerste en coornatest doen voor ik naar het ziekenhuis ga, dus een gedaan en die was negatief gelukkigquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
hoe gaat het met jou Dot? Nog nieuws vd onderzoeken?
quote:
gelukkig geen corona!quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen, maar heb een onderzoek afvoeren zeggen omdat ik te veel hoest en te benauwd ben. `moest wel eerste en coornatest doen voor ik naar het ziekenhuis ga, dus een gedaan en die was negatief gelukkig
O jee dat beloofd wat voor morgen ``zo maar snel een lekkere warme douche nemen danquote:
Romantischquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
I believe in Bolking the F'ing Living F out of you
Is wel heel anders dan de muziek die hij met Simon maaktequote:
zolang er maar eenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
I believe in Bolking the F'ing Living F out of you
Dan is het zeer lievevolquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zolang er maar eenachter staat
ik vind t leuk!quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel heel anders dan de muziek die hij met Simon maakte
Die ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zolang er maar eenachter staat
Zet er dan ook meteen eenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden.
Ik heb ze wel vaker nummers in het ENgels horen zingen meestal van iemand anders. Ze zijn niet slecht.quote:
nu zingt ie alleen, nieuwe carrieremovequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze wel vaker nummers in het ENgels horen zingen meestal van iemand anders. Ze zijn niet slecht.
Why thank you.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Sexbomb, sexbomb, you're my sexbomb
Nee nee. Dan had er wel gestaan: ik dans thuis wel, gek.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Het komt hier met bakken de lucht uit zeg, al een half uur Jammer koelt het af moet je de ramen dicht doen omdat het anders binnen regent.
Altijd willen doen, is er nooit van gekomenquote:
Geen brons zilver of goud behaalt ?quote:
Trekt net langs de Veluwe heen zie ik.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Het komt hier met bakken de lucht uit zeg, al een half uur Jammer koelt het af moet je de ramen dicht doen omdat het anders binnen regent.
Stond op al die tenen iedere keer bij die vrouwenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd willen doen, is er nooit van gekomen
Best leuk hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Stond op al die tenen iedere keer bij die vrouwen![]()
1 2 chachachaquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best leuk hoor
Om de basis te kennen
Even wachten tot de b ui over is en dan lekker alles weer openquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trekt net langs de Veluwe heen zie ik.
Grote maat schoenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Stond op al die tenen iedere keer bij die vrouwen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen brons zilver of goud behaalt ?
Walsen is heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |