Je hebt dmquote:
Zeker topconditie, denk dat ik na een minuut al een fietspomp nodig hebquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
leuk!
wel topconditie voor nodig, ze staan eignelijk de hele tijd te springen...
Knap he. Vind het ook altijd mooi om tv naar te kijken. ``op `you tube staan heel veel hele goede dansers heb wel eens met een open mond zitten kijkenquote:
O lekker danquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst had iemand zijn scooter met aanraak alarm onder de eik gezetDe boom laat een paar eikels vallen per dag, dus dat alarm ging een paar keer per dag af. Erg gezellig
Ben veel te bang voor Jippiequote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gaan jullie op een dansdate?
Doe de grijze dans!quote:
Je moet wel conditie hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker topconditie, denk dat ik na een minuut al een fietspomp nodig heb
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb jullie net ook allemaal DM gestuurd
Bij jou wel jaquote:
LEUGENSquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
awww dat vind ik ecgt heeeeel schattigquote:
Hier wat spetters.quote:
Ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
awww dat vind ik ecgt heeeeel schattig
Nietusquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Nee, ik heb geleerd dat ik niet mag liegenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
neenee
het goede antwoord is:
ik zag het te laat maar komt goed
Nick Schilder op Armadaquote:
Ik dm je welquote:
Liefquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dm je wel
Dan krijg je echt een dm
En weer een knal en net flinke plensbuien heb nu net een raam weer een stukje openkunnen doen en ik ruik de frisse lucht en voel de koelte heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
neenee
het goede antwoord is:
ik zag het te laat maar komt goed
Plaag me niet zoquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weer een knal en net flinke plensbuien heb nu net een raam weer een stukje openkunnen doen en ik ruik de frisse lucht en voel de koelte heerlijk
En doen hequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dm je wel
Dan krijg je echt een dm
Ik heb echt met verbazing zitten luisterenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
Straks gaan een van de trance producers deze track remixen, krijg je Nick Schilder op ASOT
A gossiequote:
Als ze er daar al niet dagelijks 450 van binnen krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |