quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb jullie net ook allemaal DM gestuurd
Bij jou wel jaquote:
LEUGENSquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
awww dat vind ik ecgt heeeeel schattigquote:
Hier wat spetters.quote:
Ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
awww dat vind ik ecgt heeeeel schattig
Nietusquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Nee, ik heb geleerd dat ik niet mag liegenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
neenee
het goede antwoord is:
ik zag het te laat maar komt goed
Nick Schilder op Armadaquote:
Ik dm je welquote:
Liefquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dm je wel
Dan krijg je echt een dm
En weer een knal en net flinke plensbuien heb nu net een raam weer een stukje openkunnen doen en ik ruik de frisse lucht en voel de koelte heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
neenee
het goede antwoord is:
ik zag het te laat maar komt goed
Plaag me niet zoquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weer een knal en net flinke plensbuien heb nu net een raam weer een stukje openkunnen doen en ik ruik de frisse lucht en voel de koelte heerlijk
En doen hequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dm je wel
Dan krijg je echt een dm
Ik heb echt met verbazing zitten luisterenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
Straks gaan een van de trance producers deze track remixen, krijg je Nick Schilder op ASOT
A gossiequote:
Als ze er daar al niet dagelijks 450 van binnen krijgtquote:
Armin had ooit eentje van Kensington geremixed en toen hoorde je het regelmatig op zijn sets en op ASOT, de horror was die periode.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb echt met verbazing zitten luisteren
Dat het nick schilder was
i vond het een lekker nummerquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb echt met verbazing zitten luisteren
Dat het nick schilder was
Pic or it didn’t happenquote:
En die was zeker 4 keer zo groot als die van jouquote:
quote:
ey!quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die was zeker 4 keer zo groot als die van jou![]()
Pics or the dick didn't happenquote:
Een pick is een tandenstokerquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Als je geen dick heet, moet je ook geen pick versturen. maar das logsch
Die moet je dan ook alleen versturen als je dick heetquote:
It didn’tquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pics or the dick didn't happen
Op een onverwacht moment!quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als je dat echt had gedaan was het zoveel stoerder
en de rest: lief![]()
Dat hebben we vanmiddag al gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |