Ik maak hier maar mijn lijflied van denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Let's dance to Joy Division and celebrate the irony
Everything is going wrong, but we're so happy
Let's dance to Joy Division and raise our glass to the ceiling
'Cause this could all go so wrong, but we're so happy
Yeah, we're so happy
quote:
Het is een erg catchy nummer van de wombats. Wel oudquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak hier maar mijn lijflied van denk ik
Klobquote:
We zijn ondertussen oud dus het magquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een erg catchy nummer van de wombats. Wel oud
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zijn ondertussen oud dus het mag
quote:
Mickey that is so not right!quote:
Mazibolkquote:
Niet normaal.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:32 schreef Mazikeen het volgende:
Over kapen nooit gezeur toch?
Altijd gezeik om die kutpunten
Ik heb vandaag nog een heel catchy nummer geplaatst die heel oud isquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een erg catchy nummer van de wombats. Wel oud
Laten we niet gaan provoceren, ik sta trouwens 40ste nu zie ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
Voor sommige ja
@:mario390 bijvoorbeeld. En username en mikey
Nou gefeliciteerd hoor. Wil je mijn punten ook?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:34 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Laten we niet gaan provoceren, ik sta trouwens 40ste nu zie ik![]()
Marioquote:
Ja ik je jouw punten ook..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd hoor. Ik je mijn punten ook?
Hoe is dit in hemelsnaam provocerenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:34 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Laten we niet gaan provoceren, ik sta trouwens 40ste nu zie ik![]()
Hij komt niet uit Nederland he...quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ben jij Duits of wat is het? Je praatte altijd heel slecht Nederlands
gejankzakquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:32 schreef Mazikeen het volgende:
Over kapen nooit gezeur toch?
Altijd gezeik om die kutpunten
Nou ja het benoemen van users die extra veel om punten geven en waarschijnlijk extra vaak in de problemen komen kan toch leiden tot weer gedoe. Beter gewoon dat soort dingen achterwege laten voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is dit in hemelsnaam provoceren
Correctie.... 3quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Er is maar één die het wel boeit
Ja dat vraag ik dus soort van..quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij komt niet uit Nederland he...
En ik vind dat hij het nog redelijk goed doet ook
Tja sommigequote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Negeer dat belerende betweterige stuk vretenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |