Waarom zeg je dat dan niet tegen iedereen elke keer als iemand zich stoort?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. Iedereen moet iedereen waar hij of zij zich aan stoort lekker negeren en elkaar met rust laten
Heeeey Oldtimerquote:
Dat zeg ik zo vaak. Nu ook tegen jou. Als je je stoort aan mensen gewoon negeren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet tegen iedereen elke keer als iemand zich stoort?
Laat maar gaan dot, hij jaagt jou ook op de kast met zijn zieke geest, gewoon eng gefrustreerd ventjequote:Op dinsdag 12 september 2023 23:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak. Nu ook tegen jou. Als je je stoort aan mensen gewoon negeren.
Nee hier kom je niet op deze manier mee weg, wat je nu zegt is gewoon niet waar. De hele toon van het bericht was al voldoende, maar als je echt gaat stellen dat mensen anderen maar moeten negeren vanwege niks dan is dat juist nog een stuk ergerquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak. Nu ook tegen jou. Als je je stoort aan mensen gewoon negeren.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Laat maar gaan dot, hij jaagt jou ook op de kast met zijn zieke geest, gewoon eng gefrustreerd ventje
@Dotteke dat mag hij dus wel zeggen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Laat maar gaan dot, hij jaagt jou ook op de kast met zijn zieke geest, gewoon eng gefrustreerd ventje
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nee hier kom je niet op deze manier mee weg, wat je nu zegt is gewoon niet waar. De hele toon van het bericht was al voldoende, maar als je echt gaat stellen dat mensen anderen maar moeten negeren vanwege niks dan is dat juist nog een stuk erger
Negeren ben je wel goed in.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |