Ik reageerde stom? in de dm?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:58 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Stoer.. Ik weet niet wat je nu wil? Je reageerde stom, ik reageerde netjes, je mag daar melding van maken als je dat wil..
Oke nou ja, ik ben niet de slimstequote:Op woensdag 13 september 2023 00:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus jij vind kanker faken een leuke grap?
Echt jij bent echt niet goed in je bovenkamer he? Iq van een ficking borrelnoot heb je
Iedereen die zich niet aan de policy en eventuele aanvullende regels voor een forum/topic houd kan een reactie verwachten. Heeft niks met jou specifiek te maken.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:04 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel serieus. Moet ik aangepakt worden als ik over de scheef ga en gaan jullie tot die tijd iedereen maar een pardon geven die te erg reageert op mij of?
En wat zei ik dan? En nee dat hoef je hier niet te zeggen want dm's openbaren mag niet. Maar je weet zelf toch ook wel dat er niks aan de hand was. Terwijl je hier doet alsof ik je aanviel ofzo..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik reageerde stom? in de dm?
Ik zei alleen dat je wel kan verwachten dat je nog vaak excuses zou moeten aanbieden.
Met 1 letter die miste, en de afkorting "wrs" die jij - waarschijnlijk- niet begreep.
En dat 'eiste' je dat ik mn tekst zou herschrijven zodat jij erop kon reageren.
Echt. How Come.
Nee dat blijkt.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:06 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Oke nou ja, ik ben niet de slimste
Nou ja dan ervaar ik liever die reacties van moderator's/Fa's dan dat jullie users maar alles laten zeggen onder het mom dat het mag ofzo..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen die zich niet aan de policy en eventuele aanvullende regels voor een forum/topic houd kan een reactie verwachten. Heeft niks met jou specifiek te maken.
Ik ga ook niet de vloer met je aanvegenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had geen plannen om te exploderen overigens.
Ja anders is het niet meer stiekem.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen meestal pas na afloop
Trap er niet in!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik reageerde stom? in de dm?
Ik zei alleen dat je wel kan verwachten dat je nog vaak excuses zou moeten aanbieden.
Met 1 letter die miste, en de afkorting "wrs" die jij - waarschijnlijk- niet begreep.
En dat 'eiste' je dat ik mn tekst zou herschrijven zodat jij erop kon reageren.
Echt. How Come.
Als je graag volledige censuur wil kan ik andere landen dan Nederland aanradenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:08 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou ja dan ervaar ik liever die reacties van moderator's/Fa's dan dat jullie users maar alles laten zeggen onder het mom dat het mag ofzo..
Nou wat je hebt gezegd is niet banwaardig naar mijn idee dus als je een ban zou krijgen zou ik melden dat ik dat onterecht vindquote:Op woensdag 13 september 2023 00:10 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga slapen...
Tot morgen, of niet. Wie weet heb ik een ban. Maar kan dit soort dingen echt niet hebben
Kanker faken. Wat een tyfus mongool.
Trusten
Ja had al in onzin fb wat dingen geplaatstquote:Op woensdag 13 september 2023 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je graag volledige censuur wil kan ik andere landen dan Nederland aanraden
Plaats gewoon een TR als je het ergens niet mee eens bent, kan een ONZ mod daar eens naar kijken. Zelfs crew krijgt bans voor kutgedrag, dus tja.
Het antwoord is nee.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:12 schreef devzero het volgende:
Ik zit op pagina 11. Maar ik weet niet of ik wil terug lezen
De vraag stellen is hem beantwoorden meestalquote:Op woensdag 13 september 2023 00:12 schreef devzero het volgende:
Samenvatting, veel haat naar mij, ik reageer netjes naar hen, krijg nog meer haatquote:Op woensdag 13 september 2023 00:12 schreef devzero het volgende:
Knijnbolkquote:Op woensdag 13 september 2023 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden meestal
Oh shit, gemiste kans.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben ik wel even stil en kun jij punten pakken
Omdat je kanker hebt gefaketquote:Op woensdag 13 september 2023 00:13 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Samenvatting, veel haat naar mij, ik reageer netjes naar hen, krijg nog meer haat
Kan je me vergeven?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omdat je kanker hebt gefaket
Daarom die haat naar jou ja
Nee. Iemand die kanker faket kan ik never nooit niet vergevenn.quote:
Dan kan ik je vanaf nu negeren want met jou is dan toch nooit meer te pratenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee. Iemand die kanker faket kan ik never nooit niet vergeten.
Die iemand is het laagste van het laagste op deze aardbol
Daar moet een rookworst in!quote:
Van de hema?quote:
Goed plan. Of je kan ook gewoon wegblijven. Je bent hier namelijk niet echt gewenstquote:Op woensdag 13 september 2023 00:16 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dan kan ik je vanaf nu negeren want met jou is dan toch nooit meer te praten
Dat boeit mij niksquote:Op woensdag 13 september 2023 00:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je bent hier namelijk niet echt gewenst
dat heb ik niet metgekregtquote:Op woensdag 13 september 2023 00:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee. Iemand die kanker faket kan ik never nooit niet vergevenn.
Die iemand is het laagste van het laagste op deze aardbol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |