bben bang dat het nu niet meer kan. dat moet je vrijwel meteen doen - als ze in beeld staan.quote:
Zoals ik ernaar kijk wel ja. Ik leefde daarin in 1 dag. Jullie zitten meer dan een jaar erna nog geestelijk er schade van te hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Onze reacties zijn erger dan kanker faken???
OP dit soort momenten hou ik wel van marioquote:
Je kan ze terugkijken hoor en een screenshot maken en dat toesturenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
bben bang dat het nu niet meer kan. dat moet je vrijwel meteen doen - als ze in beeld staan.
Zit ook geen kwaad inquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef Mazikeen het volgende:
Op dit soort momenten hou ik wel van mario
Je kan de betreffende mod wel zeggen dat iemand je lastigvalt of aanvalt in dm.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
bben bang dat het nu niet meer kan. dat moet je vrijwel meteen doen - als ze in beeld staan.
Dm.fok.nlquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja misschien omdat sommige hun geliefde hebben verloren aan kanker???quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Zoals ik ernaar kijk wel ja. Ik leefde daarin in 1 dag. Jullie zitten meer dan een jaar erna nog geestelijk er schade van te hebben
Ja en die honderden dieren die wouden graag dood.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja misschien omdat sommige hun geliefde hebben verloren aan kanker???
Echt hoor...
Geen idee, wel noorderlicht.quote:
Je vergelijking slaat nergens op.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:01 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja en die honderden dieren die wouden graag dood.
Echt hoor...
Het noorderlichtbeleid?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:02 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat is het beleid met betrekking tot mij?
Die dieren gaan echt dood. Maar goed ik begrijp dat je niet echt begrijpt wat voor implicaties dat heeft.. Die dieren zijn geen mensen wat betreft intelligentie maar zijn zelfbewust om niet dood te willen gaan. Maar die worden zonder moeite afgeslacht. Maar een grap is veel erger natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2023 00:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat nergens op.
Jij faket kanker....
Wat hebben die dieren daar mee te maken?
Dus jij bent vegetariër?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:03 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Die dieren gaan echt dood. Maar goed ik begrijp dat je niet echt begrijpt wat voor implicaties dat heeft.. Die dieren zijn geen mensen wat betreft intelligentie maar zijn zelfbewust om niet dood te willen gaan. Maar die worden zonder moeite afgeslacht. Maar een grap is veel erger natuurlijk
Nou ja ik ben wel serieus. Moet ik aangepakt worden als ik over de scheef ga en gaan jullie tot die tijd iedereen maar een pardon geven die te erg reageert op mij of?quote:
Ja daarom hebben vrouwen een quotum nodig om in het management te zittenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:04 schreef Mazikeen het volgende:
Als ik de baas was van FOK dan had ik het wel geweten
Dus jij vind kanker faken een leuke grap?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:03 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Die dieren gaan echt dood. Maar goed ik begrijp dat je niet echt begrijpt wat voor implicaties dat heeft.. Die dieren zijn geen mensen wat betreft intelligentie maar zijn zelfbewust om niet dood te willen gaan. Maar die worden zonder moeite afgeslacht. Maar een grap is veel erger natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |