Ben bang dat het niet bij een paar uren blijft.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, morgen is dit weer paar uren gesloten. Gelukkig genoeg te doen morgen.
Zeg dat je bed stil moet zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was echt allang weggeweest.
Daarover gesproken: mijn bed roept
Doe volwassen en netjesquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je dat expliciet zeggen lamlul
Kom me niet vertellen wat ik moet doen of hoe ik me moet gedragen. Typisch jij weer met je vingertje wijzenquote:
Hahahahaaaaquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Doe normaal. Dot doet het niet voor de punten.
Ze kletst gewoon gezellig mee. Ze is er nou eenmaal vroeg. En als je vroeg bent krijg je punten...
Hou toch een keer op joh, jullie zijn echt een langspeelplaat die telkens maar hetzelfde typtquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:45 schreef Mazikeen het volgende:
Wtf waarom zit iemand die kanker faket nog op dit forum?? Die hoort toch een levenslange ban te hebben??
Echt hoor
Iemand die kanker faket....quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:43 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ik ga het nog 1 keer uitleggen. Iemand maakt een grapje. Of iemand laat honderden dieren in hun leven lang lijden en koopt het vlees voor een euro goedkoper. Wie is slechter?
Oke geen eerlijk antwoord dus, ik begrijp wel waarom nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iemand die kanker faket....
Dan ben je echt een fucking debiel.
Echt al jouw posts zijn in de vorm van hoe we moeten gedragen en in belerende vorm.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:45 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Hou toch een keer op joh, jullie zijn echt een langspeelplaat die telkens maar hetzelfde typt
Nee... waarom fake je die shit? Wtf jonguh.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:46 schreef JeWa100 het volgende:
Nou kunnen jullie je ego nu even los laten van mij? Net doen alsof ik niet besta? Dank jullie wel
Ja niet heel raar toch gezien hoe jullie reageren dag na dag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt al jouw posts zijn in de vorm van hoe we moeten gedragen en in belerende vorm.
Ik was gewoon nieuwsgierig of mensen aan zouden geven me te gaan missen etc. Veel gaven dat wel aan trouwensquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee... waarom fake je die shit? Wtf jonguh.
En dan normaal doen tegen je?
Ja en waarom denk je dat we zo reageren?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:47 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja niet heel raar toch gezien hoe jullie reageren dag na dag?
Ja - ik ga je wens opvolgen, net doen alsof je niet bestaat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:46 schreef JeWa100 het volgende:
Nou kunnen jullie je ego nu even los laten van mij? Net doen alsof ik niet besta? Dank jullie wel
Waarom zo'n drang om andere mensen neer te halen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
Alles aan anderen verwijten zonder naar jezelf kijken, gooi jezelf weg ofzo
Ja dat heb je al gezegd, heel knap van je, laten we gewoon positief verder gaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en waarom denk je dat we zo reageren?
Zoveel mensen hebben iemand verloren aan kanker en jij faket die shit gwqoon..
Sorry maar dan ben je gewoon een fucking triest mannetje..
Bestond hij maar echt niet. Weer een probleem.minder op deze wereld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - ik ga je wens opvolgen, net doen alsof je niet bestaat.
Ik kan niet positief zijn over iemand die kanker faketquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja dat heb je al gezegd, heel knap van je, laten we gewoon positief verder gaan
Je moest eens weten wat ik naar me toe kreeg gister toen ik het waagde een dm naar hem te sturen (in 1e instantie om hem te waarschuwen ergens niet over te beginnen naar iemand anders).......quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
We zitten hier gewoon lekker te praten en dan komt er een of ander lamlul met doe dit die dat, gek he dat we je niet moeten
Zo, doodsverwensing, en je bent maar zo trots op hoe je bentquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bestond hij maar echt niet. Weer een probleem.minder op deze wereld.
Ja dankzij @JeWa100quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef aloa het volgende:
Ik gok dat dts morgen dicht is.
Het was ooit leuk
Doe met hem mee, gooi jezelf wegquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:49 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zo'n drang om andere mensen neer te halen?
Oke nou dan ben je negatief over mij maar dan kan je dat alsnog gewoon bij jezelf houden in plaats van maar dit topic / spel te verpesten door je haatquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan niet positief zijn over iemand die kanker faket
Nou zo erg is het nou ook weer niet. Het is maar een user op een forum.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bestond hij maar echt niet. Weer een probleem.minder op deze wereld.
Je overdrijft nu nogal en dat weet je zelf ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik naar me toe kreeg gister toen ik het waagde een dm naar hem te sturen (in 1e instantie om hem te waarschuwen ergens niet over te beginnen naar iemand anders).......
Over belerend gesproken.
Dacht dat ik erg was![]()
Kerstballen ook al. Vanmiddag bij de action.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:46 schreef Shii het volgende:
De pepernoten liggen weer in de winkel.
Sorry - maar wie overdreef er nou in de dm naar mij retourquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:52 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Je overdrijft nu nogal en dat weet je zelf ook
Sterkte.quote:
Nee jij moet vooral trots op jezelf zijn met je kanker faken...quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:50 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Zo, doodsverwensing, en je bent maar zo trots op hoe je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |