Lees maar wat ik gisteravond - vol typefouten volgens jou - aan je zei in dm.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:34 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Mensen zoals hij halen het elke keer maar weer aan. Dat doen ze echt niet voor een betere wereld. Dat is puur voor henzelf. lekker ergens over klagen, geen schaamte erover dat het om kanker zelfs gaat voor hen, nee lekker elke keer maar aanhalen en zich er beter door voelen. Dat is wat ik ziek vind
@devzero?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond
Ik heb denk ik 2 tr gezet. Paar weken terug en nu.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je bij de wat eerdere posts ook wat gezet?![]()
Lachwekkend - echt.
Dotje is niet het ergstequote:Op dinsdag 12 september 2023 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Klaar wel mee met die Dotteketopiconzin
Nah, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond
Jullie eten vlees waar veel dieren voor lijden. Ik eet dat minimaal en anders met 3 sterren of biologisch. Wat is nou erger? Dat jullie honderen dieren onnodig laten lijden of wat ik heb gedaan? Als je er eerlijk naar kijkt, en dat is maar 1 voorbeeldquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Lees maar wat ik gisteravond - vol typefouten volgens jou - aan je zei in dm.
Je blijft het toch wel houden. Zeker wat dit soort dingen zijn mensen niet echt vergevingsgezind.
Kan je kut vinden, maar je hebt het wel gedaan.
KLOBquote:
HÉLE rare vergelijkingquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:37 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Jullie eten vlees waar veel dieren voor lijden. Ik eet dat minimaal en anders met 3 sterren of biologisch. Wat is nou erger? Dat jullie honderen dieren onnodig laten lijden of wat ik heb gedaan? Als je er eerlijk naar kijkt, en dat is maar 1 voorbeeld
Doe normaal. Dot doet het niet voor de punten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Klaar wel mee met die Dotteketopiconzin
Gauw vol ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Shii het volgende:
Als we nu allemaal alleen even smilies posten, zou een gedoe schelen.
Daarom sta ik hoog deze maandquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Doe normaal. Dot doet het niet voor de punten.
Ze kletst gewoon gezellig mee. Ze is er nou eenmaal vroeg. En als je vroeg bent krijg je punten...
Zou de boel bijna even dicht gooien. Maar helaas ben geen mod hierquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Fogel het volgende:
Wat een gejammer hier zeg. Zou er bijna van aan de drank gaan.
Gedaan werkt niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Fogel het volgende:
Het punt dat je probeert te maken met dat mensen jou nog steeds uitkotsen en erop aanspreken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:39 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom? Die dieren lijden niet juist in de praktijk?
Ik mag niet. Anders had ik het ook wel gedaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:38 schreef Fogel het volgende:
Waarom dicht gooien?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou de boel bijna even dicht gooien. Maar helaas ben geen mod hier
Bijna aan de drank gaan werkt niet?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dus je negeert compleet wat ik uitlegde.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Het punt dat je probeert te maken met dat mensen jou nog steeds uitkotsen en erop aanspreken.
En dat je lekker negatief bent hier in het topic.
zuig-zuig.
Dan kan jij je ook niet meer ergeren aan mensen die je nog steeds aanspreken op wat je hebt uitgespookt.quote:
Ja kanker heeft mij gefaald jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:41 schreef Mazikeen het volgende:
Wtf is jeWa die gek die kanker heeft gefaald????
Ja en het dan raar vinden dat ze hem niet mogenquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:41 schreef Mazikeen het volgende:
Dat maakt mij niet zoveel uit. Het hypocriete van mensen hier is wat storend is. Zowel mod als usersquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kan jij je ook niet meer ergeren aan mensen die je nog steeds aanspreken op wat je hebt uitgespookt.
Als je autocorrectie het niet had aangepast - gefaket, jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:41 schreef Mazikeen het volgende:
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en het dan raar vinden dat ze hem niet mogen
Ha-Ha.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet zoveel uit. Het hypocriete van mensen hier is wat storend is. Zowel mod als users
Ik ga het nog 1 keer uitleggen. Iemand maakt een grapje. Of iemand laat honderden dieren in hun leven lang lijden en koopt het vlees voor een euro goedkoper. Wie is slechter?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gefaked mongool.
En dan raar vinden dat niemand je mag hier.???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |