Negeren is een zinvolle oplossing om efficiënt met je bolk tijd om te gaan. Welterustenbolkquote:Op woensdag 13 september 2023 00:37 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat jij proeft. Ik ervaar alle dreigementen hier over negeren vooral als een zwaktebod. Je bent geestelijk niet sterk genoeg om iemand echt te kunnen negeren, vaak genoeg wel sterk genoeg om maar te schelden en te schelden. Ik denk dat het voor veel mensen gewoon een oplossing is om maar niet normaal te leren omgaan met iets wat ze niet zint
Hou eens op met je pseudomoddeninteressantdoenerijquote:Op woensdag 13 september 2023 00:38 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben de hele tijd netjes geweest, als er mensen gebanned gaan worden dan zijn het andere mensen hier
Hou eens op met je pseudomoddeninteressantdoenerijquote:Op woensdag 13 september 2023 00:38 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben de hele tijd netjes geweest, als er mensen gebanned gaan worden dan zijn het andere mensen hier
Lief hé, ik had hier weer een dode muis van een ooit lief purrende kittenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik going naar de wc en nu heb ik Purrense kittens bij mijn voeten
Daar zit je als je zwanger bent helemaal niet op te wachten..quote:Op woensdag 13 september 2023 00:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn zus haar kat deed dat nooit
Tot ze zwanger werd
Toen kreeg ze vanaf de vier maanden iedere dag een dood beestje
Smakelijk!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:46 schreef devzero het volgende:
Tijd om te eten. Ik zuig wel na afloop
Als je niet zwanger bent ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar zit je als je zwanger bent helemaal niet op te wachten..
Dat is lief - dank voor het buurtenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:49 schreef Jippie het volgende:
Ik ga nog even naar voren, wens jullie allemaal veel puntjes toe
Nee, maar wel lief dat de kat probeert te helpenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar zit je als je zwanger bent helemaal niet op te wachten..
Nadat je voor bent geweestquote:Op woensdag 13 september 2023 00:49 schreef Jippie het volgende:
Ik ga nog even naar voren, wens jullie allemaal veel puntjes toe
Het lijken de Snollebollekes welquote:Op woensdag 13 september 2023 00:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nadat je voor bent geweest
Moet je nog even naar achter
En dan van links
Naar rechts
Snollebollekesquote:
Volkoren puntjes met worst en sausquote:Op woensdag 13 september 2023 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, er zijn alweer puntjes te verkrijgen
Ow.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee die doen alleen links en rechts
Wel een dikke sappige worst met gebakken uitjes en mosterdquote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volkoren puntjes met worst en saus
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maarquote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volkoren puntjes met worst en saus
quote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een dikke sappige worst met gebakken uitjes en mosterd
Hema heeft dan nog wel een flinke worst in de aanbieding met in huis geklopte roomsausquote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maar![]()
![]()
![]()
* Sally eet geen brood
Zeker kha dieetquote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maar![]()
![]()
![]()
* Sally eet geen brood
Wilde net al typen...quote:Op woensdag 13 september 2023 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema heeft dan nog wel een flinke worst in de aanbieding met in huis geklopte roomsaus
Tsja, zulke ballen voor open goal trap ik er altijd inquote:Op woensdag 13 september 2023 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde net al typen...
"inB4..."![]()
Hoe voorspelbaar toch weer ditvooral van DerRabbit
quote:
Ja!quote:Op woensdag 13 september 2023 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan mag je Tom kha Kai eten
ja sorry - kan er niet goed tegenquote:
Valt wel meequote:Op woensdag 13 september 2023 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt echt een pittigheid obsessie of niet
Pittig tiepje.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met kort rood geverfd kapsel
En een kekke paarse brilquote:Op woensdag 13 september 2023 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met kort rood geverfd kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |