quote:Op woensdag 13 september 2023 00:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zei ik een uur geleden ook al.
Stoer hoor, beetje opscheppen. Maar ik riep het in 2019 al!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat voorstel had ik 1 uur geleden al gedaan
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:55 schreef devzero het volgende:
gewoon negeren als hij je niet aanstaat
quote:Op woensdag 13 september 2023 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Stoer hoor, beetje opscheppen. Maar ik riep het in 2019 al!
[..]
Of je reageert gewoon inhoudelijk op wat ik zei in plaats van het vervallen in dit soort gedragquote:Op woensdag 13 september 2023 00:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
En weer vul je het voor mij in, je verzwelgt in je eigen hang naar aandacht. Post gewoon luchtig mee in plaats van ieder te analyseren en jezelf als lijdend voorwerp neer te zetten.
Dan gooi je er drie euro tegenaan en je kan mensen negeren voor 30 dagen.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:31 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb geen abbonement en kan niemand negeren..
Waarom zou ik zo zwak willen zijn dat ik mensen ga negeren?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan gooi je er drie euro tegenaan en je kan mensen negeren voor 30 dagen.
You are the bestquote:Op woensdag 13 september 2023 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Stoer hoor, beetje opscheppen. Maar ik riep het in 2019 al!
[..]
Nope ik kom hier om te Bolkenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:32 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon inhoudelijk op wat ik zei in plaats van het vervallen in dit soort gedrag
Hardnekkig...quote:
Proef ik daar een angst dat mensen je gaan negeren? Ik vind negeren zelf de oplossing voor mensen waar je je aan ergert.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:33 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo zwak willen zijn dat ik mensen ga negeren?
Bolkquote:
Blok.quote:
Fijne nacht, ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:35 schreef JeWa100 het volgende:
Maar ik laat jullie beste mensen nu wel met rust voor deze nacht. Morgen weer op tijd op jammer genoeg, fijne nacht gewenst allemaal en geen zorgen, morgen ben ik er weer
Ik vraag het me af.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:35 schreef JeWa100 het volgende:
Maar ik laat jullie beste mensen nu wel met rust voor deze nacht. Morgen weer op tijd op jammer genoeg, fijne nacht gewenst allemaal en geen zorgen, morgen ben ik er weer
Moet hier ook nog gebeurenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hardnekkig...
Lekker stofzuigen - niet?
quote:
Nou ik weet niet wat jij proeft. Ik ervaar alle dreigementen hier over negeren vooral als een zwaktebod. Je bent geestelijk niet sterk genoeg om iemand echt te kunnen negeren, vaak genoeg wel sterk genoeg om maar te schelden en te schelden. Ik denk dat het voor veel mensen gewoon een oplossing is om maar niet normaal te leren omgaan met iets wat ze niet zintquote:Op woensdag 13 september 2023 00:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Proef ik daar een angst dat mensen je gaan negeren? Ik vind negeren zelf de oplossing voor mensen waar je je aan ergert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |