SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 18-09-2023 16:13:51 ]![]()
En mijn eigen flauwe "grappen" terug lezen, nee, daar bedank ik voor. Maar net wel dit topic nog even door gelezen, wat een triestheid. En dat door 1 persoon.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh shit, gemiste kans.
Ja, lees alles terug vanaf DTS topic 1, voor de zekerheid![]()
We hebben het allemaal gehoord, misschien tijd dat je iets anders gaat doen.quote:Gewoon negeren en niet te veel olie op het vuur gooienquote:![]()
![]()
Jammer inderdaad dat mensen zo onredelijk reageren op 1 persoon die erbij komt. Inclusiviteit is ver te zoekenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn eigen flauwe "grappen" terug lezen, nee, daar bedank ik voor. Maar net wel dit topic nog even door gelezen, wat een triestheid. En dat door 1 persoon.![]()
Geschiedenis herhaalt zich, want bij al zijn vorige kloons verpest hij de sfeer hier.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn eigen flauwe "grappen" terug lezen, nee, daar bedank ik voor. Maar net wel dit topic nog even door gelezen, wat een triestheid. En dat door 1 persoon.
En niet alleen hier, maar ook op skribbl en shellshockUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vraag me wel echt af hoe jullie in het echte leven zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben het allemaal gehoord, misschien tijd dat je iets anders gaat doen.
[..]
Gewoon negeren en niet te veel olie op het vuur gooien![]()
Je hebt je zegje gedaan. En nu? Blijf je het herhalen dat mensen je niet mogen?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat mensen zo onredelijk reageren op 1 persoon die erbij komt. Inclusiviteit is ver te zoeken![]()
Vooral skribbl ja. Gelukkig bleef hij meestal maar een ronde of 2quote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geschiedenis herhaalt zich, want bij al zijn vorige kloons verpest hij de sfeer hier.
En niet alleen hier, maar ook op skribbl en shellshock![]()
Oh ik ken maar één ander account, zijn er meer van?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geschiedenis herhaalt zich, want bij al zijn vorige kloons verpest hij de sfeer hier.
En niet alleen hier, maar ook op skribbl en shellshock![]()
Nee dat doe jij o.a. wel, mooi hé om zo te levenquote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt je zegje gedaan. En nu? Blijf je het herhalen dat mensen je niet mogen?![]()
![]()
Ja nog een behoorlijk aantalquote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik ken maar één ander account, zijn er meer van?Uw ADH vitamine Worst
Tsja, sommige personen zijn in en in triestig sneuquote:Op woensdag 13 september 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn eigen flauwe "grappen" terug lezen, nee, daar bedank ik voor. Maar net wel dit topic nog even door gelezen, wat een triestheid. En dat door 1 persoon.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja nog een behoorlijk aantal![]()
![]()
Jij zegt het!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, sommige personen zijn in en in triestig sneu![]()
Kun je ook gezellig meeposten of is negatief aandacht vragen meer jouw ding?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nee dat doe jij o.a. wel, mooi hé om zo te leven![]()
Lijkt me vrij duidelijk, maar voor de simpele ziel die jij bent hier nog een keer heel duidelijk: hier posten!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef JeWa100 het volgende:
Nou ja ik vraag het voor de 7e keer. Wat heb ik hier in de laatste 2 uur verkeerd gedaan?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Uit het niets belerend komen doen alsof je beter bent en dan ook met je gedrag in het verleden. Snap je het nog steeds niet?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:22 schreef JeWa100 het volgende:
Nou ja ik vraag het voor de 7e keer. Wat heb ik hier in de laatste 2 uur verkeerd gedaan?Uw ADH vitamine Worst
Negeer hem gewoon. Hij geniet van negatieve aandacht en als iedereen hem negeert, dan gaat hij snel genoeg wegquote:Op woensdag 13 september 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk, maar voor de simpele ziel die jij bent hier nog een keer heel duidelijk: hier posten!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: