Volkoren puntjes met worst en sausquote:Op woensdag 13 september 2023 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, er zijn alweer puntjes te verkrijgen
Ow.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee die doen alleen links en rechts
Wel een dikke sappige worst met gebakken uitjes en mosterdquote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volkoren puntjes met worst en saus
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maarquote:Op woensdag 13 september 2023 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volkoren puntjes met worst en saus
quote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een dikke sappige worst met gebakken uitjes en mosterd
Hema heeft dan nog wel een flinke worst in de aanbieding met in huis geklopte roomsausquote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maar![]()
![]()
![]()
* Sally eet geen brood
Zeker kha dieetquote:Op woensdag 13 september 2023 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe mij alleen de worst (en mss saus) maar![]()
![]()
![]()
* Sally eet geen brood
Wilde net al typen...quote:Op woensdag 13 september 2023 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema heeft dan nog wel een flinke worst in de aanbieding met in huis geklopte roomsaus
Tsja, zulke ballen voor open goal trap ik er altijd inquote:Op woensdag 13 september 2023 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde net al typen...
"inB4..."![]()
Hoe voorspelbaar toch weer ditvooral van DerRabbit
quote:
Ja!quote:Op woensdag 13 september 2023 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan mag je Tom kha Kai eten
ja sorry - kan er niet goed tegenquote:
Valt wel meequote:Op woensdag 13 september 2023 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt echt een pittigheid obsessie of niet
Pittig tiepje.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met kort rood geverfd kapsel
En een kekke paarse brilquote:Op woensdag 13 september 2023 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met kort rood geverfd kapsel
Ah - daar is Willempie.,quote:
Al die nieuwetijdsekinderen van tegenwoordig, die weten niet meer goede poetsen en kwajongens streken zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 01:16 schreef devzero het volgende:
Vroeger was het zo makkelijk. Als je de leerstof op de middelbare school te makkelijk vond, dan ging je je gewoon vervelen in de klas of propjes schieten naar anderen. Nu hebben ze allemaal tablet/chromebooks en gaan ze dingen als gebarentaal en andere talen als Frans leren
Hoe was je biologie test?
Antwoord in gebarentaal
quote:
TERUG bolkquote:
Haaaaaaiiiiiiquote:
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?quote:Op woensdag 13 september 2023 01:16 schreef devzero het volgende:
Vroeger was het zo makkelijk. Als je de leerstof op de middelbare school te makkelijk vond, dan ging je je gewoon vervelen in de klas of propjes schieten naar anderen. Nu hebben ze allemaal tablet/chromebooks en gaan ze dingen als gebarentaal en andere talen als Frans leren
Hoe was je biologie test?
Antwoord in gebarentaal
Vóórbolk.quote:
Zijdelingse rechtse linker maar dan 3 keer verkeerd rechtsom gedraaide bolkquote:
Daar zijn ze hier echt enorm streng in, voor je het weet moet je het jaar overdoen. Of je nou 10en haalt of niet. Daarnaast, iemand die gebarentaal en frans voor de lol leert, gaat echt niet een les missen...quote:Op woensdag 13 september 2023 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?
Rechtsdraaiende Roeryoghurt Wolk!quote:Op woensdag 13 september 2023 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijdelingse rechtse linker maar dan 3 keer verkeerd rechtsom gedraaide bolk
idd.quote:
Dealen?quote:Op woensdag 13 september 2023 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?
quote:
Sommigen zijn eenmaal geboren ondernemers en passen niet in een schoolsysteemquote:
Nee, gewoon een beetje rondhangen in de aula, de stad in, bij een andere school in de buurt ouwehoeren met meisjes. Toen kon dat nog. Scholen van nu zijn een beetje eng. Teveel controle.quote:
Weer thuis?quote:
Ja.quote:
Yv, megabolkkoninginquote:
Voorlopig weer klaar met reizen?quote:
Donderdag even heen en weer naar Oslo voor het werk en over twee weken naar Gdansk om daar wat bier te gaan drinken.quote:Op maandag 18 september 2023 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorlopig weer klaar met reizen?
Ik lach me rotquote:
I j hebt nog wat in het verschiet, equote:Op maandag 18 september 2023 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Donderdag even heen en weer naar Oslo voor het werk en over twee weken naar Gdansk om daar wat bier te gaan drinken.
Daarna is het 4 maanden tot de volgende geboekte reis.
Wanneer gaan we weer eens bier (of wat anders) drinken?quote:
Er komt nog wel meer bij...quote:Op maandag 18 september 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I j hebt nog wat in het verschiet, e
Proostquote:
Dát moet nog blijken..quote:Op maandag 18 september 2023 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
Fijn dat een risico nu geëlimineerd is
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-09-2023 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik kom er aan.quote:Op maandag 18 september 2023 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Gemarineerde vleugels in de oven
Laat ik daar nu niet bang voor zijnquote:
Hey Tomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |