Ah - daar is Willempie.,quote:
Al die nieuwetijdsekinderen van tegenwoordig, die weten niet meer goede poetsen en kwajongens streken zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 01:16 schreef devzero het volgende:
Vroeger was het zo makkelijk. Als je de leerstof op de middelbare school te makkelijk vond, dan ging je je gewoon vervelen in de klas of propjes schieten naar anderen. Nu hebben ze allemaal tablet/chromebooks en gaan ze dingen als gebarentaal en andere talen als Frans leren
Hoe was je biologie test?
Antwoord in gebarentaal
quote:
TERUG bolkquote:
Haaaaaaiiiiiiquote:
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?quote:Op woensdag 13 september 2023 01:16 schreef devzero het volgende:
Vroeger was het zo makkelijk. Als je de leerstof op de middelbare school te makkelijk vond, dan ging je je gewoon vervelen in de klas of propjes schieten naar anderen. Nu hebben ze allemaal tablet/chromebooks en gaan ze dingen als gebarentaal en andere talen als Frans leren
Hoe was je biologie test?
Antwoord in gebarentaal
Vķķrbolk.quote:
Zijdelingse rechtse linker maar dan 3 keer verkeerd rechtsom gedraaide bolkquote:
Daar zijn ze hier echt enorm streng in, voor je het weet moet je het jaar overdoen. Of je nou 10en haalt of niet. Daarnaast, iemand die gebarentaal en frans voor de lol leert, gaat echt niet een les missen...quote:Op woensdag 13 september 2023 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?
Rechtsdraaiende Roeryoghurt Wolk!quote:Op woensdag 13 september 2023 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijdelingse rechtse linker maar dan 3 keer verkeerd rechtsom gedraaide bolk
idd.quote:
Dealen?quote:Op woensdag 13 september 2023 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet naar les. Waarom zou je je in de klas zitten vervelen als je andere dingen kunt doen?
quote:
Sommigen zijn eenmaal geboren ondernemers en passen niet in een schoolsysteemquote:
Nee, gewoon een beetje rondhangen in de aula, de stad in, bij een andere school in de buurt ouwehoeren met meisjes. Toen kon dat nog. Scholen van nu zijn een beetje eng. Teveel controle.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |