Wellusquote:
30 secondenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
Duurt even he voor ik het kan veranderen
Had dat gemoeten?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er vanavond nog iemand met een pizza Hawaii aan je deur?
Nee binnenkort maar tot die tijd gaan ze volgens mij dagelijks livequote:Op woensdag 6 september 2023 21:12 schreef pullup het volgende:
Gaat vanavond niet gebeuren toch @:Puzzie ?
Voor Italianen is dit nog erger dan kielhalenquote:
Ik zal af en toe even kijkenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee binnenkort maar tot die tijd gaan ze volgens mij dagelijks live![]()
Nou ik mag toch hopen van welquote:Op woensdag 6 september 2023 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even kijkenVerwacht geen echte lancering
Heeft ie mooi gemist nuquote:
Nee. die ging wel. Maar die meneer had geen pizza bij zichquote:
Oh dat klinkt al weer hoopvolquote:Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen van wel![]()
Grote kans op een biem in de lucht maar omhoog zal hij gaan
Die tests waren echt vet om te zienquote:Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al weer hoopvol
Leukste vond ik al die flipflopraketjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2023 21:25 schreef cafca het volgende:
Gert is de beste bergbeklimmer van België!GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gert is de beste bergbeklimmer van België!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Gert is de beste bergbeklimmer van België!Ik beklim een heel dameshockeyteam als het nodig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dohquote:Op woensdag 6 september 2023 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik beklim een heel dameshockeyteam als het nodig is.
quote:
Hollamquote:
Ik zit nu op een jacht in Lemmer.quote:Op donderdag 7 september 2023 00:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hollam
Hoe is het?
Wilde eigenlijk naar m'n bed en haakte al soort van af, maar dacht "goed volluk in dat gekkenhuis", dus
Lekker man doe je goed! Met mevrouw Piet of zit je achter de eerstejaars studentes aan? Hoe lang op pad?quote:Op donderdag 7 september 2023 00:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik zit nu op een jacht in Lemmer.
Een goede Duitse kennis heeft huis en boot hier en daar zijn we samen een weekje op bezoek.quote:Op donderdag 7 september 2023 00:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker man doe je goed! Met mevrouw Piet of zit je achter de eerstejaars studentes aan? Hoe lang op pad?
@Sodeknetters en zijn vrouw (usertsz uit deze sc en toffe lui) zijn nu met de boot in Grou, na ja gisteren of eergisteren waren ze daar. 37 km hemelsbreed. Jullie kenne de eerste fok-boot-meet doen!@quote:Op donderdag 7 september 2023 00:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik zit nu op een jacht in Lemmer.
Leuk man! Duitse kennissen dan weer nietquote:Op donderdag 7 september 2023 00:55 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een goede Duitse kennis heeft huis en boot hier en daar zijn we samen een weekje op bezoek.
En een mooie veestapel daarowquote:Op donderdag 7 september 2023 01:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Lemmer is wel lekker nu met meestal wel een verkoelend windje.
Hey heer met het tongetjequote:
Hey Ieniminimuisquote:
Klopt, maar niet als ie zo spontaan is als dezequote:Op woensdag 6 september 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had jij daar vroeger geen hekel aan??![]()
Morguh D.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar niet als ie zo spontaan is als deze
Zolang je niet aankomt is het ook oke toch?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Misschien maar weer wat minder eten
Neequote:Op donderdag 7 september 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je niet aankomt is het ook oke toch?
Vastenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook afvallen, maar ik haat sporten
De nacht kan ik net aan joh. Ik heb wel echt trek in de ochtend.quote:
Dat zit tussen de (grote) orenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De nacht kan ik net aan joh. Ik heb wel echt trek in de ochtend.
Dan stel je het ontbijt uit tot na 12:00uquote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef Lovely het volgende:
ik kan ook het ontbijt niet overslaan..
Nou nee, want dan krijg ik buikpijn of wordt ik shaky..als ik niet eet tot zo laat..quote:Op donderdag 7 september 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan stel je het ontbijt uit tot na 12:00u
quote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zit tussen de (grote) oren
Neem je een glas water
Nee joh, is gewoon een kwestie van doenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee, want dan krijg ik buikpijn of wordt ik shaky..als ik niet eet tot zo laat..
Dus jij slaat het ontbijt over, en eet pas in de middag ietsquote:Op donderdag 7 september 2023 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een kwestie van doen
Iedereen werkt anders en ik doe hier niet aan meequote:Op donderdag 7 september 2023 09:53 schreef D. het volgende:
Watjes allemaal
Als ik het kan kunnen jullie het ook
Correctquote:Op donderdag 7 september 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus jij slaat het ontbijt over, en eet pas in de middag iets
Als er geen eten om te verbranden is verbrandt het lichaam vet, dat wilde je toch?quote:Op donderdag 7 september 2023 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan zou ik op een lege maag naar werk moeten fietsen? Wauw
Precies!quote:Op donderdag 7 september 2023 10:28 schreef cafca het volgende:
Vasten is een kwestie van gewenning, kan in principe iedereen.
Zelfs D. kan het!
Noem je ons nou ‘gewoon’?quote:Op donderdag 7 september 2023 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik ben raar en anders. Ik doe niet aan gewoon doen
Dat mag ook. Ik doe het ook liever anders, maar het kán wel!quote:Op donderdag 7 september 2023 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik ben raar en anders. Ik doe niet aan gewoon doen
Altijd. Soberso ben ik een vrouw dus +1 en niet normaal +1. Dus ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, jij voelt je verheven boven ons!
Sly!quote:Op donderdag 7 september 2023 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
@:Sodeknetters en zijn vrouw (usertsz uit deze sc en toffe lui) zijn nu met de boot in Grou, na ja gisteren of eergisteren waren ze daar. 37 km hemelsbreed. Jullie kenne de eerste fok-boot-meet doen!@![]()
![]()
Toch wel vroeg op. Veel plezier en laters en ik zeg meetennnn
Gemiste kans dusquote:Op donderdag 7 september 2023 11:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sly!![]()
Hebben Grou alweer verlaten. Zijn nu onderweg naar een volgend stekkie.
Weet niet of we nog richting Lemmer gaan.
quote:Op donderdag 7 september 2023 12:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge Dot![]()
Ach, je weet nooit hoe dingen kunnen lopen.
Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nee dat is waar. Wat niet is kan altijd nog komen
Nat, denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het onder je boot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 7 september 2023 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
@:ieniminiemuis?Leuke tas in haar handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Geen idee. Niemand durfde het te proberen.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het onder je boot?
Ow, dan stonden ze bij de verkeerde boot,quote:Op donderdag 7 september 2023 12:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Niemand durfde het te proberen.
Nee hoor, stonden wel wat puisterige studentjes wat te brallen bij een boot. Was ze kennelijk een krat bier beloofd.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan stonden ze bij de verkeerde boot,
nou solly meneer of mevrouw
quote:Op donderdag 7 september 2023 12:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor, stonden wel wat puisterige studentjes wat te brallen bij een boot. Was ze kennelijk een krat bier beloofd.
Zijn door de eigenaresse zelf het water in getrapt.
@:ieniminiemuis?ApartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Aan het gegil te horen toen ze te water gingen, kunnen ze een mooie toekomst als sirene tegemoet zien.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Watjes zijn het. Daar moet het land dan straks mee verder
Mjah, daar hebben we er dan wel heel erg veel van straksquote:Op donderdag 7 september 2023 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aan het gegil te horen toen ze te water gingen, kunnen ze een mooie toekomst als sirene tegemoet zien.
Paar minuutjes elke eerste maandag van de maand om 12.00quote:Op donderdag 7 september 2023 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, daar hebben we er dan wel heel erg veel van straks
Er zullen er vast wel een paar afvallen.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, daar hebben we er dan wel heel erg veel van straks
Mooie vrijetijdsbesteding voor zequote:Op donderdag 7 september 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Paar minuutjes elke eerste maandag van de maand om 12.00
Uh, kunnen we het dan gewoon door die dingen laten doen die er nu staan?quote:Op donderdag 7 september 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Paar minuutjes elke eerste maandag van de maand om 12.00
@:ieniminiemuis?MisschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Net als @D.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Er zullen er vast wel een paar afvallen.
Klopt! Hij mag met storm niet meer naar buiten.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is die ook afgevallen dan? En hij was al niet zo dik als ik me goed herinner.
Tijd voor een enkelband met windkogel dus.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Hij mag met storm niet meer naar buiten.
Handig, dan is het ook niet erg als hij een weeralarmcoderood mist.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijd voor een enkelband met windkogel dus.
Ja precies. En anders twee.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handig, dan is het ook niet erg als hij een weeralarmcoderood mist.
Zoals de heer Weiland al zong; I'm half the man I used to bequote:Op donderdag 7 september 2023 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is die ook afgevallen dan? En hij was al niet zo dik als ik me goed herinner.
Rock & Roll?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:26 schreef Puzzie het volgende:
Nog een Starship aan de wandel @:pullup![]()
Nou dan weet je het wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:23 schreef aloa het volgende:
Er was net iemand boos dat ik met mijn fietsbel belde
Ik ken hetquote:Op donderdag 7 september 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vader van Chiel en Marga van Praag
Chiel en Marga zijn al ouder dan wij volgens mij, dus dan is dat liedje ook al stokoud. Ik had geen idee wie het zong, kwam toevallig tegen dat hij de vader van is.quote:
Hey Deisyyquote:
Geboren in 2013. Die leeft al lang niet meer...quote:Op donderdag 7 september 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chiel en Marga zijn al ouder dan wij volgens mij, dus dan is dat liedje ook al stokoud. Ik had geen idee wie het zong, kwam toevallig tegen dat hij de vader van is.
Niet omhoog?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:26 schreef Puzzie het volgende:
Nog een Starship aan de wandel @:pullup![]()
1913 denk ikquote:Op donderdag 7 september 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Geboren in 2013. Die leeft al lang niet meer...
Overleden in 1991.
🥰quote:Op donderdag 7 september 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.nu.nl/302589/(...)elkaar-in-china.html
Hier ook koude pastaquote:Op donderdag 7 september 2023 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor zomerse pastasalade met gerookte kip
En een soepje
🥳 Grace is altijd okquote:
Kipquote:Op donderdag 7 september 2023 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
En een soepje
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
Courgette soepje met Parmezaanse kaas en cashews
Ik vind haar gewoon ronduit engquote:Op donderdag 7 september 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie muziek. Was wel fan van haar![]()
Nog steeds
Moet eerst nog naar huis 🏠🙁 duurt nog even maar wel zin inquote:
Dat is ze ookquote:Op donderdag 7 september 2023 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon ronduit eng
Zo'n soepje is ook zo gefikst.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet eerst nog naar huis 🏠🙁 duurt nog even maar wel zin in
Nog nooit van gehoord, eens wel eens snijbonen met paprika en spekkies maar eigenlijk nooit als stampotquote:Op donderdag 7 september 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Snijbonen-/paprikastampot met een gehaktbal
Eigen verzinsel, zitten inderdaad ook spekjes in en cajun kruidenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, eens wel eens snijbonen met paprika en spekkies maar eigenlijk nooit als stampot
Klinkt niet verkeerd in ieder gevalquote:Op donderdag 7 september 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigen verzinsel, zitten inderdaad ook spekjes in en cajun kruiden
Toevallig hier ook pastasalade (over van gisteren) en soepquote:Op donderdag 7 september 2023 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
En een soepje
Ik eet al voor de derde dag koude pastaquote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toevallig hier ook pastasalade (over van gisteren) en soep
Ja dat kun je ook zo lekker van tevoren goed makenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik eet al voor de derde dag koude pasta![]()
Lekker makkelijk met dit weer.
2e keer is altijd lekkerder ookquote:Op donderdag 7 september 2023 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook zo lekker van tevoren goed maken
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dat je voor je lol diepe grotten in gaat oke.
Dat het wel eens mis kan gaan ook oke.
Dat je dan op ruim 1 km diepte vast zit![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)-in-turkse-grot.html
Lijkt mij meer dan vreselijk zoiets mee te moeten makenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dat je voor je lol diepe grotten in gaat oke.
Dat het wel eens mis kan gaan ook oke.
Dat je dan op ruim 1 km diepte vast zit![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)-in-turkse-grot.html
Ik had over van eergisterenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier zelfs 3 dagenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Het recept is genoeg voor 2 dagen
Dus eten we er 2 dagen van
Pandora Pennequote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook dat kan je opleuken en totaal van karakter wijzigen door er gewoon ananas doorheen te doenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had ook gekund, maar 3 dagen hetzelfde is mij teveel van het goede
Opleuken, vern**ken, potato, aardappelquote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook dat kan je opleuken en totaal van karakter wijzigen door er gewoon ananas doorheen te doen
Hey Koenquote:
Nou, vertel, waarom?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Waarom ben ik thuis op deze mooie avond
Jaquote:
Maar waarom niet? Ga lekker naar elders dan?quote:
Wie wint er?quote:
Wat die winnen mogen ze winnenquote:
Koenquote:
Geen mooie avondwandeling te maken in Sweet Lake City?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Waarom ben ik thuis op deze mooie avond
Of wat dacht je van Bharat? En ja dat is een landquote:
Die winnen ook helemaal nooit wat dus die hoeven we niet te kennenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of wat dacht je van Bharat? En ja dat is een land
Nou, die winnen vrij veel, zijn vrij groot ook welquote:Op donderdag 7 september 2023 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die winnen ook helemaal nooit wat dus die hoeven we niet te kennen
Sukkels weten nog niet eens hoe ze zelf heten dus dat tellen we niet mee hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, die winnen vrij veel, zijn vrij groot ook wel
Hindustan dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Sukkels weten nog niet eens hoe ze zelf heten dus dat tellen we niet mee hoor
Alleen als ze leren te winnen met ijshockeyen ga ik ze serieus nemenquote:
Ze hebben daar wel bergen om een bobsleebaan aan te kunnen leggen. Kunnen wij weer niet zeggen.quote:
Ze kunnen er geen reet vanquote:Op donderdag 7 september 2023 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel bergen om een bobsleebaan aan te kunnen leggen. Kunnen wij weer niet zeggen.
Blijft toch raar dat het land met de meeste inwoners ter wereld er niet een paar kan vinden die dat soort dingen kunnen.quote:
Ze kunnen tegenwoordig zowaar goed speerwerpen zag ik op de wk atletiekquote:Op donderdag 7 september 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft toch raar dat het land met de meeste inwoners ter wereld er niet een paar kan vinden die dat soort dingen kunnen.
Ze moeten toch wat kunnen behalve neuken?quote:
Dat idd.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerWat @:aloa al zei, dan trekt de smaak ook zo lekker goed in
Gohquote:Op donderdag 7 september 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
nou dat valt me nog mee ... nu al een goal
Tis ook nog niet gespeeldquote:Op donderdag 7 september 2023 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Gohik had het nog niet aan durven zetten
Echt welquote:
Ik kijk deze helft nog even afquote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga lekker History Channel kijken. Stuk minder geweld aan mijn ogen dan dat voetjebal
Eerst zelf buiten gaan staan?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Weet iemand hoe je een langpootmug wegjaagt?![]()
Ik zit hier al een kwartier als een bezetene met een kussen naar de openslaande tuindeuren te zwaaien, maar dat kreng wil niet weg
De tuindeuren zwaaien vriendelijk terugquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit hier al een kwartier als een bezetene met een kussen naar de openslaande tuindeuren te zwaaien, maar dat kreng wil niet weg
Voordeel is dat ze compleet onschulidg zijn verderquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie hem nu helemaal niet meer, dus ik hoop dat ie zelf naar buiten is gevlogenquote:
Dat is zeker zo, maar toch ben ik er bang voor. Spinnen ook, en langpootmuggen vind ik een soort vliegende spinnen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze compleet onschulidg zijn verder
Licht uitdoen en buiten een lichtje aandoen?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Je moet hem wel raken..quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Tip van de meesterquote:
Dat durf ik nietquote:
Ik heb een uur geleden een spin op het toilet gespot ..quote:
Die is zindelijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een uur geleden een spin op het toilet gespot ..
Ben al even niet geweest...SF gaat zo even op jacht
Dan moet je even een ridder te paard spin roepen. Maatje 45 doet het meestal welquote:
Klopt.. en bijna doodquote:
Jij ging etenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef drakin het volgende:
Dat is zielug![]()
Als je de spin dood komen alle babyspinnen nog jaren zoeken waar hun mama is
"Ksssst ksssst!"quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Domni was gisteren nog in actie geweestquote:Op donderdag 7 september 2023 21:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet je even een ridder te paard spin roepen. Maatje 45 doet het meestal wel
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ja. Lang geleden.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Keek er hier wel eens iemand naar 'That 70's show'?
Die gaat niet weg die schuilt ergens totdat je gaat slapenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregenquote:
Ik wist het... Hij komt op een schildpad. Ff geduldquote:Op donderdag 7 september 2023 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni was gisteren nog in actie geweest
Weet ikquote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregen
Dus die is weer vrij?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregen
En dan kruipt hij je mond in.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat niet weg die schuilt ergens totdat je gaat slapen
Bijna wel ze komen op je adem afquote:
Om een potje te kaarten met de spinnen die er dan ook zitten?quote:
Het is opquote:
quote:
Morguh Pullupquote:
Morguh Enginequote:
Hoi Dotquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh EngineWeekend weer naar huis?
O dan heb je maar een kort weekendje als je zaterdagnacht pas naar huis gaatquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Ja zaterdagnacht ga ik wel naar huis. Er is nu de komende dagen wat te doen in mijn woonplaats. Kan ik zondagmiddag nog even m'n vrienden zien
Ja werk nu zes dagen per week. Dan is het sowieso een kort weekendje.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je maar een kort weekendje als je zaterdagnacht pas naar huis gaat
ZO dan harde werker, let je wel op jezelf dat je niet te hard werkt, je moet ook tijd hebben om te relaxenquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja werk nu zes dagen per week. Dan is het sowieso een kort weekendje.
Ja ik let wel op mezelf. Maar ik wil ook wel laten zien dat ik wil werken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan harde werker, let je wel op jezelf dat je niet te hard werkt, je moet ook tijd hebben om te relaxen
quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik let wel op mezelf. Maar ik wil ook wel laten zien dat ik wil werken.
Oh ja zeker. Maar ieder project werken we weer met andere mensen. Ik had best een grote irritatie bij een collega eerste 1,5 dag. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]Denk dat ze dat toch al wel weten toch?
Gelukkig dat dat niet meer is, lijkt mij niet prettig werkenquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja zeker. Maar ieder project werken we weer met andere mensen. Ik had best een grote irritatie bij een collega eerste 1,5 dag. Nu niet meer.
Ik vond dat in het begin best vervelend. We zijn hier in Nederland aan het werk maar ik werk dus vooral met Duitsers. Maar nu zeg ik het hem ook. Ja niet begrepen wat je zei.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat niet meer is, lijkt mij niet prettig werken
Snap ik dat je het vervelend vond, werken met irritaties komt de werksfeer ook niet ten goede.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond dat in het begin best vervelend. We zijn hier in Nederland aan het werk maar ik werk dus vooral met Duitsers. Maar nu zeg ik het hem ook. Ja niet begrepen wat je zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |