Wellusquote:
30 secondenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
Duurt even he voor ik het kan veranderen
Had dat gemoeten?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er vanavond nog iemand met een pizza Hawaii aan je deur?
Nee binnenkort maar tot die tijd gaan ze volgens mij dagelijks livequote:Op woensdag 6 september 2023 21:12 schreef pullup het volgende:
Gaat vanavond niet gebeuren toch @:Puzzie ?
Voor Italianen is dit nog erger dan kielhalenquote:
Ik zal af en toe even kijkenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee binnenkort maar tot die tijd gaan ze volgens mij dagelijks live![]()
Nou ik mag toch hopen van welquote:Op woensdag 6 september 2023 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even kijkenVerwacht geen echte lancering
Heeft ie mooi gemist nuquote:
Nee. die ging wel. Maar die meneer had geen pizza bij zichquote:
Oh dat klinkt al weer hoopvolquote:Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen van wel![]()
Grote kans op een biem in de lucht maar omhoog zal hij gaan
Die tests waren echt vet om te zienquote:Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al weer hoopvol
Leukste vond ik al die flipflopraketjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2023 21:25 schreef cafca het volgende:
Gert is de beste bergbeklimmer van Belgi!GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gert is de beste bergbeklimmer van Belgi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Gert is de beste bergbeklimmer van Belgi!Ik beklim een heel dameshockeyteam als het nodig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dohquote:Op woensdag 6 september 2023 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik beklim een heel dameshockeyteam als het nodig is.
quote:
Hollamquote:
Ik zit nu op een jacht in Lemmer.quote:Op donderdag 7 september 2023 00:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hollam
Hoe is het?
Wilde eigenlijk naar m'n bed en haakte al soort van af, maar dacht "goed volluk in dat gekkenhuis", dus
Lekker man doe je goed! Met mevrouw Piet of zit je achter de eerstejaars studentes aan? Hoe lang op pad?quote:Op donderdag 7 september 2023 00:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik zit nu op een jacht in Lemmer.
Een goede Duitse kennis heeft huis en boot hier en daar zijn we samen een weekje op bezoek.quote:Op donderdag 7 september 2023 00:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker man doe je goed! Met mevrouw Piet of zit je achter de eerstejaars studentes aan? Hoe lang op pad?
@Sodeknetters en zijn vrouw (usertsz uit deze sc en toffe lui) zijn nu met de boot in Grou, na ja gisteren of eergisteren waren ze daar. 37 km hemelsbreed. Jullie kenne de eerste fok-boot-meet doen!@quote:Op donderdag 7 september 2023 00:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik zit nu op een jacht in Lemmer.
Leuk man! Duitse kennissen dan weer nietquote:Op donderdag 7 september 2023 00:55 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een goede Duitse kennis heeft huis en boot hier en daar zijn we samen een weekje op bezoek.
En een mooie veestapel daarowquote:Op donderdag 7 september 2023 01:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Lemmer is wel lekker nu met meestal wel een verkoelend windje.
Hey heer met het tongetjequote:
Hey Ieniminimuisquote:
Klopt, maar niet als ie zo spontaan is als dezequote:Op woensdag 6 september 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had jij daar vroeger geen hekel aan??![]()
Morguh D.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar niet als ie zo spontaan is als deze
Zolang je niet aankomt is het ook oke toch?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Misschien maar weer wat minder eten
Neequote:Op donderdag 7 september 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je niet aankomt is het ook oke toch?
Vastenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook afvallen, maar ik haat sporten
De nacht kan ik net aan joh. Ik heb wel echt trek in de ochtend.quote:
Dat zit tussen de (grote) orenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De nacht kan ik net aan joh. Ik heb wel echt trek in de ochtend.
Dan stel je het ontbijt uit tot na 12:00uquote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef Lovely het volgende:
ik kan ook het ontbijt niet overslaan..
Nou nee, want dan krijg ik buikpijn of wordt ik shaky..als ik niet eet tot zo laat..quote:Op donderdag 7 september 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan stel je het ontbijt uit tot na 12:00u
quote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zit tussen de (grote) oren
Neem je een glas water
Nee joh, is gewoon een kwestie van doenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee, want dan krijg ik buikpijn of wordt ik shaky..als ik niet eet tot zo laat..
Dus jij slaat het ontbijt over, en eet pas in de middag ietsquote:Op donderdag 7 september 2023 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een kwestie van doen
Iedereen werkt anders en ik doe hier niet aan meequote:Op donderdag 7 september 2023 09:53 schreef D. het volgende:
Watjes allemaal
Als ik het kan kunnen jullie het ook
Correctquote:Op donderdag 7 september 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus jij slaat het ontbijt over, en eet pas in de middag iets
Als er geen eten om te verbranden is verbrandt het lichaam vet, dat wilde je toch?quote:Op donderdag 7 september 2023 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan zou ik op een lege maag naar werk moeten fietsen? Wauw
Precies!quote:Op donderdag 7 september 2023 10:28 schreef cafca het volgende:
Vasten is een kwestie van gewenning, kan in principe iedereen.
Zelfs D. kan het!
Noem je ons nou ‘gewoon’?quote:Op donderdag 7 september 2023 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik ben raar en anders. Ik doe niet aan gewoon doen
Dat mag ook. Ik doe het ook liever anders, maar het kn wel!quote:Op donderdag 7 september 2023 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik ben raar en anders. Ik doe niet aan gewoon doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |