Vanaf halverwege de 19e eeuw hadden ze wel overal treinen, jaquote:Op woensdag 6 september 2023 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In 1904? Hadden ze toen al wel treinen daar?
Met gps-trackers ookquote:Op woensdag 6 september 2023 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de beste manier om een marathon te 'lopen'?
Nou, gewoon deels met auto of ov![]()
https://www.nu.nl/sport-o(...)o-of-ov-te-gaan.html
Omdat je wil winnen en de gemiddelde loper niet sneller is dan een auto?quote:Op woensdag 6 september 2023 13:11 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom zou je je inschrijven voor een marathon of Tour de France als je uiteindelijk gewoon niet meedoet? 🤔
Nou ja, in de tijd van etappes van 350km en stalen fietsen zonder versnellingen scheelde het waarschijnlijk wel als je een 200km in de trein kon zitten, al was het maar met 40km/uquote:Op woensdag 6 september 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat je wil winnen en de gemiddelde loper niet sneller is dan een auto?
Die trein snap ik dan weer niet, zelfs een slak is sneller dan de NS
Topquote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
Ah mijn roeister is door naar de halve finale![]()
Nog een keer knallen om zich te plaatsen voor de Spelen
Ja je moet je toch inwerken en dat kost energie . NOu hopelijk is dit een blijvertjequote:Op woensdag 6 september 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer mijn plek te vinden, maar twee nieuwe banen in zo'n korte periode is best vermoeiend.
Jah, maar op de NS zeiken is hier nou eenmaal de volkssport.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:54 schreef cafca het volgende:
En het was natuurlijk de SNCF, niet de NS
SNCF is prima net als die treinen in Mexico blijkbaarquote:Op woensdag 6 september 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jah, maar op de NS zeiken is hier nou eenmaal de volkssport.
De SNCF heb ik nog geen slechte ervaringen mee.
NOG niet.
Welke treinen in Mehico?quote:Op woensdag 6 september 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
SNCF is prima net als die treinen in Mexico blijkbaar
Doe eens een geluidsopname?quote:Op woensdag 6 september 2023 15:47 schreef pullup het volgende:
Ik heb een nieuwe zwerver in de straat![]()
Deze loopt luidkeels allerlei toeristen af te zeiken steeds
Ah ja, dacht dat je andere hadquote:Op woensdag 6 september 2023 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze![]()
https://www.nu.nl/sport-o(...)o-of-ov-te-gaan.html
Mocht hij weer eens beginnenquote:
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 6 september 2023 15:47 schreef pullup het volgende:
Niets voor jou als je volgende baan?quote:
Gewoon een mooie hobbyquote:Op woensdag 6 september 2023 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets voor jou als je volgende baan?
Toeristen afzeiken is eigenlijk altijd wel primaquote:Op woensdag 6 september 2023 15:47 schreef pullup het volgende:
Waarom is die trainer er eigenlijk uitgemikt?quote:Op woensdag 6 september 2023 16:37 schreef chufi het volgende:
Er was nogal wat kritiek op het statement van het mannenteam en een uitspraak van Carvajal .... daarnaast zijn de dames nog niet tevreden , na het onstlag van de trainer en zn vrfouwelijke opvolgster (zn 2e man) ....
Daar wilden ze voor het toernooi al vanaf.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom is die trainer er eigenlijk uitgemikt?
Nou aan de prestaties kan dat dan niet liggenquote:Op woensdag 6 september 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wilden ze voor het toernooi al vanaf.
Een jaar geleden zijn er zal 15 opgestapt, die zn ontslag eisten, maar samen met Rubiales voelde ie zich sterk genoeg om aan te blijven.. en daarvoor was het onze Nederlandse Spaanse Damaris Eugerola die niet met Vilda overweg kon en er wat van zei en uiteindelijk maar voor ons is gaan spelen... Maar de hotelkamers mochten niet op slot , hun bagage zou gecontroleerd worden ... Rubiales kwam ook wel eens onaangekondigd de kleedkamer binnen en meer van dat soort dingen ...quote:Op woensdag 6 september 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wilden ze voor het toernooi al vanaf.
Ah ik heb er uiteindelijk wel te weinig van meegekregen.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Een jaar geleden zijn er zal 15 opgestapt, die zn ontslag eisten, maar samen met Rubiales voelde ie zich sterk genoeg om aan te blijven.. en daarvoor was het onze Nederlandse Spaanse Damaris Eugerola die niet met Vilda overweg kon en er wat van zei en uiteindelijk maar voor ons is gaan spelen... Maar de hotelkamers mochten niet op slot , hun bagage zou gecontroleerd worden ... Rubiales kwam ook wel eens onaangekondigd de kleedkamer binnen en meer van dat soort dingen ...
Een en al corruptie daar in de voetbalbond....
Vermoedelijk allebei, maar ik noem Rubiales... die er sws niets te zoeken heeftquote:Op woensdag 6 september 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Rubiales of Vilda kwam die kamers binnen?
Zou een strafzaak wegens ongepast gedrag tegen hem wel weer een heel stuk makkelijker maken.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoedelijk allebei, maar ik noem Rubiales... die er sws niets te zoeken heeft
Een meeting organiseren in een luxe villa in het bijzijn van een aantal jonge dames ...... en dan betalen met de bondscreditcard .... ja ja ... Er moet daar een grote shovel door die bond.....quote:Op woensdag 6 september 2023 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou een strafzaak wegens ongepast gedrag tegen hem wel weer een heel stuk makkelijker maken.
Waar kan ik solliciteren voor die functie? En moet ik dan ook spaans spreken?quote:Op woensdag 6 september 2023 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Een meeting organiseren in een luxe villa in het bijzijn van een aantal jonge dames ...... en dan betalen met de bondscreditcard .... ja ja ... Er moet daar een grote shovel door die bond.....
Beetje onduidelijk boers brabbelen met een zwaar accent schijnt genoeg te zijn...quote:Op woensdag 6 september 2023 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar kan ik solliciteren voor die functie? En moet ik dan ook spaans spreken?
Cool, moet lukkenquote:Op woensdag 6 september 2023 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk boers brabbelen met een zwaar accent schijnt genoeg te zijn...
Niet best daar.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
He, ze hebben in griekenland een manier gevonden om die grote bosbranden uit te krijgen.
Nu zware overstromingen
Tot in de straten van Istanbulquote:Op woensdag 6 september 2023 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
He, ze hebben in griekenland een manier gevonden om die grote bosbranden uit te krijgen.
Nu zware overstromingen
En ook jij gaat op de lijstquote:Op woensdag 6 september 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
Wij hebben onze eigen records
https://www.weeronline.nl(...)ptember-ooit-gemeten
quote:
quote:
Dit helpt je niet hoorquote:Op woensdag 6 september 2023 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet eens warmer bij jullie
Just checkingquote:
Zodra ik een keer van mijn luie reet ga je het merken.quote:
Jepquote:
Lampje aanquote:
Nopequote:
Klinkt goed, ik heb bramensmaak gekozen vandaagquote:Op woensdag 6 september 2023 20:53 schreef Deisyy het volgende:
IJsje wezen kopen bij de IJsboerin, een bolletje Amaretto- en (wederom) een bolletje bloedsinaasappel
Wat gaan ze nu omhoog proberen te schieten?quote:Op woensdag 6 september 2023 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Binnenkort weer een grote BIEM @:pullup ?
Spannond
Dat is ook een niet alledaags smaakje, wel lekker, want bramenquote:Op woensdag 6 september 2023 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb bramensmaak gekozen vandaag
De S25quote:Op woensdag 6 september 2023 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat gaan ze nu omhoog proberen te schieten?
Hmm ik ga eens checkenquote:
quote:Op woensdag 6 september 2023 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat gaan ze nu omhoog proberen te schieten?
Zo meteen de countdown to launch dus dit duurt niet lang meer hoop ikquote:
Ik kan nog even geen linkje vindenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo meteen de countdown to launch dus dit duurt niet lang hoop ik
Stond er vanavond nog iemand met een pizza Hawaii aan je deur?quote:
Gebracht door een trekker boerquote:Op woensdag 6 september 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er vanavond nog iemand met een pizza Hawaii aan je deur?
quote:Op woensdag 6 september 2023 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan nog even geen linkje vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |