Dat is gaaf!quote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
Ah mijn roeister is door naar de halve finale![]()
Nog een keer knallen om zich te plaatsen voor de Spelen
Jawelquote:Op woensdag 6 september 2023 11:28 schreef Lovely het volgende:
Dat zou wel heel mooi zijn![]()
Is dat nooit eerder gebeurd?
Bananenjachtquote:
Zo dan is helemaal knap dat ze nog zo ver is gekomenquote:Op woensdag 6 september 2023 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
JawelMaar deze komt van ver en was van de winter overtraint dus dit was niet echt verwacht
Dat is tof!!quote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
Bijna een feestje voor jou dus ookquote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
Nee vrij grote kans. Ze zit nu al in de halve finale, dus nog 12 ploegen over en er zijn hier 11 plekken te vergeven. Ze moeten er uiteindelijk 1 achter zich houden en als ze nog een keer zo varen als net moet dat makkelijk lukkenquote:Op woensdag 6 september 2023 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna een feestje voor jou dus ook
En heeft ze ook nog eens kans om zich te plaatsen? Ondanks dat het nu al onverwacht was.
Wat tof!quote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
Dat is wel een heel grote kans jaquote:Op woensdag 6 september 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee vrij grote kans. Ze zit nu al in de halve finale, dus nog 12 ploegen over en er zijn hier 11 plekken te vergeven. Ze moeten er uiteindelijk 1 achter zich houden en als ze nog een keer zo varen als net moet dat makkelijk lukken
Zaterdag D-dayquote:Op woensdag 6 september 2023 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel grote kans ja
Dan mag ze het nu ook laten zien ook
Maar team, met hoeveel zitten ze in de boot?quote:
Nu met zijn tweeën.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar team, met hoeveel zitten ze in de boot?
Zeg even tegen die andere dat ze zaterdag mee moet werken dan.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu met zijn tweeën.
De skiffeuze die we hebben is veel te goed die is ook gewoon wereldkampioen dus die plek is een no go
quote:Op woensdag 6 september 2023 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de beste manier om een marathon te 'lopen'?
Nou, gewoon deels met auto of ov![]()
https://www.nu.nl/sport-o(...)o-of-ov-te-gaan.html
Ruim een derde van de deelnemersquote:Op woensdag 6 september 2023 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt meer als stoelendans.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee vrij grote kans. Ze zit nu al in de halve finale, dus nog 12 ploegen over en er zijn hier 11 plekken te vergeven. Ze moeten er uiteindelijk 1 achter zich houden en als ze nog een keer zo varen als net moet dat makkelijk lukken
maar wel een nieuw 'record'quote:Op woensdag 6 september 2023 12:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ruim een derde van de deelnemers![]()
Dat is geen incident meer.
Doet me een beetje denken aan de Tour de France van 1904, toen de heft van de renners gediskwalificeerd werd omdat ze met de trein waren gegaan..quote:Op woensdag 6 september 2023 12:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ruim een derde van de deelnemers![]()
Dat is geen incident meer.
In 1904? Hadden ze toen al wel treinen daar?quote:Op woensdag 6 september 2023 12:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de Tour de France van 1904, toen de heft van de renners gediskwalificeerd werd omdat ze met de trein waren gegaan..
Vanaf halverwege de 19e eeuw hadden ze wel overal treinen, jaquote:Op woensdag 6 september 2023 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In 1904? Hadden ze toen al wel treinen daar?
Met gps-trackers ookquote:Op woensdag 6 september 2023 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat je wil winnen en de gemiddelde loper niet sneller is dan een auto?quote:Op woensdag 6 september 2023 13:11 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom zou je je inschrijven voor een marathon of Tour de France als je uiteindelijk gewoon niet meedoet? 🤔
Nou ja, in de tijd van etappes van 350km en stalen fietsen zonder versnellingen scheelde het waarschijnlijk wel als je een 200km in de trein kon zitten, al was het maar met 40km/uquote:Op woensdag 6 september 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat je wil winnen en de gemiddelde loper niet sneller is dan een auto?
Die trein snap ik dan weer niet, zelfs een slak is sneller dan de NS
Topquote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
Ja je moet je toch inwerken en dat kost energie . NOu hopelijk is dit een blijvertjequote:Op woensdag 6 september 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer mijn plek te vinden, maar twee nieuwe banen in zo'n korte periode is best vermoeiend.
Jah, maar op de NS zeiken is hier nou eenmaal de volkssport.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:54 schreef cafca het volgende:
En het was natuurlijk de SNCF, niet de NS
SNCF is prima net als die treinen in Mexico blijkbaarquote:Op woensdag 6 september 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jah, maar op de NS zeiken is hier nou eenmaal de volkssport.
De SNCF heb ik nog geen slechte ervaringen mee.
NOG niet.
Welke treinen in Mehico?quote:Op woensdag 6 september 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
SNCF is prima net als die treinen in Mexico blijkbaar
Doe eens een geluidsopname?quote:Op woensdag 6 september 2023 15:47 schreef pullup het volgende:
Ik heb een nieuwe zwerver in de straat![]()
Deze loopt luidkeels allerlei toeristen af te zeiken steeds
Ah ja, dacht dat je andere hadquote:Op woensdag 6 september 2023 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze![]()
Mocht hij weer eens beginnenquote:
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 6 september 2023 15:47 schreef pullup het volgende:
Ik heb een nieuwe zwerver in de straat![]()
Deze loopt luidkeels allerlei toeristen af te zeiken steeds
Niets voor jou als je volgende baan?quote:
Gewoon een mooie hobbyquote:Op woensdag 6 september 2023 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets voor jou als je volgende baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |