Misschien verrassen ze je nog.quote:

Het is van voor 14:00, naar voor 19:00, naar voor einde van de dag gegaanquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien verrassen ze je nog.
Heb je geen extra link gekregen met bezorgdata? Meestal is het tijdvak wel kleiner dan een hele dag.

Ah, fijn wel, kan je dus helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het is van voor 14:00, naar voor 19:00, naar voor einde van de dag gegaan

lekker hoorquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:24 schreef Prisha het volgende:
Limoncello op een doordeweekse dag. Niet handig

Alles draait een beetje kan nog wel recht typenquote:

quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alles draait een beetje kan nog wel recht typen

Doe eens voor hoe je schijnt typt?quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alles draait een beetje kan nog wel recht typen

O dat is ook lekker en heb ik nog in huis.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:24 schreef Prisha het volgende:
Limoncello op een doordeweekse dag. Niet handig

Morguhquote:

Morguhquote:

quote:

Welterusten! Het is te hopen dat je kamer een goede airco heeft.quote:

Heerlijk!quote:Op woensdag 6 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond tot 9 uur op het water geweest, het was donker maar nog lekkere van temperatuur toen we terug kwamen, dat zijn de zomeravonden

Heerlijk weer om op het water te zijnquote:Op woensdag 6 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond tot 9 uur op het water geweest, het was donker maar nog lekkere van temperatuur toen we terug kwamen, dat zijn de zomeravonden

Pas maar op wat je zegt, ik zei alleen dat het maandag 31 werd en Marcb wilde mij al killenquote:Op woensdag 6 september 2023 08:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welterusten! Het is te hopen dat je kamer een goede airco heeft.
Maar wat een genot dit weer, goedemorgen

Ik ben geen watermens.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk weer om op het water te zijn

Ik ben niet bang van Marc, ik laat gewoon een pizza Hawaii bij hem bezorgen als hij gaat dreigenquote:Op woensdag 6 september 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, ik zei alleen dat het maandag 31 werd en Marcb wilde mij al killen

quote:Op woensdag 6 september 2023 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang van Marc, ik laat gewoon een pizza Hawaii bij hem bezorgen als hij gaat dreigen

Letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 6 september 2023 08:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben geen watermens.
Beide voeten op de grond.

Hoe is het me de banenjacht?quote:Op woensdag 6 september 2023 08:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk weer om op het water te zijn

Hoe bevalt je nieuwe baan?quote:

quote:
Morguh herenquote:

Ik begin steeds meer mijn plek te vinden, maar twee nieuwe banen in zo'n korte periode is best vermoeiend.quote:

Dat is gaaf!quote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
Ah mijn roeister is door naar de halve finale![]()
Nog een keer knallen om zich te plaatsen voor de Spelen

Jawelquote:Op woensdag 6 september 2023 11:28 schreef Lovely het volgende:
Dat zou wel heel mooi zijn![]()
Is dat nooit eerder gebeurd?

Bananenjachtquote:

Zo dan is helemaal knap dat ze nog zo ver is gekomenquote:Op woensdag 6 september 2023 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
JawelMaar deze komt van ver en was van de winter overtraint dus dit was niet echt verwacht

Dat is tof!!quote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:

Bijna een feestje voor jou dus ookquote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:

Nee vrij grote kans. Ze zit nu al in de halve finale, dus nog 12 ploegen over en er zijn hier 11 plekken te vergeven. Ze moeten er uiteindelijk 1 achter zich houden en als ze nog een keer zo varen als net moet dat makkelijk lukkenquote:Op woensdag 6 september 2023 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna een feestje voor jou dus ook
En heeft ze ook nog eens kans om zich te plaatsen? Ondanks dat het nu al onverwacht was.

Wat tof!quote:Op woensdag 6 september 2023 11:27 schreef pullup het volgende:

Dat is wel een heel grote kans jaquote:Op woensdag 6 september 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee vrij grote kans. Ze zit nu al in de halve finale, dus nog 12 ploegen over en er zijn hier 11 plekken te vergeven. Ze moeten er uiteindelijk 1 achter zich houden en als ze nog een keer zo varen als net moet dat makkelijk lukken

Zaterdag D-dayquote:Op woensdag 6 september 2023 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel grote kans ja
Dan mag ze het nu ook laten zien ook

Maar team, met hoeveel zitten ze in de boot?quote:

Nu met zijn tweeën.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar team, met hoeveel zitten ze in de boot?

Zeg even tegen die andere dat ze zaterdag mee moet werken dan.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu met zijn tweeën.
De skiffeuze die we hebben is veel te goed die is ook gewoon wereldkampioen dus die plek is een no go

quote:Op woensdag 6 september 2023 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de beste manier om een marathon te 'lopen'?
Nou, gewoon deels met auto of ov![]()
https://www.nu.nl/sport-o(...)o-of-ov-te-gaan.html

Ruim een derde van de deelnemersquote:Op woensdag 6 september 2023 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de beste manier om een marathon te 'lopen'?
Nou, gewoon deels met auto of ov![]()
https://www.nu.nl/sport-o(...)o-of-ov-te-gaan.html

Klinkt meer als stoelendans.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee vrij grote kans. Ze zit nu al in de halve finale, dus nog 12 ploegen over en er zijn hier 11 plekken te vergeven. Ze moeten er uiteindelijk 1 achter zich houden en als ze nog een keer zo varen als net moet dat makkelijk lukken

maar wel een nieuw 'record'quote:Op woensdag 6 september 2023 12:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ruim een derde van de deelnemers![]()
Dat is geen incident meer.

Doet me een beetje denken aan de Tour de France van 1904, toen de heft van de renners gediskwalificeerd werd omdat ze met de trein waren gegaan..quote:Op woensdag 6 september 2023 12:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ruim een derde van de deelnemers![]()
Dat is geen incident meer.

In 1904? Hadden ze toen al wel treinen daar?quote:Op woensdag 6 september 2023 12:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de Tour de France van 1904, toen de heft van de renners gediskwalificeerd werd omdat ze met de trein waren gegaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |