Heerlijk!quote:Op woensdag 6 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond tot 9 uur op het water geweest, het was donker maar nog lekkere van temperatuur toen we terug kwamen, dat zijn de zomeravonden

Heerlijk weer om op het water te zijnquote:Op woensdag 6 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond tot 9 uur op het water geweest, het was donker maar nog lekkere van temperatuur toen we terug kwamen, dat zijn de zomeravonden

Pas maar op wat je zegt, ik zei alleen dat het maandag 31 werd en Marcb wilde mij al killenquote:Op woensdag 6 september 2023 08:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welterusten! Het is te hopen dat je kamer een goede airco heeft.
Maar wat een genot dit weer, goedemorgen

Ik ben geen watermens.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk weer om op het water te zijn

Ik ben niet bang van Marc, ik laat gewoon een pizza Hawaii bij hem bezorgen als hij gaat dreigenquote:Op woensdag 6 september 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, ik zei alleen dat het maandag 31 werd en Marcb wilde mij al killen

quote:Op woensdag 6 september 2023 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang van Marc, ik laat gewoon een pizza Hawaii bij hem bezorgen als hij gaat dreigen

Letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 6 september 2023 08:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben geen watermens.
Beide voeten op de grond.

Hoe is het me de banenjacht?quote:Op woensdag 6 september 2023 08:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk weer om op het water te zijn

Hoe bevalt je nieuwe baan?quote:

quote:
Morguh herenquote:

Ik begin steeds meer mijn plek te vinden, maar twee nieuwe banen in zo'n korte periode is best vermoeiend.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |