En een mooie veestapel daarowquote:Op donderdag 7 september 2023 01:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Lemmer is wel lekker nu met meestal wel een verkoelend windje.
Hey heer met het tongetjequote:
Hey Ieniminimuisquote:
Klopt, maar niet als ie zo spontaan is als dezequote:Op woensdag 6 september 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had jij daar vroeger geen hekel aan??![]()
Morguh D.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar niet als ie zo spontaan is als deze
Zolang je niet aankomt is het ook oke toch?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Misschien maar weer wat minder eten
Neequote:Op donderdag 7 september 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je niet aankomt is het ook oke toch?
Vastenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook afvallen, maar ik haat sporten
De nacht kan ik net aan joh. Ik heb wel echt trek in de ochtend.quote:
Dat zit tussen de (grote) orenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De nacht kan ik net aan joh. Ik heb wel echt trek in de ochtend.
Dan stel je het ontbijt uit tot na 12:00uquote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef Lovely het volgende:
ik kan ook het ontbijt niet overslaan..
Nou nee, want dan krijg ik buikpijn of wordt ik shaky..als ik niet eet tot zo laat..quote:Op donderdag 7 september 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan stel je het ontbijt uit tot na 12:00u
quote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zit tussen de (grote) oren
Neem je een glas water
Nee joh, is gewoon een kwestie van doenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee, want dan krijg ik buikpijn of wordt ik shaky..als ik niet eet tot zo laat..
Dus jij slaat het ontbijt over, en eet pas in de middag ietsquote:Op donderdag 7 september 2023 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een kwestie van doen
Iedereen werkt anders en ik doe hier niet aan meequote:Op donderdag 7 september 2023 09:53 schreef D. het volgende:
Watjes allemaal
Als ik het kan kunnen jullie het ook
Correctquote:Op donderdag 7 september 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus jij slaat het ontbijt over, en eet pas in de middag iets
Als er geen eten om te verbranden is verbrandt het lichaam vet, dat wilde je toch?quote:Op donderdag 7 september 2023 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan zou ik op een lege maag naar werk moeten fietsen? Wauw
Precies!quote:Op donderdag 7 september 2023 10:28 schreef cafca het volgende:
Vasten is een kwestie van gewenning, kan in principe iedereen.
Zelfs D. kan het!
Noem je ons nou ‘gewoon’?quote:Op donderdag 7 september 2023 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik ben raar en anders. Ik doe niet aan gewoon doen
Dat mag ook. Ik doe het ook liever anders, maar het kán wel!quote:Op donderdag 7 september 2023 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik ben raar en anders. Ik doe niet aan gewoon doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |