Ze kunnen er geen reet vanquote:Op donderdag 7 september 2023 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel bergen om een bobsleebaan aan te kunnen leggen. Kunnen wij weer niet zeggen.
Blijft toch raar dat het land met de meeste inwoners ter wereld er niet een paar kan vinden die dat soort dingen kunnen.quote:
Ze kunnen tegenwoordig zowaar goed speerwerpen zag ik op de wk atletiekquote:Op donderdag 7 september 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft toch raar dat het land met de meeste inwoners ter wereld er niet een paar kan vinden die dat soort dingen kunnen.
Ze moeten toch wat kunnen behalve neuken?quote:
Dat idd.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerWat @:aloa al zei, dan trekt de smaak ook zo lekker goed in
Gohquote:Op donderdag 7 september 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
nou dat valt me nog mee ... nu al een goal
Tis ook nog niet gespeeldquote:Op donderdag 7 september 2023 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Gohik had het nog niet aan durven zetten
Echt welquote:
Ik kijk deze helft nog even afquote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga lekker History Channel kijken. Stuk minder geweld aan mijn ogen dan dat voetjebal
Eerst zelf buiten gaan staan?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Weet iemand hoe je een langpootmug wegjaagt?![]()
Ik zit hier al een kwartier als een bezetene met een kussen naar de openslaande tuindeuren te zwaaien, maar dat kreng wil niet weg
De tuindeuren zwaaien vriendelijk terugquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit hier al een kwartier als een bezetene met een kussen naar de openslaande tuindeuren te zwaaien, maar dat kreng wil niet weg
Voordeel is dat ze compleet onschulidg zijn verderquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie hem nu helemaal niet meer, dus ik hoop dat ie zelf naar buiten is gevlogenquote:
Dat is zeker zo, maar toch ben ik er bang voor. Spinnen ook, en langpootmuggen vind ik een soort vliegende spinnen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze compleet onschulidg zijn verder
Licht uitdoen en buiten een lichtje aandoen?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |