Ze kunnen er geen reet vanquote:Op donderdag 7 september 2023 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel bergen om een bobsleebaan aan te kunnen leggen. Kunnen wij weer niet zeggen.
Blijft toch raar dat het land met de meeste inwoners ter wereld er niet een paar kan vinden die dat soort dingen kunnen.quote:
Ze kunnen tegenwoordig zowaar goed speerwerpen zag ik op de wk atletiekquote:Op donderdag 7 september 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft toch raar dat het land met de meeste inwoners ter wereld er niet een paar kan vinden die dat soort dingen kunnen.
Ze moeten toch wat kunnen behalve neuken?quote:
Dat idd.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerWat @:aloa al zei, dan trekt de smaak ook zo lekker goed in
Gohquote:Op donderdag 7 september 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
nou dat valt me nog mee ... nu al een goal
Tis ook nog niet gespeeldquote:Op donderdag 7 september 2023 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Gohik had het nog niet aan durven zetten
Echt welquote:
Ik kijk deze helft nog even afquote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga lekker History Channel kijken. Stuk minder geweld aan mijn ogen dan dat voetjebal
Eerst zelf buiten gaan staan?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Weet iemand hoe je een langpootmug wegjaagt?![]()
Ik zit hier al een kwartier als een bezetene met een kussen naar de openslaande tuindeuren te zwaaien, maar dat kreng wil niet weg
De tuindeuren zwaaien vriendelijk terugquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit hier al een kwartier als een bezetene met een kussen naar de openslaande tuindeuren te zwaaien, maar dat kreng wil niet weg
Voordeel is dat ze compleet onschulidg zijn verderquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie hem nu helemaal niet meer, dus ik hoop dat ie zelf naar buiten is gevlogenquote:
Dat is zeker zo, maar toch ben ik er bang voor. Spinnen ook, en langpootmuggen vind ik een soort vliegende spinnen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze compleet onschulidg zijn verder
Licht uitdoen en buiten een lichtje aandoen?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Je moet hem wel raken..quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Tip van de meesterquote:
Dat durf ik nietquote:
Ik heb een uur geleden een spin op het toilet gespot ..quote:
Die is zindelijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een uur geleden een spin op het toilet gespot ..
Ben al even niet geweest...SF gaat zo even op jacht
Dan moet je even een ridder te paard spin roepen. Maatje 45 doet het meestal welquote:
Klopt.. en bijna doodquote:
Jij ging etenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef drakin het volgende:
Dat is zielug![]()
Als je de spin dood komen alle babyspinnen nog jaren zoeken waar hun mama is
"Ksssst ksssst!"quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Domni was gisteren nog in actie geweestquote:Op donderdag 7 september 2023 21:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet je even een ridder te paard spin roepen. Maatje 45 doet het meestal wel
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ja. Lang geleden.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Keek er hier wel eens iemand naar 'That 70's show'?
Die gaat niet weg die schuilt ergens totdat je gaat slapenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregenquote:
Ik wist het... Hij komt op een schildpad. Ff geduldquote:Op donderdag 7 september 2023 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni was gisteren nog in actie geweest
Weet ikquote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregen
Dus die is weer vrij?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregen
En dan kruipt hij je mond in.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat niet weg die schuilt ergens totdat je gaat slapen
Bijna wel ze komen op je adem afquote:
Om een potje te kaarten met de spinnen die er dan ook zitten?quote:
Het is opquote:
quote:
Morguh Pullupquote:
Morguh Enginequote:
Hoi Dotquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh EngineWeekend weer naar huis?
O dan heb je maar een kort weekendje als je zaterdagnacht pas naar huis gaatquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Ja zaterdagnacht ga ik wel naar huis. Er is nu de komende dagen wat te doen in mijn woonplaats. Kan ik zondagmiddag nog even m'n vrienden zien
Ja werk nu zes dagen per week. Dan is het sowieso een kort weekendje.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je maar een kort weekendje als je zaterdagnacht pas naar huis gaat
ZO dan harde werker, let je wel op jezelf dat je niet te hard werkt, je moet ook tijd hebben om te relaxenquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja werk nu zes dagen per week. Dan is het sowieso een kort weekendje.
Ja ik let wel op mezelf. Maar ik wil ook wel laten zien dat ik wil werken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan harde werker, let je wel op jezelf dat je niet te hard werkt, je moet ook tijd hebben om te relaxen
quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik let wel op mezelf. Maar ik wil ook wel laten zien dat ik wil werken.
Oh ja zeker. Maar ieder project werken we weer met andere mensen. Ik had best een grote irritatie bij een collega eerste 1,5 dag. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]Denk dat ze dat toch al wel weten toch?
Gelukkig dat dat niet meer is, lijkt mij niet prettig werkenquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja zeker. Maar ieder project werken we weer met andere mensen. Ik had best een grote irritatie bij een collega eerste 1,5 dag. Nu niet meer.
Ik vond dat in het begin best vervelend. We zijn hier in Nederland aan het werk maar ik werk dus vooral met Duitsers. Maar nu zeg ik het hem ook. Ja niet begrepen wat je zei.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat niet meer is, lijkt mij niet prettig werken
Snap ik dat je het vervelend vond, werken met irritaties komt de werksfeer ook niet ten goede.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond dat in het begin best vervelend. We zijn hier in Nederland aan het werk maar ik werk dus vooral met Duitsers. Maar nu zeg ik het hem ook. Ja niet begrepen wat je zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |