quote:
Morguh Pullupquote:
Morguh Enginequote:
Hoi Dotquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh EngineWeekend weer naar huis?
O dan heb je maar een kort weekendje als je zaterdagnacht pas naar huis gaatquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Ja zaterdagnacht ga ik wel naar huis. Er is nu de komende dagen wat te doen in mijn woonplaats. Kan ik zondagmiddag nog even m'n vrienden zien
Ja werk nu zes dagen per week. Dan is het sowieso een kort weekendje.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je maar een kort weekendje als je zaterdagnacht pas naar huis gaat
ZO dan harde werker, let je wel op jezelf dat je niet te hard werkt, je moet ook tijd hebben om te relaxenquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja werk nu zes dagen per week. Dan is het sowieso een kort weekendje.
Ja ik let wel op mezelf. Maar ik wil ook wel laten zien dat ik wil werken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan harde werker, let je wel op jezelf dat je niet te hard werkt, je moet ook tijd hebben om te relaxen
quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik let wel op mezelf. Maar ik wil ook wel laten zien dat ik wil werken.
Oh ja zeker. Maar ieder project werken we weer met andere mensen. Ik had best een grote irritatie bij een collega eerste 1,5 dag. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]Denk dat ze dat toch al wel weten toch?
Gelukkig dat dat niet meer is, lijkt mij niet prettig werkenquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja zeker. Maar ieder project werken we weer met andere mensen. Ik had best een grote irritatie bij een collega eerste 1,5 dag. Nu niet meer.
Ik vond dat in het begin best vervelend. We zijn hier in Nederland aan het werk maar ik werk dus vooral met Duitsers. Maar nu zeg ik het hem ook. Ja niet begrepen wat je zei.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat niet meer is, lijkt mij niet prettig werken
Snap ik dat je het vervelend vond, werken met irritaties komt de werksfeer ook niet ten goede.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond dat in het begin best vervelend. We zijn hier in Nederland aan het werk maar ik werk dus vooral met Duitsers. Maar nu zeg ik het hem ook. Ja niet begrepen wat je zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |