Zeker voor een publiek figuur, het was een vrij populaire serie indertijd.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij zit minimaal 30 jaar en waarschijnlijk wel een stuk langer. Dat zijn wel serieuze straffen zeg..
Denk dat dat tegen hem gewerkt heeft eigenlijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeker voor een publiek figuur, het was een vrij populaire serie indertijd.
Idd een stelletje onnozelen laten beslissen over iets waar ze geen verstand van hebbenquote:
Vaak werkt zoiets toch in je voordeel, zeker als je een publiekslieveling was. Al weet ik niet of hij zo'n status had.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk dat dat tegen hem gewerkt heeft eigenlijk
Nederland is een uitzondering op juryrechtspraakquote:Op donderdag 7 september 2023 22:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Idd een stelletje onnozelen laten beslissen over iets waar ze geen verstand van hebben
Jury gaat niet over de strafmaat, maar over schuldig of onschuldig aan de aanklacht. Dacht ik.quote:
verschilt van staat tot staat. maar in California werkt dat inderdaad zo.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jury gaat niet over de strafmaat, maar over schuldig of onschuldig aan de aanklacht. Dacht ik.
Omdat Nederland van die pussystrafjes heeftquote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef bijdehand het volgende:
Tering. Ik ben wel voor zwaardere straffen maar toch schrik ik hier wel van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |